خانه / انتخاب رشته کنکور سراسری / کارنامه و حداقل درصد و رتبه قبولی لازم برای کنکور۹۸-۹۹
کارنامه و حداقل درصد و رتبه قبولی لازم برای کنکور98-99
کارنامه و حداقل درصد و رتبه قبولی لازم برای کنکور98-99

کارنامه و حداقل درصد و رتبه قبولی لازم برای کنکور۹۸-۹۹

کارنامه و رتبه قبولی لازم برای کنکور۹۸-۹۹

پس از برگزاری کنکور ۹۸ ، داوطلبان می بایست تا اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری منتظر بمانند تا از نتیجه به دست آمده اطلاع یابند . این نتایج درکارنامه کنکور سراسری در اختیار متقاضیان قرار می گیرد . در کارنامه اولیه کنکور سراسری ، رتبه های داوطلب در هر زیرگروه ، درصد دروس ، میزان تاثیر سوابق تحصیلی و سایر اطلاعات مورد نیاز در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

کارشناسان گروه مشاوره تحصیلی الو مشاوره در این مقاله تعدادی از کارنامه های شرکت کنند گان کنکور سراسری سال گذشته را به صورت رشته به رشته در دوره های روزانه ، شبانه ( نوبت دوم ) ، پردیس خودگردان ( بین الملل ) در اختیار شما همراهان قرار داده ایم .

کارنامه و رتبه قبولی لازم برای کنکور۹۸-۹۹

 بنابراین قادر به تحلیل و بررسی کارنامه و حداقل درصد و رتبه قبولی درج شده در این نمونه کارنامه ها و مقایسه آن با درصد های اکتسابی خود انتخاب رشته کنکور ۹۸ می باشید تا با آگاهی بیش تری این کا را انجام دهید تا نتیجه مطلوب تری کسب نمایید . همچنین برای برنامه ریزی کنکور سراسری خود می توانید از درصدهای لازم برای رشته دلخواهتان مطلع شده و با هدف گذاری برای کسب حداقل درصد لازم در دروس کنکور به مطالعه بپردازید .

کارنامه و حداقل درصد لازم برای قبولی کنکور سراسری ۹۷ – ۹۸

داوطلبان انتخاب رشته کنکور انسانی ۹۸ خود را می توانند در مقاله کارنامه و حداقل درصد و رتبه قبولی لازم برای کنکور ۹۷ – ۹۸ را به صورت رشته به رشته در دو نوبت ، دانشگاه های دولتی روزانه و  شبانه ( نوبت دوم ) مشاهده کنند.

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.