خانه / کنکور سراسری / نحوه ثبت نام کنکور سراسری
نحوه ثبت نام کنکور سراسری

نحوه ثبت نام کنکور سراسری

نحوه ثبت نام کنکور سراسری
نحوه ثبت نام کنکور سراسری

[contact_info title= “نحوه ثبت نام کنکور سراسری”]

امسال نیز همانند سال های گذشته شاهد ثبت نام و برگزاری کنکور سراسری خواهیم بود . ثبت نام کنکور سراسری هر ساله در بهمن ماه برای گروه های آزمایشی ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبان انجام می گیرد و داوطلبانی که شرایط ذکر شده در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری را دارند ، باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند .

[point1 title= “ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد . “]

نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ از ۱۲ بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۸ بهمن ماه نیز ادامه دارد و داوطلبان می توانند پس از دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و اطلاع از شرایط ثبت نام کنکور ، طبق راهنمای زیر برای ثبت نام خود اقدام نمایند :

مرحله اول

پس از وارد شدن به سامانه بر روی لینک “ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۰” کلیک کنید.

مرحله دوم

در قدم بعدی باید هزینه ثبت نام کنکور سراسری را از طریق کلیک بر روی عبارت خرید سریال ثبت نام واریز نمایید.

مرحله سوم

حال باید اطلاعات کارت بانکی خود را که شامل شماره کارت ، رمز دوم ، تاریخ انقضا و … می باشد را با دقت در محل های تعیین شده درج نمایید و سپس با کلیک بر روی گزینه پرداخت ، هزینه را واریز کنید.

مرحله چهارم

پس از واریز هزینه ، شماره سریال پرداختی ارائه شده توسط سامانه را یادداشت کنید و مجددا به صفحه ثبت نام بازگردید و در صفحه ای که ایجاد می شود شماره سریال ثبت نام و عبارت امنیتی را وارد نموده و تایید کنید.

مرحله پنجم

قدم بعدی جهت ثبت نام ، تعیین وضعیت سوابق تحصیلی می باشد در این مرحله باید کد سوابق دیپلم و کد دانش آموزی دیپلم خود را درج کنید. در همین راستا برای اطلاع از نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی می توانید دو مطلب دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و دریافت کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم کنکور ۱۴۰۰ مطالعه کنید.

مرحله ششم

یک قطعه عکس ۴*۳ را با مشخصات خواسته شده اسکن نمایید.

مشخصات عکس 

  • مربوط به سال جاری
  • تمام رخ
  • دارای فرمت jpg
  • فاقد اثر مهر ، منگنه و حاشیه های اضافی
  • حداقل اندازه ۱۵۰*۲۰۰ و حداکثر اندازه ۳۰۰*۴۰۰

پس از آپلود عکس ، وارد مرحله بعد می شوید که در آن باید با دریافت فرم ثبت نام اطلاعات خود را که شامل اطلاعات تحصیلی ، شناسنامه ای و … می باشد را وارد نمایید و در پایان پس از تایید نهایی کدپیگیری ثبت نام و شماره پرونده را دریافت کنید.

نحوه تکمیل فرم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰

در انتهای دفترچه ثبت نام کنکور سراسری یک فرم پیش نویس ثبت نام قرار داده شده است که به داوطلبان توصیه می شود پیش از اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام ، ابتدا این فرم را تکمیل نمایند تا احتمال ایجاد خطا در زمان ثبت نام کاهش یابد. هم چنین با استفاده از فرم پیش نویس می توانید از نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ اطلاع یابید. در ادامه ، راهنمای تکمیل فرم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ را در اخیتارتان قرار داده ایم و مطمئنا با مطالعه آن پاسخ بسیاری از سوالات خود را می یابید.

