خانه / آزمون استخدامی / نحوه برگزاری آزمون استخدامی
نحوه برگزاری آزمون استخدامی

نحوه برگزاری آزمون استخدامی

نحوه برگزاری آزمون استخدامی

[contact_info title= “نحوه برگزاری آزمون استخدامی”] 

آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی که توسط سازمان سنجش ، هرساله برگزار می شود  فرصت مناسبی برای فارغ التحصیلانی است که علاقه مند به استخدام در ارگان های دولتی هستند .درصورتی که ارگان ها و سامان های دولتی نیازمند استخدام نیروهای جدید باشند ظرفیت و بخش های مورد نیاز خود را به سازمان سنجش اعلام می کنند تا در صورت برگزاری آزمون های استخدامی جزء لیست مشاغل در دفترچه ثبت نامی آرمون استخدامی دستگاه های اجرایی باشند.

 داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون دستگاه اجرایی ۹۸ فرم ثبت نام خود را تکمیل نموده و کد رهگیری دریافت کرده اند لازم است کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی  چند روز قبل از برگزاری آزمون دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه “نحوه برگزاری آزمون استخدامی “مطلب را تا انتها مطالعه نمایید. 

زمان برگزاری آزمون استخدامی ۹۸

مطابق اخرین اطلاعیه سازمان سنجش ، آزمون استخدام دستگاه های اجرایی  در نیمه دوم آبان ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود .

زمان ونحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ۹۸

زمان دریاقت کارت ورود به جلسه آزمون های استخدامی درست یک هفته قبل از برگزاری آزمون و در دهه سوم آبان ماه می باشد. (به همراه داشتن کارت شناسایی و کارت ورود به جلسه در روز آزمون الزامی است).

داوطلبان می بایست برای دریافت کارت ورود به جلسه به ترتیب مراحل زیر اقدام نمایند:

ورود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس الکترونیکی sanjesh.org

کلیک برروی گزینه استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی از منوی تعبیه شده در سمت راست سایت

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی 98

در این قسمت لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را پس از فعال شدن انتخاب نمایید و با وارد کردن مشخصات درخواستی می توانید کارت ورود به جلسه خود را ابتدا مشاهده نموده و اطلاعات و مشخصات خود را که بر روی آن درج شده است بررسی کنید.

پس از بررسی اطلاعات درج شده و آگاهی از صحت  سپس یک نسخه از کارت خود را پرینت بگیرید.

باجه های رفع نقص آزمون استخدامی ۹۸

پس از اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر دریافت کارت ورود به جلسه متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی ،درست چند روز قبل از برگزاری روز آزمون  چنانچه داوطلبی به هردلیلی متوجه درج نادرست اطلاعات در کارت ورود به جلسه خود شده باشد برای جلوگیری از ایجاد مشکل در روز برگزاری آزمون می بایست نسبت به تصحیح و تریم این اطلاعات اقدام نماید.داوطلبان لازم است بدانند که برای تصحیح اشتباهات به دو طریق می توانند اقدام نمایند.

۱-تصحیح اطلاعات درج شده در زمان ثبت نام، هم زمان با دریافت کارت ورود به جلسه (ویرایش اطلاعات به صورت اینترنتی)

در زمانی که داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه می نمایند سایت برای ویرزایش اطلاعات باز خواهد ، اما لازم است بدانید که برای تصحیح برخی از اطلاعات می بایست به صورت حضوری به آدرس باجه های رفع نقض مراجعه کرد و تصحیح اطلاعات به صورت اینترنتی امکان پذیر نمی باشد.

۲-تصحیح اطلاعات نادرست ثبت نامی ، با مراجعه به آدرس باجه های رفع نقص (مراجعه به صورت حضوری)

سازمان سنجش کشور هرساله همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه برای رفع نقص ، در مرکز هر استان لیستی از آدرس باجه های رفع نقص را قرار می دهد تا چنانچه داوطلبان نتوانند برخی از نواقص خود را از جمله عکس را ویرایش کنند به صورت حضوری به مکان های تعیین شده مراجعه نمایند و آن را ویرایش کنند.

اعلام نتایج اولبه آزمون استخدامی ۹۸

معمولا یک ماه پس از برگزار آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، نتایج اولیه آزمون استخدامی داوطلبان از طریق سایت سازمان نسجش و آموزش کشور منتظر خواهد شد پس طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر برگزاری آزمون های استخدامی در آبان ماه سال جاری ، نتایج اولیه آزمون استخدامی در اواخر آذرماه سال ۹۸ منتشر خواهد شد.

درصورتی که داوطلبی حدنصاب نمره قبولی در آزمون را کسب کرده باشد برای انجام بررسی های تخصصی تر دعوت به مصاحبه خواهد شد اما چنانچه داوطلبی نمره لازم برای قبولی را کسب نکرده باشد از ادامه سایر مراحل پذیرش دستگاه های دولتی باز خواهد ماند.

نکته : صرف دعوت شدت به مصاحبه ، به معنی قبولی نهایی و استخدام در دستکاه دولتی مورد نظر نمی باشد زیرا داوطلب می بایست نمره مصاحبه را نیز کسب کرده باشد و  در نهایت با اجماع دو نمره حاصل از آزمون و مصاحبه پذیرش نهایی او اعلام خواهد شد.

[banner]

[contact_info title= “نحوه برگزاری آزمون استخدامی”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹

[contact_info title= “منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹”] وزارت آموزش و پرورش، به دو …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.