خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم
کارت-ورود-به-جلسه-آزمون-تیزهوشان-نهم-به-دهم

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

کارت-ورود-به-جلسه-آزمون-تیزهوشان-نهم-به-دهم

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم”]

آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ پس از اتمام امتحانات نوبت دوم پایه نهم برگزار خواهد شد. همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای داوطلبان شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ الزامی است به طوری که از ورود داوطلبان فاقد کارت به محل برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد. به دلیل اهمیت این موضوع قصد داریم در این مطلب به زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم این مطلب را با دقت و تا انتها مطالعه فرمایید.

[point1 title= “کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان به صورت غیرحضوری و از طریق سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد.”]

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰-۱۴۰۱

یکی از سوالات مهمی که قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای داوطلبان ایجاد می شود، در رابطه با زمان انتشار کارت آزمون تیزهوشان است. در پاسخ به این سوال داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ لازم به ذکر است که کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ ۳ الی ۵ روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ منتشر و در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت. در حال حاضر تاریخ انتشار کارت آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ مشخص نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. شما جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون تیزهوشان، علاوه بر پیگیری مطالب سایت الو مشاوره، می توانید در کانال تلگرام مدارس نیز عضو شوید تا بدین ترتیب در جریان آخرین اخبار مربوطه قرار بگیرید. لینک عضویت کانال تلگرام مدارس در انتهای همین مطلب قرار دارد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

برای دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم می بایست در زمان مشخص به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمایید. سپس همانند تصویر زیر بر روی تصویر مربوط به “سمپاد دهم” کلیک نمایید تا وارد سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ شوید.

 

پس از کلیک بر روی تصویر مذکور و ورود به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ در محل های مشخص شده “کد ملی” و  “رمز ورود همگام” دانش آموز را وارد کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

 

پس از وارد کردن کد ملی و رمز ورود همگام، نقش و عنوان سازمان را انتخاب کرده و بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید.

 

پس از ورود به صفحه شخصی داوطلب گزینه “دریافت کارت” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید تا کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم نمایش داده شود. پس از مشاهده کارت آزمون، یک پرینت از آن تهیه کنید.

چنانچه به هر دلیلی موفق به دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم نشدید، با مرکز الو مشاوره تماس بگیرید تا کارشناسان مرکز کارت شما را از طریق تلگرام برایتان ارسال نمایند.

در ضمن ممکن است پس از تهیه پرینت از کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ ، متوجه وجود اشکالاتی در اطلاعات مندرج بر روی کارت شوید. در صورت بروز چنین مشکلی، حتما قبل از تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ ۱۴۰۱ نسبت به اصلاح آن اقدام نمایید. برای رفع نقص کارت آزمون تیزهوشان با در دست داشتن شناسنامه و عکس دانش آموز به آموز شو پرورش منطقه محل سکونت داوطلب مراجعه کنید. در صورت وجود هر سوال و یا ابهامی می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم
زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان
جزئیات پذیرش مدارس تیزهوشان

[madrese]

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.