خانه / کارشناسی ارشد / زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 98
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 98

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸

باتوجه به اینکه به زمان برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد نزدیک هستیم ، لازم دانستیم این مقاله را برای آن دسته از داوطلبان کنکور سراسری کارشناسی ارشد اختصاص دهیم. در این پست به زمان برگزاری کنکور سراسری کارشناسی ارشد ، زمان توزیع کارت ورود به جلسه و نحوه برگزاری آزمون صحبت خواهیم کرد. پس مطالب عنوان شده را تا پایان دنبال کنید.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸

تاریخ تصویب شده کنکور سراسری کارشناسی ارشد سال ۹۸

در ابتدا باید ذکر کنیم که کنکور سراسری کارشناسی ارشد و دانشگاه ازاد ادغام شده است و داوطلب فقط برای پذیرش در دو دانشگاه سراسری و آزاد فقط در یک آزمون شرکت می کند. ( در زمان انتخاب رشته ، داوطلبان می بایست برای انتخاب رشته سراسری به سایت sanjesh.org  و برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد به سایت azmoon.org  مراجعه نمایند) طبق روال هر ساله آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری معمولا در دهه اول اردیبهشت برگزار می شود. اما در سال ۹۸ به دلیل بروز سیل در برخی از استان ها ، این آزمون براساس صلاح دید سازمان سنجش به تعویق افتاد و زمان آن از ۵ و ۶ اردیبهشت به ۲۳ و ۲۴ تغییر پیدا کرد. لذا داوطلبان گرامی در زمان اعلام شده خود را برای آزمون سراسری کارشناسی ارشد آماده کنند.

روند برگزاری آزمون کارشناسی ارشد

داوطلب برای اطلاع از ساعت و مکان برگزاری آزمون لازم است کارت ورود به جلسه را دریافت کند. برای دریافت کارت ورود به جلسه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده ، سپس وارد پورتال شخصی خود شده و کارت ورود به جلسه را دریافت کند. داوطلب باید یک نسخه ازپرینت مجوز امتحانی را تهیه و در پرونده شخصی خود نگهداری کند. کارت ورود به جلسه حدودا ۳ الی ۷ روز قبل از برگزاری آزمون بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت، در صورت ایرادات بر روی کارت ورود به جلسه ، داوطلب به باجه رفع نقص مراجعه و به رفع ایرادات مجوز امتحانی اقدام کند. در روز برگزاری آزمون داوطلب باید کارت ورود به جلسه و همین طور کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشد. در صورت به همراه نداشتن هریک از موارد ذکر شده ، داوطلب اجازه حضور در  آزمون را نخواهد داشت.

متقاضیان کارشناسی ارشد برای جمع بندی دروس امتحانی خود می توانند با مشاوران الو مشاوره در ارتباط باشند.

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.