خانه / دانشگاه / معرفی دانشگاه امام صادق
معرفی دانشگاه امام صادق
معرفی دانشگاه امام صادق

معرفی دانشگاه امام صادق

معرفی دانشگاه امام صادق
معرفی دانشگاه امام صادق
[contact_info title= “معرفی دانشگاه امام صادق”] 

معرفی دانشگاه امام صادق

پذیرش در دانشگاه امام صادق برای داوطلبان اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که فارغ التحصیلان این دانشگاه از آینده شغلی بهتری برخوردار هستند و از این طریق می توانند جایگاه بسیار خوبی در اجتماع داشته باشند. پذیرش آقایان به صورت کارشناسی ارشد پیوسته و پذیرش خواهران برای دوره کارشناسی می باشد، اما این امکان وجود دارد در برخی از گرایش های مقطع ارشد از میان داوطلبان بانوان هم پذیرش صورت گیرد و همچنین کلاس های خواهران و برادران به صورت جدا برگزار می شود.

معرفی دانشگاه امام صادق

دانشگاه امام صادق برای پیشبرد اهداف خود ، شرایط ویژه ای برای داوطلبان قرار داده است.

لازم است گفته شود ، شرکت در گزینش دانشگاه امام صادق (ع) شما را از انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری منع نمی کند ، در واقع شما می توانید بین دانشگاه های سراسری و امام صادق نسبت به هر کدام که تمایل دارید ثبت نام نمایید. برای شرکت در گزینش این دانشگاه بایستی در زمان ثبت نام کنکور سراسری گزینه علاقمندی به دانشگاه امام صادق را فعال کنید ، سپس در زمان مشخص شده با ورود به سایت مربوطه فرم را تکمیل نمایید.

رتبه قبولی دانشگاه امام صادق (ع)

لازمه ورود به دانشگاه امام صادق (ع) به دلیل نیمه متمرکز بودن آن مستلزم کسب رتبه بسیار خوب می باشد ، علاوه بر رتبه ، اگر تراز داوطلب در کنکور سراسری بیش از ۶۵۰۰ باشد به احتمال قوی پذیرفته خواهد شد. شایان ذکر است که فقط رتبه بسیار خوب ملاک پذیرش در دانشگاه امام صادق (ع) نمی باشد بلکه معدل دوره دبیرستان او نیز مورد بررسی قرار می گیرد اما این امکان وجود دارد که فرد معدل مناسبی کسب نکرده باشد اما در کنکور ، امتیاز مناسبی دریافت نموده باشد در این صورت عملکرد داوطلب مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

شرط معدل در دانشگاه امام صادق (ع)

ممکن است این سوال برای داوطلبان مطرح گردد که آیا معدل مشخصی برای پذیرش در این دانشگاه وجود دارد یا خیر؟ باید بگوییم که عدد مشخصی برای معدل ذکر نشده اما هر قدر معدل مفطع دبیرستان داوطلب بالاتر باشد ، به همان نسبت احتمال پذیرش او نیز بالاتر خواهد بود. داوطلبان نظام آموزشی جدید بایستی پس از مشخص شدن معدل کل مقطع دوازدهم ، حداکثر تا آخر خرداد سال ۹۸ با وارد کردن رمز ورود و کد ملی مجددا وارد سامانه ثبت ‌نام دانشگاه شده و معدل کتبی خود را درج نمایند.

[banner]

[contact_info title= “معرفی دانشگاه امام صادق”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲

نحوه جذب دانشجو در دانشگاه امام صادق با دیگر دانشگاه های دولتی متفاوت بوده و …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.