خانه / کنکور سراسری / ویرایش ثبت نام کنکور سراسری ۹۹
ویرایش-ثبت-نام-کنکور-سراسری-99
ویرایش-ثبت-نام-کنکور-سراسری-99

ویرایش ثبت نام کنکور سراسری ۹۹

ویرایش-ثبت-نام-کنکور-سراسری-99
ویرایش-ثبت-نام-کنکور-سراسری-۹۹

[contact_info title= “ویرایش ثبت نام کنکور سراسری ۹۹”]

در انتهای دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری فرم پیش نویس ثبت نام قرار داده شده است و توصیه های مکرر به داوطلبان شده است که قبل از تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام ، ابتدا فرم پیش نویس را تکمیل نمایند تا علاوه بر آگاهی از اطلاعات و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام، احتمال بروز خطا و وارد کردن اطلاعات اشتباه در فرم ثبت نام کاهش یابد. با این وجود برخی از داوطلبان در هنگام تکمیل فرم ثبت نام اطلاعات را اشتباه وارد می کنند و سوالی که برایشان ایجاد می شود این است که آیا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی وجود دارد یا خیر ؟ در این مطلب پاسخگوی این سوال و سایر سوالات متداول داوطلبان کنکور ۹۹ خواهیم بود.

داوطلبان محدودیتی در تعداد ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نخواهند داشت.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری ۹۹

امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری برای داوطلبان در ۳ زمان امکان پذیر است :

زمان ثبت نام کنکور سراسری

از اولین روز در نظر گرفته شده برای ثبت نام کنکور سراسری تا آخرین روز ثبت نام داوطلبان می توانند فرم ثبت نامی خود را دریافت و ویرایش نمایند به عبارت دیگر داوطلبان از تاریخ ۱۶ الی ۲۴ بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت sanjesh.org فرم ثبت نامی خود را دریافت و ویرایش نمایند.

مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری

پس از پایان زمان ثبت نام کنکور سراسری زمان مجددی تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ برای ثبت نام جاماندگان در نظر گرفته می شود که در سال گذشته این مهلت از تاریخ ۱۹ اسفندماه لغایت ۲۲ اسفندماه و به مدت ۳ روز بوده است. در این زمان فرم ثبت نامی تمام داوطلبان بر روی سامانه قرار داده می شود که به همه ی داوطلبان توصیه می شود فرم ثبت نامی خود را دریافت و اطلاعات درج شده بر روی آن را با دقت کنترل کنند تا از صحت اطلاعات درج شده اطمینان یابند. نحوه ویرایش اطلاعات به صورت زیر می باشد :

مرحله اول

وارد شدن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org

مرحله دوم

کلیک بر روی لینک “ثبت نام و یرایش اطلاعات کنکور سراسری ۹۹”

مرحله سوم

انتخاب گزینه “ویرایش اطلاعات” از منوی سمت راست سامانه

مرحله چهارم

تعیین نظام آموزشی و وارد نمودن شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام

 داوطلبانی که مشموال اعمال سوابق تحصیلی نمی باشند ، مجاز به ویرایش تمامی اطلاعات ثبت نامی می باشند و داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی می توانند تمام اطلاعات ثبت نامی به جز اطلاعات سوابق تحصیلی را ویرایش نمایند.

نکته ۱ : پس از هر بار ویرایش که انجام می دهید ، از فرم ثبت نامی به همراه شماره پرونده و کد پیگیری پرینت تهیه نمایید.

نکته ۲ : برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیازی به واریز هزینه ثبت نام کنکور سراسری و خرید کارت اعتباری نمی باشد و با همان شماره پورنده و کدپیگیری ۱۶ رقمی می توان وارد سامانه شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی مجددا در سامانه سنجش فعال می شود و داوطلبان برای ویرایش برخی از اطلاعات از جمله ، معدل می توانند به این سامانه مراجعه و ویرایش را انجام دهند. البته پس از دریافت کارت ورود به جلسه ممکن است اطلاعاتی مانند دین ، جنسیت ، زبان خارجی ، معلولیت و سهمیه بهیار اشتباه درج شده باشد که در این صورت باید به صورت حضوری به باجه های رفع نقص سازمان سنجش مراجعه نمود و اطلاعات را ویرایش کرد. همچنین در صورت وجود مشکلاتی از جمله فاقد عکس بودن ، واضح نبودن عکس ، فاقد مهر بودن عکس باید همراه با دو قطعه عکس ۴*۳ و کارت شناسایی معتبر ، به باجه های رفع نقص مستقر در مراکز استان ها مراجعه و پیگیر اصلاح کارت خود باشید.

  • داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی که اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه کنکور سراسری آن ها مانند نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، شماره ملی و سال تولد، نوع دیپلم و سال اخذ دیپلم، کد دانش آموزی و منطقه اخذ دیپلم، نوع مدرک پیش دانشگاهی و سال اخذ آن ، کد دانش آموزی مدرک پیش دانشگاهی و محل اخذ آن و… اشتباه درج شده است، می بایست برای ویرایش این اطلاعات به آموزش و پرورش محل دریافت مدرک تحصیلی خود مراجعه نمایند.
  • داوطلبانی که پس از دریافت کارت اطلاعات درج شده بر روی کارت آن ها  از جمله جنسیت، دین، زبان خارجی امتحانی، معلولیت و سهمیه بهیار اشتباه درج شده باشد می بایست به همراه کارت شناسایی معتبر، به باجه های رفع نقص مستقر در مراکز استان ها مراجعه و برای اصلاح و ویرایش این اطلاعات اقدام نمایند.
  • داوطلبان دارای سهمیه شاهد، ایثارگران، سهمیه بسیج فعال که در زمان ثبت نام کنکور سراسری این سهمیه ها را اعمال نکرده اند، باید در زمان انتشار و دریافت کارت ورود به جلسه با مراجعه به ارگان های ذیربط ، سهمیه خود را مورد تایید قرار دهند.

علاوه بر مطلب فوق می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان کنکور ۹۹ :

نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۹۹
سایت ثبت نام کنکور سراسری ۹۹
شرایط ترمیم معدل در کنکور سراسری
ثبت نام کنکور سراسری ۹۹
تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۹۹
رتبه در سهمیه کنکور سراسری چیست؟
اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹
مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

[konkor]

[contact_info title= “ویرایش ثبت نام کنکور سراسری ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

۴ نظر

  1. سلام امکان تغغیر نظام در هنگام ویرایش اطلاعات وجود دارد تغییر نظام از قدیم به جدید?

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      معمولا با تغییر نظام آمورشی موافقت نمی گردد ولیکن بایستی منتظر زمان اعلام شده برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی باشید.

  2. سلام میخواستم بدونم امکان حذف سهمیه ۵ درصدی از الان به بعد هست؟میخوام حذفش کنم امکانش هست؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما میتوانید در زمان اعلام شده برای وی ایش سهمیه خود را ویرایش نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.