خانه / رشته های بدون کنکور / ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آران و بیدگل ۹۸ – ۹۹
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خمینی شهر98 – 99
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خمینی شهر98 – 99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آران و بیدگل ۹۸ – ۹۹

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آران و بیدگل ۹۸ – ۹۹

[contact_info title= “ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آران و بیدگل ۹۸ – ۹۹”] 

همانطور که مستحضر هستید دانشگاه پیام نور بیشتر رشته های خود را به صورت بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی ارائه می دهد. این دانشگاه در طی چند سال توانسته دانشجویان بیشتری را جذب و تربیت کند.علاوه بر جذب بدون کنکور این دانشگاه مزایای دیگر این دانشگاه از جمله مزایای تحصیل در این دانشگاه می توان به شهریه کمتر نسبت به دانشگاه های دیگر همچون دانشگاه آزاد، برگزاری کلاس ها به صورت نیمه حضوری موجب شده با افزایش روز افزون متقاضی روبرو شود. در پی این شرایط بیشتر متقاضیان زیاد براند تا با کسب اطلاعات لازم در رابطه با لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آران و بیدگل، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۸ و … اقدام به ثبت نام نمایند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مطلب را به موضوع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آران و بیدگل ۹۸ – ۹۹ اختصاص دهیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم این مطلب را با دقت مطالعه فرمایید.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد آران و بیدگل ، فقط در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می شود


زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۸-۹۹ آران و بیدگل

با توجه به اطلاع رسانی های صورت گرفته هر ساله از سوی سازمان سنجش ثبت نام دانشگاه پیام نور برای رشته های بدون کنکور در دو نیمسال تحصیلی (مهر و بهمن ) صورت می گیرد، بنابراین داوطلبان باید جزئیات مربوط به ثبت نام این دانشگاه را از سایت سازمان سنجش پیگیری نمایند. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از این سازمان ، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورودی مهر ماه سال ۹۸ ،  از ۲۰ اسفندماه ۹۷ آغاز شده و تا ۶ شهریور ماه ۹۸ ادامه دارد.

همانطور که گفته شد ثبت نام در این دانشگاه در دو بازه زمانی انجام خواهد گرفت بنابراین ثبت نام ورودی بهمن ماه نیز بر طبق سال های گذشته در اواخر دی ماه آغاز می شود و حدود ۱۰ روز به داوطلبان فرصت داده می شود تا ثبت نام خود را انجام دهند. با توجه به اینکه در سال گذشته ثبت نام ترم بهمن ماه به صورت حضوری انجام گرفت ، ممکن است در سال جاری نیز ثبت نام به همین صورت و در واحد دانشگاهی پذیرنده دانشجو انجام گیرد


نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نورآران و بیدگل ۹۸-۹۹ 

داوطلبان بعد از آگاهی از  زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور و ر شته های بدون کنکور آران و بیدگل ۹۸ می بایست اقدام به ثبت نام در دانشگاه های مورد نظرکنند. همچنین داوطلبان بایستی برای کسب اطلاعات از شرایط ثبت نام ، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ،لیست رشته و ظرفیت هریک از رشته ها به دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور رجوع کنند،  در مرحله بعد داوطلبان بعد از آماده مدارک لازم جهت ثبت نام باید به سایت سنجش مراجعه کرده و بر روی لینک مربوط به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور آران و بیدگل ۹۸ – ۹۹،  فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایند.نکته قابل توجهی که برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور ورودی مهر ۹۸ وجود دارد این است که داوطلبان هزینه ثبت نام خود را پس از قبولی در دانشگاه و در مرحله ثبت نام حضوری هزینه مورد نظر را پرداخت خواهند کرد. داوطلب به هنگام ثبت نام بایدعلاوه بر اسکن یک قطعه عکس ۴*۳ در سایت ، با تکمیل فرم ثبت نام ، اطلاعات درخواستی مانند شماره شناسنامه ، شماره ملی و … را وارد نمایند.و در انتهای فرم خود کد رشته های انتخابی خود را به طور دقیق وارد نمانید. دانشگاه هایی که انتخاب کرده اید، سوابق تحصیلی شما بررسی کرده و نتیجه بررسی مبنی بر پذیرش و یا عدم پذیرش در رشته محل های انتخابی از طرف دانشگاه به اطلاعتان خواهد رسید.

 

مهم : دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه (نظام آموزشی ۳-۳-۶) می توانند در بازه زمانی مشخص شده، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و پس از اتمام امتحانات نهایی و دریافت کارنامه، معدل کتبی دیپلم خود را درج نموده و پس از پذیرش از مهر ۹۸ تحصیل خود را در دانشگاه پیام نور آغاز نمایند.


شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

چناچه که  تحصیل در دانشگاه پیام نور به صورت بدون آزمون بوده  اما داوطلبان باید برای ورود به این دانشگاه یک سری شرایط عمومی و اختصاصی را دارا باشند.از جمله شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور که در دفترچه قید شده است به شرح زیر می باشد :

شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور عبارتنداز :

اعتقاد به نظام جهموری اسلامی ایران

داشتن تابعیت ایرانی

عدم عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

عدم اشتهار به فساد اخلاقی

داشتن توانایی جسمی متناسب برای تحصیل درپ رشته های انتخابی

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آران و بیدگل ۹۸ – ۹۹

ارائه مدرک پایان تحصیلات متوسطه نظام جدید

داشتن دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم

ارائه دیپلم ۴ ساله نظام قدیم

در صورت داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)

داشتن گواهی پایان خدمت و یا مدرک معافیت تحصیلی برای داوطلبان آقا

جهت کسب اطلاعات بیشنر می توانید با مشاوران مرکز الومشاوره در تماس باشید. مشاوران این مرکز حتی در روزهای تعطیل نیز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

[banner]


مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد آران و بیدگل ۹۸ – ۹۹

اگر ثبت نام اولیه دانشگاه پیام نور به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org باشد ، داوطلبان باید به هنگام ثبت نام مدارک لازم از جمله اسکن یک قطعه عکس ۴*۳ در سایت ، با تکمیل فرم ثبت نام ، اطلاعات درخواستی مانند شماره شناسنامه ، شماره ملی و … را وارد نمایند. چنانچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آران و بیدگل از طریق مراجعه حضوری باشد ، ارائه مدارک زیر برای ثبت نام الزامی می باشد:

  • شش قطعه عکس ۴*۳
  • اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه
  • اصل و کپی از آخرین مدرک فارغ التحصیلی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور آران و بیدگل ۹۸

در این قسمت لیست رشته هایی که در دانشگاه های پیام نور آران و بیدگل به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می شود، را به تفکیک گروه های تحصیلی (ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان های خارجی)قرار داده ایم. البته لازم به ذکر است که داوطلبان بدون توجه به رشته تحصیلی خود، می توانند در رشته های گروه های تحصیلی دیگر را نیز انتخاب و ثبت نام نمایند.

رشته های بدون کنکور علوم انسانی پیام نور آران و بیدگل

ادیان و عرفان

اقتصاد

تاریخ

تاریخ تمدن ملل اسلامی

جامعه شناسی

روابط عمومی

روزنامه نگاری

زبان و ادبیات عربی

زبان و ادبیات فارسی

علم اطلاعات و دانش شناسی

علوم تربیتی

علوم قرآن و حدیث

فقه و مبانی حقوق اسلامی

فلسفه و کلام اسلامی

گردشگری

مشاوره

رشته های بدون کنکور علوم ریاضی و فنی پیام نور آران و بیدگل

آمار

ریاضیات و کاربردها

 علوم کامپیوتر

فیزیک

مهندسی برق

مهندسی پزشکی

مهندسی شهرسازی

مهندسی شیمی

مهندسی صنایع

مهندسی عمران

مهندسی کامپیوتر

مهندسی مدیریت پروژه

مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی

مهندسی مکانیک

مهندسی مواد و متالورژی

مهندسی هوافضا

رشته های بدون کنکور علوم تجربی پیام نورآران و بیدگل

اقتصاد کشاورزی

ترویج و آموزش کشاورزی پایدار

زمین شناسی

زیست شناسی گیاهی

شیمی محض

رشته های بدون کنکور هنر پیام نور آران و بیدگل

ارتباط تصویری

صنایع دستی

طراحی پارچه

عکاسی

فرش

مرمت بناهای تاریخی

هنر اسلامی

هنرهای صناعی

رشته های بدون کنکور زبان های خارجی پیام نور آران و بیدگل

زبان و ادبیات انگلیسی

مترجمی زبان انگلیسی

مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره آخرین اخبار مربوط به ثبت نام رشته های بدون آزمون را در کانال تلگرام الو مشاوره قرار می دهد، بنابراین پیشنهاد می کنیم جهت کسب آخرین اطلاعات در کانال تلگرام بدون کنکور الو مشاوره عضو گردید.

[banner]

[contact_info title= “ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آران و بیدگل ۹۸ – ۹۹”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید…

همچنین ببینید

تاثیر سهمیه در پذیرش بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۲

در سال های گذشته شرکت در کنکور سراسری برای کسب رتبه و پذیرش در دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.