خانه / رشته های بدون کنکور / ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ۹۸
ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 98
ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 98

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ۹۸

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ۹۸

در سال های اخیر دانشگاهی تحت نظر وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری تاسیس شد که راه ورود داوطلبان را به دانشگاه بسیار ساده نمود. دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و به صورت بدون کنکور ، اقدام به جذب دانشجو می نماید. نام نویسی برای ورود به این دانشگاه (نیمسال اول مهر) انجام می شود. معمولا فرصت مجددی (تکمیل ظرفیت) را برای داوطلبانی که دربازه زمانی مشخص شده موفق به ثبت نام نشده اند ، قرار می دهند تا در صورت دارا بودن شرایط لازم ، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.  

با توجه به اینکه هر ساله تعداد زیادی از متقاضیان علاقمند به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی ، در زمانی مشخص شده ، موفق به ثبت نام نمی شوند ، امیدشان به تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی در بهمن ماه است. تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی تنها و منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ۹۸

دانشگاه علمی کاربردی معمولا هر ساله در مهر ماه اقدام به جذب دانشجو می کند و در بهمن ماه با انتشار دفترچه ای تحت عنوان “دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی” اقدام به تکمیل ظرفیت رشته های خود می کند.

با توجه به اینکه دفترچه هنوز منتشر نشده است ، بنابراین زمان دقیقی برای تکمیل ظرفیت مشخص نشده ، اما با بررسی سال های گذشته ، پیش بینی می شود که از اوایل بهمن ماه آغاز گردد. در رابطه با نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت یا ثبت نام ورودی بهمن ماه نیز لازم است گفته شود فقط به صورت اینترنتی و از طریق به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام خواهد شد. چنانچه هنگام ثبت نام دچار مشکل شدید می توانید با مشاوران متخصص ما در مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین ببینید

تاثیر سهمیه در پذیرش بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۲

در سال های گذشته شرکت در کنکور سراسری برای کسب رتبه و پذیرش در دانشگاه …

۳ نظر

  1. تکلیف تکمیل ظرفیت ترم بهمن سال ۹۸ دانشگاه علمی کاربردی چی شد سایت و دانشگاه جوابگو نیستن

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      در مورد تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی اطلاعیه ای از طریق سایت سازمان سنجش منتشر نشده است ولیکن میتوانید برای ترم مهر سال ۹۹ اقدام نمایید.

  2. سلام و عرض ادب
    برای ترم بهمن ۹۸ تکمیل ظرفیت دادن؟
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.