خانه / رشته های بدون کنکور / ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۸
ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی بهمن 98
ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی بهمن 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۸

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۸

دانشگاه علمی و کاربردی معمولا دو بار در سال (مهر و بهمن) به صورت بدون کنکور در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته از دانشجویان ثبت نام به عمل می آورند. همانطور که می دانید ثبت نام رشته های بدون کنکور این دانشگاه تنها به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  انجام می شود.

متقاضیانی که بنا به هر دلیلی موفق به ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی نیمسال اول نشده اند می توانند در بهمن ماه ۹۸ اقدامات لازم را جهت ثبت کد رشته های خود انجام دهند. با توجه به اینکه دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی هنوز منتشر نشده است ، بنابراین هیچ زمان دقیقی برای آن مشخص نشده است اما پیش بینی می شود که ثبت نام از نیمه دوم بهمن ماه آغاز گردد.

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۹۸

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد ثبت نام رشته های دانشگاه علمی کاربردی فقط از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد. داوطلبان واجد شرایط می توانند در بازه زمانی مشخص شده (اواسط بهمن ماه) اقدامات لازم را جهت ثبت نام انجام دهند. لازم به ذکر است که مطالعه دفترچه قبل از شروع فرآیند ثبت نام برای داطلبان الزامی می باشد ، چرا که انجام این کار موجب تسریع در روند ، انتخاب رشته خواهد شد.

چنانچه هنگام ثبت نام دچار مشکل شدید می توانید در صورت تمایل با مشاوران مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید. در صورت مشخص شدن زمان ثبت نام و انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی و کاربردی بهمن ۹۸ لینک دانلود در این صفحه قرار داده خواهد شد . برای اطلاع از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بر روی لینک کلیک نموده و در صورت نیاز تماس حاصل فرمایید. 

همچنین ببینید

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۲

برای اطلاع رسانی متقاضیان در زمینه شرایط تعیین شده و اطلاع از لیست رشته محل …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.