خانه / دکتری / هزینه ثبت نام کنکور دکتری
هزینه ثبت نام کنکور دکتری

هزینه ثبت نام کنکور دکتری

هزینه ثبت نام کنکور دکتری

[contact_info title= “هزینه ثبت نام کنکور دکتری”]

داوطلبان علاقمند به ادامه تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه های سراسری و یا دانشگاه آزاد، می بایست در آزمون دکتری تخصصی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود، شرکت نمایند. از آن جا که سازمان سنجش جهت برگزاری آزمون، سنجش و غربال داوطلبان، تصحیح پاسخنامه ها و … هزینه هایی را متحمل می شود، بنابراین هر داوطلب می بایست قبل از ثبت نام کنکور دکتری، هزینه شرکت در آزمون دکتری ۹۹ را پرداخت نماید. از آن جا که هر ساله داوطلبان زیادی به دلیل عدم آگاهی از میزان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری با مشکل مواجه می شوند، در ادامه این مطلب به هزینه ثبت نام کنکور دکتری ۹۹ و نحوه پرداخت مبلغ ثبت نام آزمون دکتری خواهیم پرداخت. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان آزمون دکتری سراسری ۹۹ پیشنهاد می گردد.

به دلیل ادغام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد، نیازی به خرید دو کارت اعتباری جداگانه جهت ثبت نام آزمون دکتری ۹۹ نمی باشد. 

هزینه ثبت نام کنکور دکتری ۹۹

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، ثبت نام آزمون دکتری مستلزم پرداخت مبلغی تحت عنوان هزینه ثبت نام کنکور دکتری ۹۹ است. میزان دقیق این مبلغ هر ساله توسط سازمان سنجش و از طریق دفترچه ثبت نام آزمون دکتری منتشر می شود. سال گذشته میزان هزینه ثبت نام دکتری ۶۰,۵۰۰ تومان (به اضافه ۶۰۰ تومان هزینه خدمات پیامکی) بود. به طور حتم طبق روال سال های گذشته، این هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۹۹ نسبت به سال گذشته اندکی افزایش خواهد یافت. به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۹۹ و مشخص شدن مبلغ ثبت نام آزمون دکتری ۹۹ این مطلب بروزرسانی خواهد شد. در ضمن لازم است به اطلاع داوطلبان گرامی برسانیم که علاوه بر سایت الومشاوره، از طریق عضویت در کانال تلگرام دکتری مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره نیز پیگیر آخرین اخبار مربوط به آزمون دکتری ۹۹ باشید.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۹۹

داوطلبان در واقع با خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون دکتری، اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام می نمایند. لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ همزمان با شروع ثبت نام در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org فعال می شود. بنابراین اگر شما نیز داوطلب کنکور دکتری ۹۹ هستید، در زمان ثبت نام آزمون دکتری (۹۸/۰۹/۰۶ لغایت ۹۸/۰۹/۱۲) به سایت مذکور مراجعه و از منوی سمت راست صفحه گزینه “دکترای تخصصی” را انتخاب و بر روی آن کلیک نمایید.

سپس بر روی لینک مربوط به ثبت نام آزمون نیمه‌ متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۹ کلیک کنید.

سپس از منوی سمت چپ صفحه باز شده گزینهخرید کارت را انتخاب و بر روی آن کلیک نمایید.

سپس گزینه “سریال ثبت نام دکتری ۹۹ و علاقه مند به دریافت پیامک اطلاع رسانی بابت مراحل مختلف ازمون ( هزینه علی الحساب است )” را انتخاب و بر روی گزینه “تائید و ادامه” کلیک کنید.

سپس در صفحه جدید، اطلاعات خواسته شده همچون وارد کردن نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی را وارد نمایید.

گزینه “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام” را انتخاب کنید.

پس از وارد شدن به درگاه پرداخت اینترنتی، هزینه ثبت نام را توسط کارت بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایید.

چنانچه پرداخت با موفقیت انجام شود، سیستم یک کد پیگیری ۱۲ رقمی در اختیار شما قرار خواهد داد. وارد کردن این کد در ثبت نام کنکور دکتری الزامی می باشد.

مطالب مرتبط پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون دکتری سراسری ۹۹ :

شرایط ثبت نام کنکور دکتری
– نحوه برگزاری آزمون دکتری
تغییرات آزمون دکتری
برنامه ریزی آزمون دکتری سراسری ۹۹
چگونگی پذیرش دکتری بدون آزمون ۹۹

[phdtel]

[contact_info title= “هزینه ثبت نام کنکور دکتری”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

دفترچه-انتخاب-رشته-دکتری-1400

دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰

[contact_info title= “دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰”] پس از برگزاری آزمون دکتری ، داوطلبان در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.