خانه / وزارت بهداشت / زمان انتشارکارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸
زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98
زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

زمان انتشارکارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

انتشارکارت ورودبه کنکور کارشناسی ارشدوزارت بهداشت

داوطلبانی که با توجه به شرایط و ضوابطی که در دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت سال ۹۸ قید شده است مجاز به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بوده اند و در زمان مشخص شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمودند ، باید کارت ورود به جلسه آزمون را در موعد مقرر شده دریافت کنند.

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شامل اطلاعات مهمی اعم از مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی ، نام پدر و سال تولد) ، شماره داوطلبی و اطلاعات  مربوط به زمان و مکان برگزاری آزمون می باشد. حضور در جلسه آزمون بدون داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی (ملی) امکان پذیر نیست.

انتشارکارت ورودبه کنکور کارشناسی ارشدوزارت بهداشت

معمولا کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت چند روز قبل از برگزاری آزمون بر ر.ی سایت سنجش پزشکی قابل مشاده می باشد. با توجه به اینکه این آزمون در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه برگزار می شود کارت ورود به جلسه آن از روز ۲۶ خرداد ماه قابل دریافت خواهد بود.

داوطلبان می بایست در موعد مقرر به سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه نموده و از بخش کارشناسی ارشد بر روی لینک فعال شده “دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸”  کلیک کنند سپس در سایت مذکور کد رهگیری ثبت نام را وارد نموده  و در مرحله آخر کارت ورود به جلسه قابل مشاهده و از آن پرینتی تهیه کنند.

این امکان وجود دارد که افراد پس از دریافت کارت خود متوجه وجود نواقص و یا ایراداتی در آن شوند که در این صورت در این صورت باید به باجه های رفع نقص مراجعه کنند.

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.