خانه / کنکور سراسری / دانلود پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۲

دانلود پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۲

هر ساله شرکت کنندگان زیادی از رشته های مختلف تحصیلی از جمله تجربی، انسانی، ریاضی، زبان و هنر در کنکور سراسری شرکت کرده و با هم به رقابت می پردازند. معمولا چند روز پس از برگزاری کنکور سراسری، پاسخنامه های مربوط به هر رشته در سایت سنجش قرار میگیرند. گرچه ممکن است کم و بیش دچار خطا هم باشد. در واقع امکان دارد کلید قرار داده شده در سایت سنجش با جواب سوالات کنکور ۱۴۰۲ کمی متفاوت باشد. در ادامه این مقاله، نحوه دانلود پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۲ را به صورت تصویری قرار داده شده است.

هدف اصلی از قرار گرفتن این پاسخنامه ها در سایت سنجش، مشاهده پاسخ های درست توسط دانش آموزان و بررسی نتیجه آزمون خود به صورت تقریبی می باشد. البته شرکت کنندگان می توانند در صورت وجود هر گونه اشتباه در پاسخنامه های موجود، اعتراض خود را نسبت به پاسخ سوالات منتشر شده ثبت نمایند. در ادامه این مقاله نحوه مشاهده پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۲ و همچنین نحوه اعتراض به پاسخنامه کنکور سراسری را توضیح خواهیم داد.

[contact_info title= “دانلود پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۲”] 

نحوه مشاهده و دانلود پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۲

برای دانلود پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۲ مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org را در مرو گر خود سرچ نمایید.

در ادامه سایت اول نمایش داده شده در نتیجه گوگل که مربوط به سایت سنجش می باشد را انتخاب کنید.

پس از وارد شدن به صفحه اصلی سازمان سنجش، گزینه “ سراسری ” را انتخاب نمایید.

دانلود پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۲

 

در ادامه گزینه “ کلید اولیه سوالات آزمون سراسری ۱۴۰۲ ” را انتخاب کنید.

در این مرحله، اطلاعات خواسته شده را انتخاب نموده و در انتها گزینه ” مشاهده کلید ” را لمس نمایید.

دانلود پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۲

در صفحه باز شده می توانید کلید سوالات کنکور ۱۴۰۲ را مشاهده کنید.

دانلود پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۲

با انجام مراحل فوق می توانید به راحتی به جواب سوالات کنکور ۱۴۰۲ دسترسی پیدا کنید. البته همانطور که بالاتر گفته شد، ممکن است پاسخنامه کنکور ۱۴۰۲ منتشر شده از سوی سازمان سنجش با جواب مد نظر طراح سوال کمی متفاوت باشد. بنابراین به طور صد در صد صحیح نیست و پاسخ صحیح، جواب مد نظر طراح سوال می باشد. شما می توانید نسبت به پاسخنامه کنکور ۱۴۰۲ اعتراض کنید. در ادامه نحوه اعتراض را توضیح خواهیم داد.

مهلت و نحوه اعتراض به کلید سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲

شرکت کنندگان می توانند در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش، نسبت به پاسخ های منتشر شده از سوی سازمان سنجش اعتراض خود را ثبت کنند. فرایند انجام آن بسیار ساده بوده و داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه درخواست های سازمان سنجش به نشانی request.sanjesh.org اعتراض خود را ثبت کنند. جهت اعتراض به نتایج، پس از ورود به سامانه مذکور گزینه “ ورود ” را انتخاب کرده و اطلاعاتی از جمله نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در نهایت هم اعتراض به جواب سوالان کنکور ۱۴۰۲ خود را ارائه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۲ کلیک کنید

[contact_info title= “دانلود پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۲”] 

کلام آخر

هر سال، پس از برگزاری کنکور سراسری، سازمان سنجش در چند روز اول پاسخنامه‌های مربوط به آزمون رشته های مختلف را در سامانه خود منتشر می‌کند. امسال نیز، چند روز پس از برگزاری آزمون کنکور ۱۴۰۲، پاسخنامه‌های مربوطه در سایت رسمی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. این امر بسیار مهم است برای داوطلبان امسال و همچنین برای داوطلبان سال‌های آینده. زیرا داوطلبان می‌توانند با استفاده از پاسخنامه کنکور ۱۴۰۲، عملکرد خود را بررسی کنند. علاوه بر این، داوطلبان سال‌های آینده می‌توانند از این پاسخنامه به عنوان یک نمونه سوال مناسب برای آمادگی خود استفاده کنند.

در صورتی که داوطلبان احساس کنند پاسخی که برای یکی از سوالات ارائه شده است اشتباه است، می‌توانند اعتراض خود را درباره کلید سوالات کنکور ۱۴۰۲ ارائه کنند. این اعتراضات از طریق سامانه درخواست‌های سازمان سنجش قابل ارسال هستند و نحوه انجام آن را در مقاله فوق قرار داده ایم.

چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق همچنان سوال یا ابهامی دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.