خانه / نظام مهندسی / سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی
سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی

سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی

سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی

[contact_info title= “سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی”] 

آزمون نظام مهندسی، آزمونی برای اخذ پروانه اشتغال می باشد که در دو نوبت مهر و اسفند ماه برگزار می شود و در هرنوبت دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون متفاوت از نوبت دیگر خواهد بود و داوطلبان برای آگاهی از شرایط و ضوابط شرکت در آزمون نظام مهندسی باید دفترچه راهنمای آزمون نظام مهندسی را دانلود و مطالعه نمایند. آزمون نظام مهندسی تنها مختص به رشته های مهندسی شهرسازی، برق، عمران، مکانیک، نقشه برداری، معماری و ترافیک و رشته های مرتبط با رشته های اصلی با ۸۰ درصد شباهت محتوای درسی در طی دوران تحصیل می باشد. از آن جا که داوطلبان زیادی طی تماس با مرکز الومشاوره سوالاتی را در رابطه با سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی و نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی مطرح می کنند، تصمیم گرفتیم در این مطلب پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون نظام مهندسی ۹۸ باشیم.

قبل از اقدام به ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۸ دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۸ را از طریق سایت inbr.ir و یا alomoshavere.com دانلود و به طور کامل مطالعه فرمایید.

سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۸

ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی می باشد و نیازی به حضور داوطلب در ارگان و سازمان خاصی نیست به این صورت که برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی، متقاضیان می بایست در زمان مقرر به سایت وزارت راه و شهرسازی به آدرس الکترونیکی inbr.ir مراجعه نمایند و فرایند ثبت نام خود را انجام دهند.

ثبت نام در سایت وزارت راه و شهرسازی به ترتیب مراحل زیر است:

  • وارد شدن به سامانه ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان شده و کلیک بر روی “ثبت نام مهر ۹۸

سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی

  • حال صفحه ای به نمایش در خواهد آمد که حاوی دستور العمل ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسان می باشد که داوطلبان می بایست آن را به طور کامل مطالعه نمایند و سپس بر روی گزینه تایید و ادامه – گام بعدی کلیک نمایند.

سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی

  • کلیک بر روی لینک خرید کارت اعتباری و سپس انجام فرایند ثبت نام

نکته : هزینه کارت اعتباری ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۸۰ هزار تومان می باشد که داوطلبان می بایست از طریق کارت های عضو شبکه شتاب اقدام به خرید کارت نمایند.

  • پس از دریافت شماره سریال به مرحله قبل بازگشته ، و سپس بر روی  “تایید و ادامه – گام بعدی” کلیک کنید.
  • پس از وارد شدن به سامانه اصلی ثبت نام ، فرم مربوطه را تکمیل نمایید.
  • پس از اتمام ثبت نام یک کدپیگری ۱۶ رقمی به داوطلب تعلق می گیرد که به معنای تکمیل فرایند ثبت نام می باشد. چنانچه داوطلبی موفق به دریافت این کدپیگری نشود ثبت نام او تکمیل نشده است .

درصورت عضویت در سازمان استان متقاضیان می بایست به هنگام ثبت نام، در درج شماره عضویت خود شامل کد استان، کد رشته، کد مرتبط و اصلی بودن رشته و شماره سریال مختص استان در فرم مربوط به ثبت نام دقت کافی نمایند.

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون نظام مهندسی ۹۸

این آزمون دو نوبت در سال برگزار می شود. بنابراین ثبت نام آزمون نظام مهندسی نیز دو بار انجام می شود. زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۸ مرحله اول با برنامه ریزی های صورت گرفته از ۹۸/۰۴/۱۲ لغایت ۹۸/۰۴/۲۱ ادامه خواهد داشت. ثبت نام مرحله دوم نیز از ۷ دی آغاز و تا ۱۳ دی ۹۸ ادامه خواهد داشت. زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی برای داوطلبانی که در بازه زمانی ۹۸/۰۴/۱۲ لغایت ۹۸/۰۴/۲۱ ادام به ثبت نام نموده اند، روزهای پنجشنبه مورخ ۹۸/۷/۱۸ و جمعه مورخ ۹۸/۷/۱۹خواهد بود. زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۸ نیز روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند ۹۸ خواهد بود.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون نظام مهندسی ۹۸ :

منابع آزمون نظام مهندسی
شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی
دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 
هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۸
کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی
رشته های مورد نیاز آزمون نظام مهندسی

[banner]

[contact_info title= “سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

رشته های مورد نیاز آزمون نظام مهندسی

رشته های مورد نیاز آزمون نظام مهندسی

[contact_info title= “رشته های مورد نیاز آزمون نظام مهندسی”]  زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.