خانه / انتخاب رشته / هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸
هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98

هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98

[contact_info title= “هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸”] 

پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش ، داوطلبان در صورتی که مجاز به انتخاب رشته در دوره های مختلف شده باشند می توانند اقدام به انتخاب رشته خود نمایند. هر داوطلب می بایست برای تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد یک کارت اعتباری تهیه کند که پرداخت هزینه کارت به صورت اینترنتی است و از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده اند در صورت تمایل می توانند با مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد و پرداخت هزینه مربوطه ، فرابند انتخاب رشته خود را آغاز نمایند.

هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸  جدا از انتخاب رشته دانشگاه سراسری و معمولا در اواخر مردادماه انجام می گیرد. داوطلبانی که متقاضی انتخاب رشته برای دانشگاه آزاد هستند باید ابتدا هزینه ای را از طریق سامانه رسمی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت نمایند تا بتوانند فرایند انتخاب رشته را آغاز نمایند. هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی در سال گذشته مبلغ ۳۸ هزار تومان تعیین شده بود که این مبلغ برای انتخاب رشته سال ۹۸ نسبت به سال گذشته مقداری افزایش خواهد یافت

پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

برای این که امکان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد اسلامی را داشته باشید باید ابتدا با خرید کارت اعتباری از طریق سایت مربوطه نسبت به دریافت شناسه و رمزپرداخت اقدام نمایید و سپس انتخاب رشته خود را انجام دهید. توصیه می شود که قبل از واریز  هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، شرایط و قوانین مربوط به انتخاب رشته را با دقت مطالعه نمایید. زیرا پس از پرداخت هزینه ، امکان عودت آن وجود ندارد. 

مراحل پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

  • مراجعه به سامانه رسمی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس azmoon.org
  • کلیک بر روی گزینه ” خرید کارت اعتباری ثبت نام “
  • در صفحه ایجاد شده  گزینه ” خرید کارت “ که در مقابل عبارت ” انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۸ “ قرار دارد را انتخاب نمایید.
  • در صفحه بعد سه مرحله برای خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه آن به شما پیشنهاد می شود : ثبت اطلاعات فردی ، تایید اطلاعات و دریافت کارت اعتباری.
  • در اولین صفحه  باید اطلاعات فردی و شناسنامه ای خود را که شامل : نام ، نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، کدملی برای اتباع ایرانی و کد اتباع خارجی برای داوطلبان خارجی و هم چنین شماره تلفن همراه خود درج کنید. پس از وارد کردن تمامی اطلاعات بر روی گزینه ” مرحله بعد “ کلیک کنید.
  • در مرحله بعد اطلاعات فردی خود را مشاهده خواهید کرد و حداقل یک بار آن ها را بررسی نمایید تا از صحت و درستی آن ها اطمینان حاصل کنید. در صورت وجود هرگونه مغایرت با انتخاب گزینه ” مرحله قبل “ اطلاعات خود را اصلاح نمایید
  • در صورت صحت و درستی اطلاعات وارد شده  روی گزینه ” تایید و پرداخت “ کلیک نمایید تا وارد مرحله بعد شوید.
  • در مرحله بعد وارد صفحه پرداخت هزینه خواهید شد که در این مرحله بایستی با داشتن کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز اینترنتی (رمز دوم)  می باشد ، مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایید.

اطلاعات کارت بانکی  : شماره ۱۶ رقمی درج شده روی کارت ، رمز دوم کارت ، CVV2 و هم چنین تاریخ انقضای درج شده روی کارت بانکی 

  • پس از انجام مراحل فوق چنانچه پرداخت هزینه با موفقیت انجام شده باشد ، شناسه و رمز ثبت نام برای شما نمایان خواهد شد. لازم است از شناسه و رمز ثبت نام یادداشت برداری کنید تا برای انتخاب رشته از آن ها استفاده کنید.

راهنمای انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

  1. ورود به  سایت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ به نشانی azmoon.org و کلیک بر روی لینک “انتخاب رشته آزمون سراسری ۹۸”
  2. وارد کردن کد ملی (یا کد رهگیری اتباع غیر ایرانی) و شناسه دانشگاه آزاد (کد دسترسی به انتخاب رشته کنکور دانشگه آزاد ، در انتهای کارنامه اولیه درج شده است)
  3. واریز هزینه ثبت نام طبق فرایندی که در بند فوق ذکر شد.
  4. پس از ورود به سایت باید از منوی سمت راست سایت گزینه “ثبت رشته” را انتخاب کنید.
  5. پس از درج کد رشته های مورد علاقه بر روی گزینه تائید نهایی کلیک کنید تا کدرهگیری به شما ارائه شود.توصیه می شود حتما از کدرهگیری ارائه شده پرینت تهیه نمایید و آن را تا زمان پذیرش در دانشگاه نزد خود حفظ کنید.

[konkor]

[contact_info title= “هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

رشته های بدون کنکور انسانی

متقاضیان تحصیل در رشته های علوم انسانی، می توانند تنها با استفاده از سوابق و …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.