خانه / مدرسه / شهریه دبیرستان انرژی اتمی
میزان شهریه دبیرستان انرژی اتمی

شهریه دبیرستان انرژی اتمی

شهریه دبیرستان انرژی اتمی تهران

همانطور که میدانید دبیرستان انرژی اتمی از جمله مدارس غیرانتفاعی بوده که نسبت به

سایر مدارس از سطح آموزشی و امکانات رفاهی بالایی برخوردار است و حتی از لحاظ آموزشی برابر با مدارس تیزهوشان است

بنابراین هزینه های دبیرستان انرژی اتمی نیز نسبت به سایر مدارس بیشتر خواهد بود و متقاضیان برای تحصیل در این مدارس می بایست با شهریه تعیین شده را پرداخت نمایند.

در این مقاله گروه مشاوره تحصیلی الو مشاوره می خواهیم شهریه دبیرستان انرژی اتمی در دوره اول و دوم متوسطه مورد بررسی قرار می دهیم .

میزان شهریه دبیرستان انرژی اتمی ۹۸ – ۹۹

شهریه دریافتی دبیرستان انرژی اتمی به نسبت سایر مدارس غیر انتفاعی بالا بوده و رقابت بسیاری بین کلیه دانش آموزان این دبیرستان با دانش آموزان المپیادی حاکم است .

داوطلبان بسیاری قصد ادامه تحصیل در این مدارس را دارند و به همین علت در آزمون دبیرستان انرژی اتمی ثبت نام و به رقابت با هم می پردازند .

 شهریه دبیرستان انرژی اتمی در شهر ها و مناطق مختلف

به نسبت سطح کیفی امکانات آموزشی که ارائه می دهند متفاوت می باشد بطوری که هرچه ساعات و امکانات آموزشی بیشتر باشد شهریه نیز بالاتر خواهد بود

 طبق اطلاعاتی که گروه ما جمع آوری کردند ، شهریه دبیرستان دوره اول متوسطه انرژی اتمی به طور تقریبی ۱۲ میلیون تومان و شهریه دبیرستان دوره دوم متوسطه انرژی اتمی تقریبا ۱۶ میلیون تومان است.

توصیه می کنیم تمامی متقاضیان و دانش ؛آموزان ثبت نام در دبیرستان های انرژی اتمی ثبت نام از میزان شهریه آن دبیرستان اطلاعات کافی را کسب نمایند

شهریه دبیرستان انرژی اتمی تهران

 داوطلبان متقاضی ثبت نام در دبیرستان انرژی اتمی برای رفع سوالات و ابهامات خود در خصوص ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی می توانند با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره تماس بگیرند و برای این کار از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره استفاده نمایید

همچنین ببینید

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲

بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان در تیر ماه، دانش آموزان بی صبرانه در انتظار موعد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.