خانه / کارشناسی ارشد / هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
هزینه-ثبت-نام-کارشناسی-ارشد-فراگیر-پیام-نور

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

هزینه-ثبت-نام-کارشناسی-ارشد-فراگیر-پیام-نور

[contact_info title= “هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور”]

ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های پیام نور به دو صورت امکان پذیر می باشد که یکی از این گزینه ها شرکت در کنکور کارشناسی ارشد و کسب حدنصاب نمره لازم برای قبولی در این دانشگاه و گزینه دیگر شرکت در آزمون فراگیر پیام نور می باشد. یکی از مزیت های دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه ها، نیمه حضوری بودن آن است به این صورت که در دانشگاه پیام نور حضور دانشجو در کلاس های نظری ضرورت ندارد و دانشجویان می توانند فقط در آزمون های دروس که در آخر ترم برگزار می شود، شرکت نمایند که همین امر فرصت خوبی برای داوطلبان فراهم می کند که در کنار ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی بتوانند شغلی نیز داشته باشند. در این نطلب قصد داریم به سوالات متداول داوطلبان در رابطه با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ پاسخ دهیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

[point1 title= “هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، می بایست به صورت اینترنتی و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت گردد.”]

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹

جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ می بایست در بازه زمانی مقرر مندرج در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و اقدام به تکمیل اطلاعات اولیه و پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام، با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب نمایند. داوطلبان ثبت نام آزمون فراگیر پیام نور در سال ۹۸ می بایست ۸۰ هزار تومان جهت ثبت نام واریز می کردند که به احتمال زیاد امسال این مبلغ اندکی افزایش خواهد یافت. به محض مشخص شدن هزینه ثبت نام آزمون فراگیر پیام نور ۹۹، این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

نکته : متقاضیان گرامی در پرداخت وجه ثبت نام دفت فرمایید، زیرا وجوه واریزی به هیچ عنوان قابل استرداد نمی باشد.

” طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ ، هزینه ثبت نام آزمون فراگیر پیام نور ۹۵ هزار تومان است . :

نحوه پرداخت هزینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

متقاضیان آزمون فراگیر پیام نور درصورتی که واجد شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور باشند، می توانند پس از آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹، به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند. داوطلبان می بایست به ترتیب مراحل زیر عمل کنند:

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس الکترویکی sanjesh.org
  • کلیک بر روی گزینه “خرید کارت اعتباری” در منوی سمت چپ سایت

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

پس از انتخاب این گزینه وارد صفحه جدیدی خواهید شد که می بایست گزینه مربوط به سریال ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ را انتخاب نمایید.

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

در ادامه با وارد کردن اطلاعات درخواستی به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت شده و می توانید با استفاده از یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه مورد نظر را پرداخت نمایید .

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

حال می توانید با در دست داشتن شماره سریال ثبت نام سایر مراحل جهت تکمیل روند ثبت نام طی نمایند.

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

داوطلبان برای ثبت نام در آزمون ارشد فراگیر پیام نور می بایست از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اقدام نمایند و به ترتیب مراحل زیر عمل کنند:

  1. ورود به سایت رسمی سازمان سنجش به آدرس الکترونیکی sanjesh.org
  2. انتخاب گزینه “پیام نور” از منوی تعبیه شده در سمت راست سایت سنجش
  3. پس از مطالعه دفترچه و اطلاع از تمام جزئیات بایستی با واریز هزینه ،شماره سریال ثبت نام را از سایت دریافت کنید و سپس با در دست داشتن شماره سریال ثبت نامی نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند. ( هزینه ثبت نام را باید به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب واریز نمایید.)
  4. پس از واریز هزینه و خرید سریال ثبت نام می توانید با کلیک بر روی لینک «ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور» اطلاعات خود را در فرم ثبت نام درج کنید.
  5. پس از تکمیل فرم ثبت نام ،داوطلبان موفق به دریافت شماره پرونده و کد رهگیری خواهند شد که باید از آن پرینت تهیه نمایید.(عدم دریافت شماره پرونده و کدرهگیری به منزله عدم ثبت نام می باشد)

مطالب مفید پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون فراگیر پیام نور :

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 
توضیحات کارنامه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

[arshad]

[contact_info title= “هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

۲ نظر

  1. سلام
    چجوری میشه هزینه ای که پرداخت کردمو پس بگیرم ؟ چون از ثبت نام منصرف شدم

  2. سلام من ی بار هزینه ثبت نام پرداخت کردم و کارتم خریدم اما شماره سریال پرداختو فراموش کردم
    بازم باید هزینه پرداخت کنم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.