خانه / رشته های بدون کنکور / سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۸
سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98
سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۸

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۸

طبق اطلاعیه سازمان سنجش رشته های اغلب دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بدون کنکور می باشد.

زمان ثبت نام برای داوطلبان وروی نیمسال دوم از ۲۰ اسفند ۹۷ آغاز و تا ۶ شهریور ۹۸ ادامه خواهد داشت. متقاضیانی که بنا به هر دلیلی موفق به ثبت نام در کنکور سراسری نشده اند ، می توانند در این بازه زمانی شانس خود را برای پذیرش در رشته های بدون کنکور امتحان کنند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۸

با توجه به تغییرات ایجاد شده در در روند نظام آموزشی شیوه ثبت نام به شرح ذیل می باشد:

با آغاز شروع ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور و فعال شدن لینک آن بر روی سایت سازمان سنجش (یعنی از تاریخ ۲۰ اسفند۹۷ تا ۶ شهریور۹۸) داوطلبان می توانند با تهیه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام بدون آزمون پیام نور ۹۸ به سایت sanjesh.org مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم مربوطه ، حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل را به ثبت برسانند سپس در نهایت شماره سریال پرونده ۷ رقمی و کد رهگیری ۱۶ رقمی را دریافت نمایند.

چنانچه پس از اعلام نتایج قبولی شما محرز شد بایستی با مراجعه حضوری و همراه داشتن مدارک مورد نیاز به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نموده سپس با خرید کارت اعتباری مربوطه هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی پرداخت نمایید همچنین باید تعهد نامه کتبی مبنی بر ثبت نام نکردن در سایر رشته محل های قبولی را باید به دانشگاه تحویل دهید. لازم است که گفته شود در حال حاضر لینک ثبت نام بر روی سایت مذکور فعال می باشد ، چنانچه سوال و یا ابهامی برای شما داوطلبان مطرح گردید می توانید با مشاوران مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین ببینید

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۲

برای اطلاع رسانی متقاضیان در زمینه شرایط تعیین شده و اطلاع از لیست رشته محل …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.