خانه / کارشناسی ارشد / هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
هزینه-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

هزینه-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد

[contact_info title= “هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد”]

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ را دارند، می بایست در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ یعنی اواسط آذر ۹۹ و پس از مطالعه کامل دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نمایند. البته ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد مستلزم خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد است. در واقع سازمان سنجش آموزش کشور جهت تامین هزینه فرایند برگزاری آزمون، اقدام به دریافت مبلغی از داوطلبان به عنوان هزینه ثبت نام می نماید. در ادامه این مطلب به بررسی میزان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ خواهیم پرداخت.

[point1 title= “چنانچه علاقمند به شرکت در رشته های شناور و یا علاقمند به تحصیل در دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور هستید، می بایست برای هر یک کارت اعتباری جداگانه خریداری نمایید.”]

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ قبل از تکمیل فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می بایست اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نمایند. لازم به ذکر است که طبق شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، داوطلبان می توانند در آزمون یک یا دو رشته (یک کد رشته اصلی و یک کد رشته شناور) ثبت نام و شرکت نمایند. چنانچه شما نیز قصد شرکت در آزمون دو رشته را دارید، می بایست اقدام به خرید دو کارت اعتباری نمایید. ضمنا اگر علاقمند به انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی نیز هستید، قبل از اعلام علاقمندی خود، می بایست کارت جداگانه ای برای آن ها خریداری نمایید.

“به محض انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، مبالغ جدید اعلام و این مطلب بروزرسانی خواهد شد.”

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

همانطور که اشاره شد، قبل از اقدام به تکمیل فرم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ می بایست مبلغی را به حساب سازمان سنجش آموزش کشور واریز نمایید. برای این کار پس از ورود به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از منوی موجود در سمت راست صفحه، گزینه “کارشناسی ارشد” را انتخاب نمایید.

سپس در صفحه ای که باز شده، گزینه خرید سریال ثبت نام را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید. در ادامه چند کارت اعتباری ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ برای شما به نمایش در خواهد آمد که می بایست با توجه به علاقه و تصمیم خود یک، دو و یا هر سه کارت را خریداری نمایید.

“به محض آغاز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ آموزش گام به گام و تصویری خرید کارت اعتباری ثبت نام در این مطلب قرار داده خواهد شد.”

نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

مراحل گام به گام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به شرح ذیل می باشد:

  1. در گام اول بایستی دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ را دانلود و با دقت مطالعه نمایید تا به طور کامل در جریان تمام فرآیند مرتبط با آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ قرار بگیرید.
  2. در گام دوم بایستی به سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه نموده و از منوی سمت راست گزینه کارشناسی ارشد را انتخاب نمایید. سپس بر روی لینک فعال شده سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ کلیک کنید.
  3. در گام سوم بایستی کارت اعتباری ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را خریداری نموده و سریال مربوط به آن را در فرم ثبت نام درج کنید.
  4. در گام چهارم باید مجددا وارد سایت سازمان سنجش شوید و از منوی کارشناسی ارشد، گزینه ثبت نام کارشناسی ارشد را انتخاب کنید.
  5. در نهایت باید تمام مشخصات فردی و اطلاعات مربوط به مقاطع تحصیلی گذشته را به ثبت برسانید و گزینه تایید نهایی را انتخاب کنید.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ :

نحوه دریافت شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری
کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد
 زمان برگزاری آزمون عملی کنکور کارشناسی ارشد
شهریه کارشناسی ارشد
اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد

[arshad]

[contact_info title= “هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.