خانه / دانشگاه / دانشگاه آزاد / سایت دانشگاه آزاد
ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد به دو دسته ثبت نام کاردانی پیوسته و ثبت نام کاردانی ناپیوسته تقسیم می‌شود .

سایت دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد با استفاده از سایت سنجش و پذیرش امکانات متعددی را در اختیار کاربران و داوطلبان خود قرار داده است .

سایت دانشگاه آزاد

می توان به امکاناتی نظیر : امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و اعلام نتایج آن ، امکان انجام انتخاب رشته در رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد و اعلام نتایج آن در کلیه مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری اشاره نمود.

در ادامه مطالب گروه مشاوره تحصیلی الو مشاوره به بررسی نحوه استفاده از سایت دانشگاه آزاد اشاره نماییم.

امکانات سایت دانشگاه آزاد برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد

سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را در مقاطع مختلف تحصیلی فراهم کرده است .کارهایی که متقاضیان دانشگاه آزاد برای ثبت نام بدون کنکور می بایست انجام دهند این است که با نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد آشنا باشند تا بتوانند ثبت نام خود را به درستی انجام دهند .

 در ادامه مقاله نحوه ثبت نام در مقاطع مختلف تحصیلی برای دانشگاه آزاد میخواهیم بپردازیم.

ثبت نام بدون کنکور مقطع کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد به دو دسته ثبت نام کاردانی پیوسته و ثبت نام کاردانی ناپیوسته تقسیم می‌شود . داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم می باشند می توانند در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد حضور یابند. ثبت نام در این مقطع دارای محدودیت هایی برای انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه است که داوطلبان با مطالعه شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بدان اشاره شده است با آگاهی کامل ثبت نام خود را انجام دهند . 

لذا داوطلبانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم و یا مدرک دیپلم نظام جدید می باشند قادر به ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد می باشند .  توجه داشته باشید که اگر داوطلبی دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشد می تواند با رعایت ضوابط مربوط به نظام وظیفه در مقطع کاردانی ناپیوسته ثبت نام نماید.

همچنین ببینید

سامانه تاییدیه تحصیلی

سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir

ممکن است در مواردی نیاز به گواهی تاییدیه تحصیلی داشته باشید، اما به طور کلی …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.