خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰
زمان-برگزاری-آزمون-تیزهوشان-ششم-به-هفتم-99---1400

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰

زمان-برگزاری-آزمون-تیزهوشان-ششم-به-هفتم-99---1400

[contact_info title= “زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰”]

آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان آزمونی جهت سنجش دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان است. داوطلبان زیادی متقاضی ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم هستند. از این رو داوطلبان بسیاری طی تماس با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره پیگیر تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ هستند. به همین جهت قصد داریم در این مطلب به تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و ویرایش ایرادات کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم ابتدا این مطلب را مطالعه فرمایید، چنانچه پس از مطالعه مطلب، باز هم سوالی باقی ماند، با کارشناسان مرکز الومشاوره تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را انجام دهد.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰

طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ راس ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۹۹ برگزار خواهد شد. چنانچه تغییری در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ بوجود آید، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. البته علاوه بر سایت الومشاوره، اطلاع رسانی های لازم از طریق همین مطلب و همچنین کانال تلگرام تیزهوشان الومشاوره انجام خواهد شد. بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما در کانال تلگرام الومشاوره عضو شوید تا در جریان آخرین اخبار آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ قرار بگیرید.

“طبق اطلاعیه ای که در تاریخ ۲۵ تیر ماه منتشر شد، برگزاری آزمون تیزهوشان به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور به تعویق افتاده است و فعلا تاریخ دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان مشخص نیست ولی به گفته رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان، در صورت مساعد بودن شرایط کشور، این آزمون دهم مرداد ماه برگزار خواهد شد.”

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰

همراه داشتن کارت ورود به جلسه به دلیل درج اطلاعات مهم بر روی این کارت، یکی از الزامات حضور در جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم است. به طوری که از ورود داوطلبان فاقد کارت به محل برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد. کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چند روز قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰، یعنی هفته آخر خرداد ماه سال ۱۳۹۹ از طریق سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان (دوره اول) سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ منتشر خواهد شد. پس از ورود به سایت مذکور در سمت راست صفحه همچون تصویر زیر، کد ملی و رمز عبور همگام دانش آموز را وارد نمایید.

سپس سیستم از شما می خواهد که “نام دانش آموز” و “نام مدرسه محل تحصیل دانش آموز” را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید. پس از وارد شدن به صفحه شخصی، گزینه “تایید نهایی” را انتخاب کنید تا لینک دریافت کارت برای شما فعال شود.

سپس بر روی لینک فعال شده دریافت کارت با عنوان چاپ کارت کلیک کنید.

با کلیک بر روی گزینه “چاپ کارت” می توانید یک پرینت از کارت آزمون خود تهیه کنید. در صورت عدم دسترسی به اینترنت با کارشناسان مرکز الومشاوره تماس بگیرید تا کارت شما را از طریق تلگرام برای شما ارسال نمایند.

سوالات متداول داوطلبان از مشاوران مرکز الومشاوره:

پرسش : کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان را از کجا تهیه نماییم؟
پاسخ : در این مطلب اشاره شد که کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سایت hoosh.medu.ir و نهم به دهم از طریق سایت azmoon.medu.ir منتشر خواهد شد.
پرسش : آیا روز برگزاری آزمون نیز می توانیم اقدام به دریافت کارت آزمون تیزهوشان نماییم؟
پاسخ : اکیدا توصیه می شود که چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون به سایت مربوطه مراجعه و نسبت به دریافت کارت اقدام نمایید تا چنانچه اشکالاتی در اطلاعات مندرج در کارت مشاهده کردید، فرصت مراجعه به آموزش و پرورش منطقه و اصلاح اطلاعات را داشته باشید.
پرسش : رمز ورود همگام را قبل از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون گم کرده ایم، آیا امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وجود دارد؟
پاسخ : با مراجعه مجدد به مدرسه محل تحصیل دانش آموز می توانید دوباره اقدام به دریافت رمز ورود همگام نمایید.

مطالب مفید جهت مطالعه دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ :

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم
جزئیات پذیرش مدارس تیزهوشان
اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی
نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان
اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

[madrese]

[contact_info title= “زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.