خانه / مدرسه / شرایط ثبت نام دبستان و پیش دبستانی مدارس علامه طباطبایی
شرایط-ثبت-نام-دبستان-و-پیش-دبستانی-مدارس-علامه-طباطبایی

شرایط ثبت نام دبستان و پیش دبستانی مدارس علامه طباطبایی

شرایط-ثبت-نام-دبستان-و-پیش-دبستانی-مدارس-علامه-طباطبایی

[contact_info title= ” شرایط ثبت نام دبستان و پیش دبستانی مدارس علامه طباطبایی “]

تحصیل در مدارس برتر از همان ابتدای ورود به مدرسه باعث می شود پایه علمی دانش آموز قوی شود و چه بهتر که از دوره دبستان و پیش دبستان مدارس برتر را برای تحصیل انتخاب نمود. مدارس متعددی هستند که هر کدام از مزایای خاص خود برخوردارند و همین تعداد و تنوع انتخاب را برای دانش آموزان و والدین سخت کرده است. مدارس علامه طباطبایی یکی از مدارس پیش رو شما می باشد که از لحاظ امکانات تحصیلی و رفاهی در سطح مناسبی قرار دارند ولی نکته ای که قابل ذکر می باشد این است که همه دانش آموزان مجاز به ورود به این مدارس نیستند و تنها دانش آموزانی که دارای شرایط لازم باشند ، اجازه ثبت نام خواهند داشت. از این رو در این مطلب به شرایط ثبت نام دبستان و پیش دبستانی مدارس علامه طباطبایی ۹۹ – ۱۴۰۰ خواهیم پرداخت.

[point1 title= “یکی از شروط مهم تحصیل در دبستان های علامه طباطبایی، پذیرش در مصاحبه حضوری است.”]

شرایط ثبت نام دبستان و پیس دبستان مدارس علامه طباطبایی ۹۹ – ۱۴۰۰

شرایط ثبت نام دبستان و پیش دبستان علامه طباطبایی در دو مورد خلاصه می شود که عبارتند از رعایت سن قانونی و پذیرش در مصاحبه. سن قانونی متقاضیان ثبت نام سال ۹۹ این مدارس به شرح ذیل می باشد :
ثبت نام پیش دبستانی : از متولدین ابتدای نیمه دوم سال ۱۳۹۳ و نیمه اول سال ۱۳۹۴
ثبت نام اول دبستان : از متولدین ابتدای نیمه دوم سال ۱۳۹۲ و نیمه اول سال ۱۳۹۳

روند ثبت نام و برگزاری مصاحبه مدارس علامه طباطبایی ۹۹ – ۱۴۰۰

ثبت نام دبستان و پیش دبستان مدارس علامه طباطبایی به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می گیرد و دانش آموزانی که دسترسی به اینترنت ندارند ، می توانند به صورت حضوری به مدارس مراجعه نمایند :

راهنمای ثبت نام اینترنتی

  • وارد شدن به سامانه alameh.ir
  • انتخاب گزینه “سامانه ستاد ثبت نام”
  • دریافت فرم ثبت نام و تکمیل اطلاعات
  • پس از وارد کردن شماره تماس ، گذرواژه و رمز عبور به تلفن همراه شما ارسال می گردد.
  • پس از دریافت رمز عبور  در قسمت پایین سایت و در کادر زرد رنگ ستاد ثبت نام ،بر روی گزینه «لینک» کلیک کنید و وارد صفحه اصلی سامانه شوید.
  • حال باید مشخصات دانش آموز را که شامل عکس و اطلاعات شناسنامه ای می باشد را بارگذاری نمایید.
  • در مرحله بعد بایستی زمان جلسه توجیهی را مشخص نموده و در جلسه مذکور حاضر شوید.

