خانه / وزارت بهداشت / اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

[contact_info title= “اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت”]

مهم ترین مرحله برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته وزارت بهداشت مرحله انتخاب رشته می باشد. بنابرین، داوطلبان بعد از شرکت می بایست در نیمه دوم مرداد ماه نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نموده و جهت دریافت نتایج خود در نیمه دوم شهریورماه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مراجعه نمایند.

زمان و نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

مرکز سنجش پزشکی هرساله با منتشر کردن اطلاعیه هایی در خصوص آزمون کارشناسی ارشد و اعلام نتایج این آزمون داوطلبان را از بازه های زمانی در نظر گرفته شده مطلع می کند. با توجه به این نکته که اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت معمولا هرساله در نیمه دوم تیر ماه منتشر می شود. بنابرین،داوطلبانی که موفق به کسب رتبه و تراز لازم در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شده اند می توانند در نیمه دوم مرداد ماه و بعد از منتشر شدن دفترچه انتخاب رشته در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت نمایند. پس از بررسی های صورت گرفته نتایج نهایی انتخاب رشته داوطلبان در نیمه دوم شهریورماه منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند با گذراندن مراحل زیر نتایج نهایی انتخاب رشته خود را از طریق سایت sajeshp.ir  پیگیری نمایند:

  • داوطلبان می توانند بعد از مراجعه به سایت مذکور وارد بخش کارشناسی ارشد در منوی سمت راست صفحه شوند:

  • در این صفحه امکان مشاهده گزینه نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت وجود خواهد داشت:
  • داوطلبان برای مشاهده نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت حتما نیازبه کد رهگیری ثبت نام خواهند داشت، بنابراین، در صورت فراموشی کد رهگیری ثبت نام حتما می بایست نسبت به بازیابی آن با استفاده از کد ملی خود اقدام نمایند.
  • بعد ازاعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از ۲۰ شهریور ماه، داوطلبانی که در یکی از رشته محل های انتخابی خود پذیرفته شده اند می بایست با مراجعه به سایت دانشگاه مورد پذیرش مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری را فراهم نموده و نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.
  • بر اساس آیین نامه های آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته علوم پزشکی به هیچ عنوان امکان تغییر و جابه جایی محل تحصیل نخواهد بود. لذا به داوطلبان توصیه می گردد که با آگاهی کامل و بر اساس علاقه و شرایط شخصی اقدام به انتخاب رشته محل نمایند.

تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت ۹۸

در صورت عدم ثبت نام تعدادی از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و پر نشدن ظرفیت دانشگاه ها، مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام به برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت خواهد نمود. لیکن به دلیل برگزار نشدن مرحله تکمیل ظرفیت در سال ۹۷ این امکان وجود خواهد داشت کهدر سال جاری هم این مرحله برگزار نگردد لیکن، در صورت برگزاری معمولا مهرماه در مورد برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت از طریق سایت sanjeshp.ir  اطلاع رسانی خواهد گردید و شما نیز می توانید با عضویت در کانال های تلگرامی مرکز الو مشاوره و یا تماس با کارشناسان مربوطه اطلاعات بیشتری را در این زمینه دریافت نمایید.

[arshad]

[contact_info title= “اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

منابع-کنکور-کارشناسی-ارشد-پدافند-غیرعامل-در-نظام-سلامت-1400

منابع کنکور کارشناسی ارشد پدافند غیرعامل در نظام سلامت ۱۴۰۰

[contact_info title= “منابع کنکور کارشناسی ارشد پدافند غیرعامل در نظام سلامت ۱۴۰۰”] کنکور کارشناسی ارشد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.