خانه / نظام مهندسی / کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی
کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی”]

آزمون نظام مهندسی آزمونی برای اخذ پروانه اشتغال می باشد که فارغ التحصیلان رشته های مهندسی در ۷ رشته اصلی (مهندسی شهرسازی، برق، عمران، مکانیک، نقشه برداری، معماری و ترافیک) و رشته های مرتبط با ۸۰ درصد مواد آموزشی مشترک در طی دوران تحصیل، می توانند در این آزمون شرکت کنند. داوطلبانی که در زمان مقرر جهت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۸ اقدام نموده اند می بایست چند روز قبل از برگزاری آزمون برای دریافت کارت شناسایی شرکت در آزمون ، به سایت وزارت راه و شهرسازی مراجعه کنند و پرینت کارت خود را تهیه کنند.

کارت آزمون نظام مهندسی ۹۸ در بازه زمانی مقرر از طریق سایت inbr.ir منتشر خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۹۸

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی در تاریخ ۹۸/۱۲/۱۵ و ۹۸/۱۲/۱۶ می باشد که داوطلبان می بایست چند روز قبل از برگزاری آزمون و در تاریخ ۹۸/۰۷/۱۵ لغایت ۹۸/۰۷/۱۷ به سایت وزارت راه و شهرسازی مراجعه کنند و پرینت کارت شناسایی آزمون خود را تهیه نمایند.

نکته : به همرا داشتن کارت شناسایی آزمون و همچنین کارت شناسایی داوطلب در روز آزمون الزامی است و از ورود داوطلبان فاقد کارت به محل برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۹۸

پس از مراجعه به سایت وزارت راه و شهر سازی، متقاضیان شرکت در این آزمون می توانند با وارد کردن اطلاعات هویتی خود آزمون نظام مهندسی تنها مختص به رشته های مهندسی شهرسازی، برق، عمران، مکانیک، نقشه برداری، معماری و ترافیک و رشته های مرتبط با رشته های اصلی با ۸۰ درصد شباهت محتوای درسی در طی دوران تحصیل می باشد. پرینت کارت شناسایی شرکت در آزمون را پرینت بگیرند.

  • وارد شدن به سایت وزارت راه و شهرسازی به آدرس الکترونیکی inbr.ir شده و سپس انتخاب گزینه  “کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی مهرماه ۹۸”
  • پس از کلیک بر روی گزینه “کارت ورود به جلسه آزمون مهر ۹۸” صفحه ای پیش روی شما قرار خواهد گرفت که به چهار روش می توانید کارت خود را دریافت کنید. در ادامه به توضیح این چهار روش پرداخته ایم.

  1. روش اول : نام و نام خانوادگی + شماره شناسنامه +  سال تولد
  2. روش دوم : شماره شناسنامه + شماره ملی + سال تولد
  3. روش سوم : شماره داوطلبی + شماره شناسنامه + سال تولد
  4. روش چهارم از طریق وارد کردن اطلاعات پرونده ای همچون شماره پرونده و شماره داوطلبی می توانید کارت ورود به جلسه نظام مهندسی ۹۸ خود را مشاهده و دریافت نمایید.

رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

ممکن است برخی از داوطلبان هنگام گرفتن پرینت از کارت ورود به جلسه آزمون خود، متوجه وجود اشکالاتی در کارت خود شوند. چنانچه اشکال در اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، شماره عضویت نظام مهندسی، شماره شناسنامه و یا سال تولد بود، داوطلب بایستی با کارشناسان آزمون نظام مهندسی ۹۸ در مرکز وزارت راه و شهرسازی تماس حاصل فرمایند. برای آن دسته از داوطلبانی هم که اشکال کارت آن ها در وضوح عکس و یا نداشتن مهر بر روی کارت است، محل هایی تحت عنوان باجه های رفع نقص در نظسر گرفته شده است که داوطلبان بایستی به باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی مراجعه و نسبت به ویرایش کارت خود اقدام نمایند. ضمنا پیش بینی می شود، این حوزه ها از روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۲/۱۴ دایر گردند.

جهت اطلاع از آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۸ کلیک کنید.

(به محض انتشار آدرس باجه های رفع نقص، لینک بالا فعال خواهد شد.)

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ۹۸

آزمون نظام مهندسی دو بار در سال برگزار می گردد. تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی برای داوطلبانی آزمون اسفند ۹۸ که در بازه زمانی ۹۸/۱۰/۷ لغایت ۹۸/۱۰/۱۳ نسبت به ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۸ اقدام کرده اند، روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند ۹۸ می باشد. این آزمون برای ۷ رشته معماری (نظارت، طراحی، اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجراء) ، تاسیسات مکانیکی (طراحی، نظارت)، تاسیسات برقی (طراحی، نظارت)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک برگزار می کند که این آزمون به صورت هماهنگ و همزمان در سراسر کشور می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مطالعه مطالب زیر نیز پیشنهاد می گردد :

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۸
نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی
شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی
دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی
هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۸
زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی
سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی
رشته های مورد نیاز آزمون نظام مهندسی

[banner]

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

رشته های مورد نیاز آزمون نظام مهندسی

رشته های مورد نیاز آزمون نظام مهندسی

[contact_info title= “رشته های مورد نیاز آزمون نظام مهندسی”]  زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.