خانه / کنکور سراسری / اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه سراسری

اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه سراسری

اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه سراسری، برای هر کدام از نیم سال های مهر و بهمن ماه، مدتی بعد از اتمام مهلت ثبت نام موسسه های آموزشی بر روی وب سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبانی که فرم انتخاب رشته بدون کنکور را تکمیل کرده باشند، می توانند در موعد مقرر با ورود به سایت مذکور، نتیجه را مشاهده نمایند.

در اینجا ما به شرح زمان اعلام نتایح انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری به همراه راهنمای تصویری دریافت اسامی پذیرفته شدگان پرداخته ایم، تا شما بتوانید به سادگی و در کم تر از ده دقیقه از سرنوشت تحصیلی خود مطلع گردید.

در صورت تمایل و یا نیاز به دریافت مشاوره پیرامون این موضوع می توانید با کارشناسان مرکز الو مشاوره تماس بگیرید.

[contact_info title= “اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه سراسری”]

زمان اعلام اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۲

هر ساله دانشگاه های زیادی اقدام به جذب دانشجو بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی می کنند. افرادی که بنا بر هر دلیلی، امکان شرکت در آزمون سراسری را نداشته و یا نتوانسته در کنکور، رتبه قبولی را کسب نماید، می تواند از طریق وب سایت سازمان سنجش اقدام به انتخاب رشته بدون کنکور برای هر کدام از نیمسال های تحصیلی مهر و بهمن نماید.

در نهایت نیز داوطلب با توجه به نیمسال ورودی خود می تواند در موعد مقرر به وب سایت مذکور مراجعه و لیست اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه سراسری را مشاهده نماید.

زمان انتشار اسامی قبول شدگان بدون آزمون دانشگاه سراسری مهر ماه 

با توجه به اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش و زمان بندی دفترچه راهنما برای سال جاری، متقاضیان در ۲۸ شهریور ماه می توانند نتایج را مشاهده و در صورت پذیرش، اقدامات لازمه را به عمل بیاورند.

زمان انتشار اسامی قبول شدگان بدون آزمون دانشگاه سراسری بهمن ماه

زمان انتشار اسامی قبول شدگان بدون آزمون دانشگاه سراسری بهمن ماه

افرادی که در ترم مهر ماه موفق به انتخاب رشته نشده باشند، می توانند با مطالعه دقیق دفترچه بهمن ماه این موضوع را پیگیر ینمایند.

بعد از ثبت و تکمیل فرم انتخاب رشته، داوطلبان از ۳۰ آذر ماه تا ۱۰ دی فرصت دارند تا از وضعیت خود مطلع شوند.

البته هنوز تاریخ دقیقی در خصوص اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری، اعلام نشده، با انتشار اطلاعیه ای در این خصوص، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور سراسری ۱۴۰۲

سازمان سنجش، مجری ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری بوده و وظیفه بررسی سوابق داوطلبان را نیز بر عهده دارد، در همین راستا شرکت کنندگان پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری، برای اطلاع از نتایج باید وارد وب سایت سازمان سنجش به آدرس، sanjesh.org شوند.

نحوه اعلام اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۲​

ورود به وب سایت سازمان سنجش

✔ انتخاب گزینه نتایج نهایی ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی

✔ وارد کردن اطلاعات خواسته شده

✔ مشاهده اسامی

راهنمای تصویری مشاهده اسامی قبولی های بدون کنکور ۱۴۰۲؛

۱_ وارد وب سایت سازمان سنجش به آدرس، sanjesh.org شوید.

راهنمای تصویری دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 1402

۲_ پس از انتخاب گزینه “سراسری” لینک “اعلام نتایج” را انتخاب نمایید.

راهنمای تصویری مشاهده اسامی قبولی های بدون کنکور 1402

۳_ در این صفحه باید لینک نتایج مورد نظر خود را انتخاب و با درج اطلاعاتی مانند؛ شماره شناسنامه، شماره پرونده و داوطلبی، اسامی پذیرفته شدگان را مشاهده نمایید.

 نکات کلیدی در خصوص اعلام اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه سراسری

_ زمان اعلام نتایج بدون آزمون، از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام و سایت سنجش اطلاع رسانی شده، و شما می بایست، راهنما و اطلاعیه های سازمان سنجش را با دقت مطالعه و بررسی کنید.

_ جهت ثبت نام در هر ترم یک مهلت خاص تعیین شده، و متقاضیان باید در موعد مقرر به سامانه سنجش مراجعه و وضعیت پذیرش خود را بررسی تا در صورت قبولی، بتوانند نام نویسی  خود را نهایی نمایند.

_ جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون سراسری ۱۴۰۲، باید اطلاعات مهمی را مانند؛ شماره پرونده، شماره داوطلبی را به همراه داشته باشید.

_ برای ورود به وب سایت سازمان سنجش و مشاهده نتایج می توانید از گوشی موبایل و هم از سیستم کامپیوتری استفاده نمایید.

مشاوره اسامی قبول شدگان بدون کنکور سراسری ۱۴۰۲

بعد از اعلام نتایج، داوطلبان به ۲ گروه مختلف تقسیم می شوند، دسته اول افرادی هستند که نام آن ها در لیست قبولی های نهایی بوده و دسته دوم، متقاضیانی که در هیچ رشته محلی پذیرفته نشده اند.

در این شرایط، در صورتی که داوطلب، عضوی از دسته اول باشد، باید با پیگیری اطلاعیه های سایت دانشگاه پذیرفته شده، در زمان مقرر مدارک خواسته شده را ائه و ثبت نام خود را نهایی نماید، در مقابل، افراد دسته دوم، باید منتظر اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی باشند، البته در صورتی که برای این مراکز نیز ثبت نام کرده باشند.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیش تر در خصوص، اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، می توانید با مشاورین مرکز ما تماس بگیرید.

[contact_info title= “اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه سراسری”]

سخن نهایی

تمامی دانشگاه های کشور، در ترم مهر و بهمن، اقدام به پذیرش دانشجو بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی می کنند. در نتیجه علاقه مندان به تحصیل در این رشته ها باید در موعد مقرر دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور را مطالعه و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نمایند.

بعد از اتمام مهلت ثبت نام افرادی که از طریق کنکور وارد دانشگاه می شوند، اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه سراسری، بر روی وب سایت سازمان سنجش قرار گرفته و متقاضیان می توانند با استفاده از راهنمایی که در این مقاله آورده ایم، به سادگی از نتیجه مطلع گردند.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره تحصیلی، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.