خانه / مدرسه / ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم ابتدایی
آزمون سنجش هوش و استعدد تیزهوشان

ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم ابتدایی

ثبت نام آزمون سنجش هوش واستعداد تیزهوشان ششم ابتدایی

برای ورود به مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه بنا بر تصمیم وزارت آموزش و پرورش آزمونی تحت عنوان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برگزارمی شد  که سال گذشته این آزمون حذف شد  ودانش آموزان پایه ششم به پایه هفتم می بایست در آزمون آزمون سنجش هوش و استعداد در قالب تست هوش شرکت نمایند

که این آزمون نیز مشکلاتی در بر داشت  مسئولین آموزش و پرورش اظهار نمودند که در سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ هم آزمون پیشرفت تحصیلی برگزار نخواهد شد و برای حل مشکلات سال گذشته ، آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم ابتدایی ۹۸ – ۹۹ به صورت ترکیبی از تست هوش و استعداد برگزار خواهد شد .

ثبت نام آزمون سنجش هوش واستعداد تیزهوشان ششم ابتدایی

برای بسیاری از دانش آموزان این سوال پیش آمده که بدانند زمان آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم ۹۸ – ۹۹ چه تاریخی می باشد؟ و نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم ۹۸ – ۹۹ چگونه است؟

به همین منظور گروه تحصیلی الو مشاوره در این مقاله به بررسی زمان و نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم ۹۸ – ۹۹ می پردازد.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم ابتدایی ۹۸ – ۹۹

احتمالا  زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم ابتدایی ۹۸ – ۹۹ در اوایل سال ۹۸ از طریق سایت سازمان مربوطه انجام می گیرد .

. کارشناسان مرکزمشاوره تحصیلیالو مشاوره آماده ارائه خدمات در خصوص  ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم ابتدایی ۹۸ – ۹۹ به داوطلبان بوده و کارشناسان از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره تجربیات خود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند .

نحوه و شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم ابتدایی ۹۸ – ۹۹

۱.داشتن تابعیت ایرانی و اشتغال به تحصیل در پایه ششم ابتدایی

۲. همچنین کسب ارزشیابی خیلی خوب در تمامی دروس سال پنجم و ششم ابتدایی می باشد .

 البته لازم به ذکر است که دانش آموزانی که صرفا در یک درس از مجموع دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی ارزشیابی خوبی داشته باشند هم می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

منابع آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم ابتدایی ۹۸ – ۹۹

برای موفقیت و کسب امتیاز قبولی در این آزمون نیازی به آموزش های تخصصی و عمومی یا تهیه ی کتاب های خاص نمی باشد زیرا این آزمون فقط و فقط مرتبط با هوش و استعداد دانش آموزان است .

همچنین ببینید

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲

بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان در تیر ماه، دانش آموزان بی صبرانه در انتظار موعد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.