خانه / منابع / سوالات آزمون لیسانس به پزشکی به همراه پاسخنامه

سوالات آزمون لیسانس به پزشکی به همراه پاسخنامه

متقاضیان شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲، می توانند با استفاده از لینک دانلود قرار داده شده در بطن این مقاله، اقدام به دریافت سوالات آزمون لیسانس به پزشکی همراه با پاسخنامه از سال ۱۳۹۶  تا  ۱۴۰۱  نمایند.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره و برنامه تحصیلی و یا حتی اطلاع از نحوه مطالعه و یا آشنایی با تکنیک های آمادگی برای آزمون کتبی و شفاهی، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

[contact_info title= “سوالات آزمون لیسانس به پزشکی به همراه پاسخنامه”] 

دانلود دفترچه سوالات آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

با توجه به رقابت تنگاتنگی که میان علاقه مندان ورود به رشته پزشکی وجود دارد، آشنایی با سوالات آزمون لیسانس به پزشکی یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید آن را پیگیری نمایند.

به منظور تسهیل در دسترسی متقاضیان به دفترچه سوالات آزمون لیسانس به پزشکی، لینک مستقیم دانلود آن را برایتان در ادامه قرار داده ایم؛

 

دانلود پاسخنامه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

دانلود پاسخنامه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

مطالعه و دسترسی به پاسخ نامه سوالات آزمون لیسانس به پزشکی، باعث می شود تا داوطلبان بتوانند پس از حل هر آزمون، به تحلیل نتیجه پرداخته و متوجه ضعف های خود شوند.

در این قسمت لینک دانلود مستقیم پاسخ نامه آزمون های بخش قبل را برایتان قرار داده ایم؛

 

 نحوه دریافت نمونه سوالات پزشکی از کارشناسی ۱۴۰۲

نحوه دریافت نمونه سوالات پزشکی از کارشناسی ۱۴۰۲

برای دریافت نمونه سوالات پزشکی از کارشناسی، تنها نمی توان به سوالات آزمون اصلی اکتفا کرد و شما نیاز به استفاده از منابع مختلفی دارید که باید پیش از موعد ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی، آن ها را تهیه نمایید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از کتاب های تست و کمک آموزشی جامع برای تسلط هر چه بیش تر بر روی مفاهیم مهم و حیاتی است.

جهت دریافت لیست بهترین منابع این آزمون و برنامه درسی، می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

مشاوره آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

مشاوره آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

۱_ یکی از شروط پذیرش در آزمون کارشناس  به پزشکی داشتن مدرک زبان است. در صورتی که هیچ کدام از مدارک زبان MHLE ،MCHE MSRT ،TOEFL ،IELTS ،TOLIMO و یا MELAB را ندارید، هر چه زود تر اقدام به اخذ آن نمایید.

۲_ سوالات امتحانی از میان دروس؛ بافت شناسی، ایمنی شناسی، فیزیولوژی، آناتومی، ژنتیک، بیوشیمی، فیزیک پزشکی، جامعه شناسی مقدماتی، مهارت های استدلال و تفکر نقاد، روانشناسی عمومی و اجتماعی، شیمی عمومی آلی و .. طراحی می شوند.

۳_ داوطلبانی که مقطع کارشناسی را در یکی از رشته های غیر مرتبط گذرانده اند، نیاز به صرف دقت و زمان بیش تری برای تسلط به دروس آزمون دارند و بهتر است در کلاس های مرتبط شرکت نمایند.

کارشناسان مجموعه الو مشاوره، علاوه بر دسترسی مستقیم به سوالات و پاسخنامه های آزمون لیسانس به پزشکی، با مهم ترین تکنیک های آمادگی برای آزمون کتبی و شفاهی آشنایی کامل داشته و می توانند به خوبی شما را راهنمایی نمایند.

[contact_info title= “سوالات آزمون لیسانس به پزشکی به همراه پاسخنامه”] 

سخن نهایی

در بطن این مقاله لینک دانلود دفترچه سوالات آزمون لیسانس به پزشکی را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید با دانلود و حل این سوالات خود را پیش از شرکت در آزمون سنجیده و بتوانید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی نمایید.

چنانچه موفق به دانلود فایل نشده اید، می توانید با مرکز ما تماس گرفته، تا کارشناسان مربوطه فایل سوالات به همراه پاسخنامه را برایتان ارسال نمایند.

همچنین ببینید

منابع-کنکور-کارشناسی-ارشد-علوم-قرآن-و-حدیث

منابع کنکور کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث

[contact_info title= “منابع کنکور کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث”] طی سال های گذشته، تعداد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.