خانه / مشاوره تحصیلی تلفنی / زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 98
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 98

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸

چند سالی است که آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شده و شاهد رقابت داوطلبان در یک آزمون می باشیم. با توجه به ادغام این آزمون ، ثبت نام آن ها نیز از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد. چنانچه پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، داوطلبی مجاز به انتخاب رشته شوند ، می توانند در انتخاب رشته کارشناسی ارشد شرکت نمایند. لازم است گفته شود از مرحله انتخاب رشته به بعد مسیر آزمون کارشناسی ارشد آزاد و سراسری جدا می شود. برای آگاهی بیشتر در زمینه “زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸” می توانید ادامه این مقاله رایگان را مطالعه کنید. 

با توجه به جدول زمان بندی ارائه شده توسط سازمان سنجش ، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ ۵ و ۶ اردیبهشت ماه اعلام شد اما به دلیل جاری شدن سیل در اکثر استان های کشور عزیزمان ، پس از برگزاری جلسات فوری تصمیم گرفته شد ، برای برقراری عدالت بین داوطلبان زمان برگزاری آن به تعویق افتاد و در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ۹۸ برگزار خواهد شد. داوطلبانی مجاز به حضور در جلسه آزمون می باشند که مدرک کارشناسی خود را دریافت نموده و در زمان مشخص شده اقدامات لازم را جهت ثبت نام انجام داده باشند.

کارت ورود به به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سراسری

داوطلبان باید چند روز قبل از شروع آزمون یعنی از ۲۰ خرداد ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و وارد نمودن اطلاعات خواسته شده می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. در صورت نیاز جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره تماس حاصل فرمایید ، مشاوران متخصص ما در این زمینه راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد کلیک کنید. 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.