خانه / کارشناسی ارشد / زمان تمدید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

زمان تمدید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

زمان تمدید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد[contact_info title= “زمان تمدید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد”]

داوطلبانی که خواهان ثبت نام در رشته های علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی مهندسی ، کشاورزی ، هنر و دامپزشکی برای مقطع ارشد هستند می بایست در ابتدا در یک آزمون هماهنگ تحت عنوان آزمون ارشد سراسری شرکت نمایند و پس از آن می توانند در زمان انتخاب رشته ، دانشگاه ها و رشته های مورد تقاضای خود را انتخاب کنند. زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد در آذر ماه بوده و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و ممکن است پس از پایان مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام ، مهلت مجددی برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام در نظر گرفته شود.

[point1 title= “ثزمان در نظر گرفته شده برای تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد معمولا دو الی سه روز می باشد.”]

زمان تمدید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از تاریخ ۱۶ آذر ماه شروع شده و تا تاریخ ۲۵ آذر ماه ادامه دارد و داوطلبان در این بازه زمانی و به مدت ۱۰ روز فرصت دارند از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند. هر ساله شاهد هستیم که پس از پایان مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام ، برخی از داوطلبان به دلیل عدم اطلاع از زمان ثبت نام و یا کامل نبودن مدارکشان، موفق به ثبت نام در زمان مقرر نمی شوند و نگران از این موضوع هستند که آیا زمان ثبت نام تمدید خواهد شد یا خیر ؟

در سال گذشته تمدید مهلت ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد انجام نگرفت اما در بهمن ماه با در نظر گرفتن مهلت مجدد ثبت نام ، داوطلبان جا مانده توانستند برای نام نویسی در سایت سنجش اقدام نمایند که تاریخ دقیق آن ۲۸ بهمن ماه الی یکم اسفندماه یود بنابراین پیش بینی می شود طبق روال سال گذشته ، امسال نیز مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را داشته باشیم ولی شما می توانید برای اطلاع از اخبار دقیق تر در این خصوص در کانال تلگرام الومشاوره عضو شوید.

نحوه ثبت نام در مهلت مجدد

  • وارد سامانه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید.
  • از منوی سمت راست سایت ، لینک “کارشناسی ارشد” را انتخاب کنید  و پس از آن بر روی لینک فعال  “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰”کلیک نمایید.
  • هزینه ثبت نام را با خرید کارت اعتباری انجام دهید برای پرداخت این هزینه در صفحه ای که پیش رویتان قرار دارد ، گزینه “خرید سریال ثبت نام” را انتخاب کنید (هزینه ثبت نام در سال گذشته ۴۵ هزار تومان بوده است که در سال جاری مقداری بر این مبلغ افزوده خواهد شد)
  • برای خرید کارت اعتباری ثبت نام باید یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید :
  1. سریال ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ و علاقه مند به دریافت پیامک های اطلاع رسانی سازمان سنجش ، بابت ثبت نام و انتخاب رشته
  2. سریال ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ و عدم تمایل به دریافت پیامک های اطلاع رسانی سازمان سنجش
  3. سریال علاقه مندی به پیام نور و غیر انتفاعی آزمون کارشناسی ارشد

توجه : چنانچه علاقمند به انتخاب رشته در دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی هستید ، بایستی کارت اعتباری جداگانه برای این دو دانشگاه خریداری نمایید.

  • پس از خرید کارت اعتباری ، وارد صفحه اصلی سامانه شوید و سپس با انتخاب گزینه “کارشناسی ارشد” از سمت راست سایت ، روی گزینه  “ثبت نام جدید” کلیک کنید.
  • در قسمت ثبت نام جدید ، پس از وارد کردن اطلاعات شخصی ، اطلاعات تحصیلی مقاطع قبلی خود و هم چنین بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام ، ثبت نام شما به پایان می رسد.

پس از پایان مراحل ثبت نام از شماره پرونده و کدپیگیری ارائه شده توسط سامانه پرینت تهیه نمایید و آن را تا زمان پذیرش در دانشگاه نزد خود حفظ کنید.

دفترچه ثبت نام

برای اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود و بررسی نمایید که چند روز قبل از شروع ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می شود.

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

(همزمان با انتشار دفترچه لینک فوق فعال می شود)

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

در مهلت مجددی که برای ثبت نام جا ماندگان در نظر گرفته می شود ، فرم ثبت نام تمام داوطلبانی که در زمان اولیه ثبت نام انجام داده اند در سامانه قرار داده می شود و به همه داوطلبان توصیه می شود که با مراجعه به سایت sanjesh.org فرم ثبت نامی خود را دریافت و آن را مجددا کنترل و بررسی نمایند تا از صحت اطلاعات درج شده اطمینان یابند.

برای ویرایش اطلاعات ثبت نام پس از وارد شدن به سایت سنجش ، وارد بخش کارشناسی ارشد شوید و با انتخاب گزینه “ورود به سیستم” و درج شماره پرونده و کدپیگیری فرم ثبت نام خود را دریافت نمایید. بنابراین برای ویرایش اطلاعات ثبت نام نیازی به خرید کارت اعتباری نیست و با شماره پرونده و کدپیگیری می توانید این کار را انجام دهید.

مطالب مفید پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد :

ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری
لیست رشته های کارشناسی ارشد سراسری
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری
توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد

[arshad]

[contact_info title= “زمان تمدید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.