خانه / کاردانی به کارشناسی / تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی

تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی

تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی
تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی

[contact_info title= “تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی”] 

مرحله تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی اختصاص به داوطلبانی دارند که پس از انتخاب رشته  موفق به کسب قبولی در کد رشته های انتخابی نشده اند و یا در صورت پذیرش ، از رشته تحصیلی خود رضایت ندارند. از این رو فرصت مجددی که در اختیار آن ها قرار می گیرد بسیار ارزشمند بوده و مرحله حساسی به شمار می آید. زیرا اگر داوطلبان در این مرحله موفق شوند ، نیازی به ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سال آینده نخواهند داشت.  زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت به احتمال خیلی زیاد از نیمسال دوم تحصیلی می باشد. 

بنابر اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی از اواخر آبان ماه آغاز می شود.

زمان تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸

طبق اطلاعیه منتشر شده در تاریخ ۲۹ آبان ماه توسط سازمان سنجش آموزش کشور ، برخلاف سال های گذشته در سال جاری برای آزمون کاردانی به کارشناسی شاهد برگزاری تکمیل ظرفیت خواهیم بود و زمانی که برای آن در نظر گرفته شده است از روز پنج شنبه به تاریخ ۳۰ آبان ماه تا روز دوشنبه به تاریخ ۳۰ دی ماه می باشد و داوطلبان به مدت دو ماه فرصت دارند ثبت نام خود را انجام دهند.

چگونگی ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی در مرحله تکمیل ظرفیت به صورت حضوری و از طریق مراجعه به واحدهای دانشگاهی پذیرنده دانشجو انجام می گیرد و در همین راستا لیست رشته های دارای ظرفیت در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و غیرانتفاعی تحت عنوان دفترچه راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد و داوطلبان باید پس از دانلود این دفترچه و بررسی آن ، همراه با مدارک لازم برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

دفترچه راهنمای شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ناپیوسته ۹۸

برای اطلاع از رشته های ارائه شده ، دانشگاه های ارائه دهنده رشته ها و هم چنین ظرفیت پذیرش در هر یک از رشته ها باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دانلود و بررسی نمایید.

دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی

دفترچه راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ناپیوسته ۹۸

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸

برای شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی داوطلبان باید دارای شرایط لازم باشند که به شرح موارد زیر هستند :

  • داوطلبان تنها مجاز به انتخاب یک کد رشته محل در یک موسسه هستند و اگر داوطلبی در دو کد رشته محل ثبت نام نماید ، اطلاعات ثبت نامی او در هر دو کد رشته حذف خواهد شد.
  • داوطلبان فقط باید در رشته ای ثبت نام کنند که در آزمون آن شرکت کرده و متناسب با مدرک دیپلمشان است.
  • پذیرفته شدگان یکی از رشته های انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی در صورتی که با شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت در رشته انتخابی خود پذیرفته شوند ، قبولی اولیه آن ها لغو و باطل می شود.
  • تمامی داوطلبان اعم از داوطلبانی که در اننخاب رشته اولیه خود پذیرفته شده اند یا نشده اند ، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت می باشند.
  • داوطلبان آقا باید از لحاظ وضعیت نطام وظیفه مشکلی جهت ثبت نام نداشته باشند.

در هر مرحله از ثبت‌ نام و یا هنگام تحصیل چنانچه مشخص شود که داوطلب حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه داده و یا واجد شرایط نمی‌ باشد قبولی او باطل و از ادامه تحصیل وی ممانعت به عمل خواهد آمد.

مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۸

  • اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن
  • اصل کارت ملی و دو برگ تصویر پشت و روی آن
  • شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری
  • مدرک ‌وضعیت ‌نظام ‌وظیفه (برای داوطلبان آقا) 
  • اصل یا گواهی مدرک کاردانی (فوق دیپلم) 
  • کارنامه آزمون

با مطالعه مطلب فوق متوجه شدید زمان شروع تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ناپیوسته ۳۰ آبان ماه می باشد و داوطلبان تا ۳۰ دی ماه فرصت دارند با فراهم نمودن مدارک لازم به یکی از دانشگاه های پذیرنده دانشجو مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند. پس از بررسی شرایط و صلاحیت های علمی داوطلبان ، نتایج پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان توسط دانشگاه منتشر می گردد و پذیرفته شدگان از ترم بهمن ماه به عنوان دانشجوی ترم یک وارد دانشگاه خواهند شد.برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید.

[konkor]

[contact_info title= “تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

لیست رشته های کاردانی به کارشناسی

لیست رشته های کاردانی به کارشناسی

[contact_info title= “لیست رشته های کاردانی به کارشناسی ۹۹”] فارغ التحصیلان دوره کاردانی از دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.