خانه / وزارت بهداشت / منابع کنکور کارشناسی ارشد بیماری شناسی گیاهی

منابع کنکور کارشناسی ارشد بیماری شناسی گیاهی

منابع کنکور کارشناسی ارشد بیماری شناسی گیاهی

بیماری شناسی گیاهی یکی دیگراز رشته های امتحانی گروه کشاورزی می باشد.

داوطلبانی هنگام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد رشته بیماری شناسی را به عنوان مجموعه امتحانی خود انتخاب می کنند ، قادرند در یکی از رشته گرایش های آن در مقطع کارشناسی ارشد به ادامه تحصیل بپردازند.رشته بیماری شناسی گیاهی شامل گرایش هایی است که داوطلبان متوانند در کنار این رشته که دارای ضریب ۱هستند تحصیل کنند.

 متقاضیان با توجه  به ضرایب دروس هر رشته گرایش که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد درج شده و بر اساس آن رشته گرایش های خود دروسی راکه ضرایب بالاتری دارند را بیش تر مورد توجه قرارداده ورشته مورد علاقه خودرا انتخاب کنند تا به نتیجه مورد تایید خود یعنی قبولی درآزمون کارشناسی ارشد دست یابند.

با حضور پیدا کردن داوطلبان رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در همان آزمون جامعی که سازمان سنجش برگزار می کند،این منابع برای این داوطلبان یک پوئن مثبت و قابل استفاده خواهد بود .

منابع کنکور کارشناسی ارشد بیماری شناسی گیاهی ۹۷

مجموعه ای ازرشته بیماری شناسی گیاهی در کنکور کارشناسی ارشد شامل گرایش های با ضرایب ۱ می باشد .

تمامی داوطلبان با ادامه تحصیل در هر یک از این رشته گرایش ها می توانندبدون توجه به عنوان رشته کارشناسی خود منابع کارشناسی ارشد بیماری شناسی گیاهی موردمطالعه قرار دهند و در کنکور کارشناسی ارشد این رشته حضور یابند.

در ادامه گروه مشاور تحصیلی الو مشاوره قصد داردبه معرفی منابع ارشد بیماری شناسی گیاهی بپردازد ومتقاضیان باید پس از تهیه منابع بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ دروس امتحانی مربوط به هر گرایش وضرایب آن ها را بررسی نمایند .

همچنین ببینید

منابع-کنکور-کارشناسی-ارشد-فناوری-اطلاعات-سلامت-1400

منابع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات سلامت ۱۴۰۰

[contact_info title= “منابع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات سلامت ۱۴۰۰”] کنکور کارشناسی ارشد یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.