چنانجه موفق به انجام ثبت نام اینترنتی نشدید ، می توانید با مراجعه به مدارس که آدرسشان در ادامه مطلب قرار داده شده است، ثبت نام نمایید ولی با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش محدود است توصیه می شود در همان روزهای ابتدایی برای ثبت نام خود اقدام نمایید.

روند برگزاری مصاحبه و پذیرش در مدرسه

پس از ثبت اطلاعات دانش آموزان در سامانه یا مدرسه ، اطلاعات آن ها توسط مدرسه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت دارا بودن شرایط حدود یک ماه پس از ثبت نام از آن ها برای انجام مراحل مصاحبه دعوت می شود. مرحله مصاحبه شامل مصاحبه از والدین ، مصاحبه از دانش آموز و انجام تست IQ و EQ می باشد که مجموع نمرات اکتسابی در این ۳ بخش تعیین کننده قبولی دانش آموز می باشد.

پس از انجام مراحل مصاحبه ، نتایج نهایی پذیرش یا عدم پذیرش در اردیبهشت ماه اعلام می شود که این نتایج در ۳ عنوان “پذیرفته شده” ، “پذیرفته نشده” ، “ذخیره” اعلام می شود.

 آدرس دقیق و اسامی مدارس علامه طباطبایی دبستان و پیش دبستانی

در استان تهران مدارس علامه طباطبایی در پایه های تحصیلی پیش دیستانی ، دبستان ، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه دانش آموز پذیرش می کند که اسامی مدارس دبستان و پیس دبستان به شرح موارد زیر می باشد :

 آدرس دقیق و اسامی مدارس علامه طباطبایی

نام مدرسهنوع مدرسهآدرس دقیقشماره تماس
پیش دبستان و دبستان  علامه طباطبایی – واحد آبشناسان (دوره اول)پسرانهتهران – بزرگراه نیایش – انتهای بزرگراه ستاری شمالی – دوربرگردان جنوبی – خروجی دوم – خیابان شعرا – پلاک ۱۵۴۴۸۴۱۳۳۲

و

۴۴۸۴۱۳۳۳

دبستان علامه طباطبایی – واحد آبشناسان
(دوره دوم)
پسرانهتهران – بزرگراه نیایش- انتهای بزرگراه ستاری شمالی – دوربرگردان جنوبی – خروجی دوم – خیابان شعرا – پلاک ۱/۱۵۴۴۸۳۸۳۲۰

و

۴۴۸۳۸۳۲۲

دبستان علامه طباطبایی – واحد مرزدارانپسرانهتهران – ابتدای بلوار مرزداران – خیابان ناهید – نبش خیابان محمدی – پلاک ۴۴۴۲۲۵۴۹۳

و

۴۴۲۲۵۴۹۲

پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد ونکپسرانهتهران – میدان ونـک – خیابان ملاصدرا – انتهای خیابان پردیس – پلاک ۲ ۸۸۶۷۵۴۴۴

و

۸۸۷۷۳۴۶۳

پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد دکتر فاطمیپسرانهمیدان دکتر فاطمی – خیابان بیستون – نبش کوچه بوعلی سینای شرقی – پلاک ۴۸۸۹۵۷۳۶۴

و

۸۸۹۵۷۲۱۰

پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارسدخترانهتهرانپـارس – فلـکه دوم – خیابان ۱۷۶ غربی – پلاک ۴۲ ۷۷۸۶۲۹۱۷

و

۷۷۸۶۳۰۲۴

پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تجریشدخترانهنیاوران – خیابان باهنر – نرسیده به میدان قدس – خیابان شفیعی – پلاک ۱۵۲۲۷۱۱۳۸۱

و

۴۴۸۴۸۲۰۰

علاوه بر مطلب فوق چنانچه نیازمند اطلاعات بیشتر بودید ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

[madrese]

[contact_info title= ” شرایط ثبت نام دبستان و پیش دبستانی مدارس علامه طباطبایی “]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲

بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان در تیر ماه، دانش آموزان بی صبرانه در انتظار موعد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.