خانه / رشته های بدون کنکور / زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۸
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 98
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 98

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۸

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۸

یکی از دانشگاه هایی که مدرک آن مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری می باشد و هر ساله داوطلبان زیادی را به خود جذب می کند ، دانشگاه علمی کاربردی می باشد که افراد باید برای تحصیل در این دانشگاه شهریه (ثابت و تغییر) بپردازند. علاقمندان برای ورود به این دانشگاه نیازی به هیچ گونه آزمونی نخواهند داشت ، در واقع پذیرش آن منحصرا بدون کنکور می باشد. رشته های دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه ارائه می شود. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید. 

متقاضیانی که از ثبت نام نوبت اول (مهر ۹۸) در دوره مهر ماه جا مانده اند ، قادر خواهند بود در نوبت بهمن ۹۸ اقدامات لازم را جهت ثبت نام انجام دهند. داوطلبان برای ورود به مقطع کاردانی ، می توانند حداکثر ۳۰ کد رشته محل را انتخاب کنند که توصیه می کنیم برای بالا رفتن شانس قبولی حداقل ۲۰ کد رشته در فرم ثبت نام درج کنید ، همچنین برای مقطع کارشناسی ناپیوسته داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر ۲۰ کد رشته می باشد.

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه ۹۸

با توجه به اینکه دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی هنوز منتشر نشده زمان دقیق ثبت نام مشخص نمی باشد اما با بررسی های انجام شده پیش بینی که انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی از نیمه دوم بهمن ماه آغاز و داوطلبان در این بازه زمانی فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و یا دانشگاه مورد نظر ، اقدامات لازم را جهت ثبت نام انجام دهند. ثبت نام خود را انجام دهند.

هزینه ثبت نام مبلغ در بهمن ماه سال گذشته برای مقطع کاردانی ۲۰ هزار تومان و برای مقطع کارشناسی ۲۵ هزار تومان بوده است که قطعا برای سال ۹۸ با درصدی افزایش همراه خواهد بود.

همچنین ببینید

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۲

برای اطلاع رسانی متقاضیان در زمینه شرایط تعیین شده و اطلاع از لیست رشته محل …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.