خانه / دکتری / هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹
هزینه-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-99

هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹

هزینه-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-99

[contact_info title= “هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹”]

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ همانند سال گذشته به صورت غیرحضوری و اینترنتی انجام می گیرد و داوطلبان واجد شرایط شرکت در آزمون دکتری علوم پزشکی ، باید علاوه بر آماده کردن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و مطالعه دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ، کارت اعتباری ثبت نام در این آزمون را خریداری کنند. زمان ثبت نام آزمون دکتری وزرات بهداشت ۹۹ اواسط بهمن ماه می باشد و داوطلب بدون واریز هزینه و خرید کارت اعتباری ، اجازه تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام را نخواهد داشت.

در ادامه مطلب به بیان نحوه خرید کارت اعتباری و میزان هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ پرداخته ایم و چنانچه پس از مطالعه نیازمند راهنمایی بودید ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید.

[point1 title= “هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ از طریق سامانه اینترنتی سازمان سنجش پزشکی قابل پرداخت می باشد.”]

هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۹ از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir انجام می گیرد و داوطلبان بایستی در زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام ، با ورود به سایت مذکور و مطالعه  دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت  و در صورت دارا بودن  شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۹ ، نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام و تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایند. پرداخت هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۹ به صورت کاملاً اینترنتی و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب می باشد و نیازی به حضور در بانک نخواهد بود.

در سال گذشته میزان هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت مبلغ ۷۵ هزار تومان بوده است و مبلغ ۶۰۰ تومان نیز برای فعال سازی خدمات پیامک اطلاع رسانی از داوطلبان اخذ شد و پیش بینی می شود در سال جاری نیز مقداری بر این مبلغ افزوده شود که داوطلبان طبق راهنمای زیر می توانند آن را در سامانه سنجش پزشکی واریز نمایند.

راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی ۹۹

  • ورود به سامانه اینترنتی سازمان سنجش و آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir
  • کلیک بر روی عبارت “دکتری تخصصی ph.D” از منوی قرار داده شده در سمت راست سامانه

مرحله اول ثبت نام

مطابق تصویر زیر بر روی عبارت “ارسال مدارک – ثبت نام جدید” کلیک کنید.

مرحله دوم ثبت نام

در صفحه جدید مجددا گزینه “ارسال مدارک – ثبت نام جدید” را انتخاب کنید.

مرحله سوم ثبت نامدر این صفحه ملیت خود را تعیین و سپس کد ملی خود را درج کنید پس از درج کد ملی و کلیک بر روی عبارت “ادامه” تصویری مانند زیر ایجاد می شود که باید گزینه “پرداخت الکترونیکی” را فعال نمایید.

مرحله پنجم ثبت نام

در تصویر بالا دو لینک پرداخت الکترونیکی وجود دارد که لینک اول به منظور خرید کارت اعتباری رشته اول از یک گروه و لینک دوم به منظور خرید کارت اعتباری رشته دوم از یک گروه می باشد که با کلیک بر روی هر کدام وارد صفحه ثبت نام و پرداخت الکترونیکی خواهید شد

چنانچه علاوه بر رشته اصلی متقاضی ثبت نام و شرکت در رشته امتحانی دوم هستید ، باید هزینه ثبت نام آزمون را دو بار و به صورت جداگانه برای هر رشته پرداخت نمایید. با انتخاب گزینه “پرداخت الکترونیکی” به صفحه ای مانند زیر وارد می شوید :

پرداخت هزینه

با وارد کردن اطلاعات و کلیک بر روی گزینه “ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار” وارد صفحه زیر خواهید شد.

مرحله دوم پرداخت هزینه

در صفحه ایجاد شده باید اطلاعات کارت بانکی خود را (شماره کارت ، رمز اینترنتی دوم ، کد CVV2  ، تاریخ انقضای کارت ) وارد کرده و در نهایت دکمه “پرداخت” را انتخاب کنید.

درگاه پرداخت الکترونیکی

با پرداخت هزینه ، مجددا وارد سامانه مذکور شوید و با درج نمودن کد ملی خود ، وارد صفحه ثبت نام خواهید شد که می توانید با دریافت فرم اینترنتی ثبت نام آن را با اطلاعات خواسته شده تکمیل نمایید.

نکات مهم 

  • چنانچه پس از پرداخت هزینه و کسر مبلغ از حساب شما برای ثبت نام مجاز نشدید ، باید با مراجعه به  استعلام پرداخت اینترنتی مشکل خود را پیگیری کنید.
  • توصیه می شود قبل از پرداخت هزینه ،حتما دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنید تا اطلاع یابید که آیا دارای شرایط ثبت نام می باشید یا خیر ! زیرا پس از واریز هزینه مبلغ پرداختی قابل برگشت نیست.
  • در انتخاب عنوان آزمون برای واریز هزینه ثبت نام دقت کنید که حتما هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت پرداخت شود و در صورت واریز هزینه برای آزمونی دیگر ، باید مجددا هزینه آزمون را برای دکتری وزارت بهداشت پرداخت نمایید.
  • چنانچه پس از واریز هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت مجددا وارد سایت شوید و برای بار دوم هزینه را پرداخت کنید ، مبلغ پرداختی قابل استرداد نخواهد بود.
  • برای شرکت در آزمون رشته دوم باید به طور جداگانه هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید.

سوالات متدوال داوطلبان

  • آیا ثبت نام آزمون دکتری علم پزشکی ۹۹ رایگان می باشد ؟

داوطلبان برای  تکمیل فرم ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت باید هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی در سایت سنجش پزشکی پرداخت نمایند.

  • نشاتی سامانه الکترونیکی واریز هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت چیست ؟

داوطلبان متقاضی ثبت نام دکتری علوم پزشکی بایستی از طریق سایت sanjeshp.ir برای واریز هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری اقدام نمایند.

  • نحوه واریز هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت را چگونه است ؟

خرید کارت اعتباری ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۹ به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب انجام می گیرد.

  •  آیا امکان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در رشته ای غیر از رشته امتحانی داوطلب وجود دارد ؟

 داوطلبان می توانند در صورت علاقه مندی علاوه بر رشته اول در رشته دوم نیز ثبت نام و شرکت نمایند که باید هزینه ثبت نام رشته دوم را به صورت جداگانه پرداخت نمایند.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت
مدارک مصاحبه دکتری وزارت بهداشت
مصاحبه دکتری وزارت بهداشت
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت
زمان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری وزارت بهداشت

[phdtel]

[contact_info title= “هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

منابع-کنکور-کارشناسی-ارشد-بیولوژی-و-کنترل-ناقلین-بیماری-ها-1400

منابع کنکور کارشناسی ارشد بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها ۱۴۰۰

[contact_info title= “منابع کنکور کارشناسی ارشد بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها ۱۴۰۰”] کنکور کارشناسی …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.