ردیف های ۱ ، ۲ و ۳ : داوطلب باید در محل مورد نظر نام خانوادگی ، نام و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه به طور کامل وارد نماید.
ردیف ۴ : داوطلب باید برحسب اینکه ، زن یا مرد است دایره مربوط را علامت گذاری نماید.
ردیف ۵ : داوطلب باید از سمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و از درج حروف ، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامه ها درج گردیده خودداری نماید.
ردیف ۶ : داوطلب باید شـماره سری و سریال شناسـنامه خود را که به رنگ قرمز در حاشـیه بالایی صفـحات شـناسـنامه درج شـده است ، در این قسمت وارد نماید.
ردیف ۷ : داوطلب باید تاریخ تولد خود را به طور دقیق (روز ، ماه و سال) در محل مربوط درج نماید.
ردیف ۸ : داوطلب باید شماره ملی خود را که ده رقم است از چپ به راست در محل مربوط درج و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید.
ردیف ۹ : داوطلب باید کد بخش محل تولد خود را در این محل درج نماید.در جدول شماره ۷ مربوط به تفکیک استانی کد بخش ها در دفترچه راهنما درج شده است.
ردیف ۱۰ : داوطلب باید کد منطقه و یا ناحیه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک دیپلم خود را در این بند درج نماید.
ردیف ۱۱ : داوطلبان نظام جدید ، بخصوص داوطلبانی که دیپلم خود را در یکی از سالهای ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۷ دریافت نموده اند، لازم است کد دانش آموزی مقطع دیپلم خود را در این قسمت درج نمایند.
ردیف ۱۲ : داوطلب باید کد عنوان دیپلم پایه دوازدهم نظام آموزشی ۳-۳-۶ و یا سال سوم نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی و یا سال چهارم نظام قدیم خود را که یک عدد دورقمی است، از جدول شماره ۱۰ مندرج در دفترچه راهنما استخراج و در این بند درج نماید.
ردیف ۱۳ : داوطلبان نظام آموزشی جدید پایه دوازدهم نظام آموزشی ۳-۳-۶ و یا سال سوم نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی و یا سال چهارم نظام قدیم لازم است سال ، ماه و روز اخذ مدرک دیپلم خود را در این محل درج نمایند.
ردیف ۱۴ : داوطلب باید کد بخش محل اخذ مدرک سال دوم دبیرستان (برای داوطلبان نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی) و یا دوسال قبل دیپلم (برای داوطلبان نظام قدیم) و یا پایه دهم (برای داوطلبان نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶) خود را در این محل درج نماید.
ردیف ۱۵ : داوطلب باید کد بخش محل اخذ مدرک دیپلم  خود را در این محل درج نماید
ردیف ۱۶ : داوطلب باید معدل کل دیپلم نظام آموزشی جدید۳-۳-۶ و یا دیپلم نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی و یا دیپلم نظام قدیم و یا دیپلم فنی و حرفه ای و یا کاردانش خود را در این محل درج نماید
ردیف ۱۷ : داوطلبان باید معدل کتبی نهایی پایه دوازدهم نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ و یا سال سوم نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی و یا دیپلم نظام قدیم خود را در این محل درج نمایند.
ردیف ۱۸ : داوطلبان باید وضعیت دانش آموزی و یا فارغ التحصیلی خود را در این بند مشخص نمایند.
ردیف ۱۹ : داوطلب باید کد منطقه و یا ناحیه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی خود را در این بند درج نماید.
ردیف ۲۰ : داوطلبان نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی ، بخصوص داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را در یکی از سالهای ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۸ دریافت نموده و یا می نمایند، لازم است کد دانش آموزی مقطع پیش دانشگاهی خود را در این قسمت درج نمایند.
ردیف ۲۱ : داوطلب باید کد عنوان مدرک پیش دانشگاهی خود را که یک عدد دورقمی است ، در این بند درج نماید.
ردیف ۲۲ : داوطلب باید سال ، ماه و روز اخذ مدرک دوره پیش دانشگاهی خود را در این بند درج نماید.
ردیف ۲۳ : داوطلب باید کد بخش محل اخذ مدرک دوره پیش دانشگاهی خود را در این محل درج نماید.
ردیف ۲۴ : داوطلب باید معدل کل دوره پیش دانشگاهی خود را در صورت فارغ التحصیل در این محل درج نماید.
ردیف ۲۵ : داوطلبان اقلیت های دینی چنانچه به سوالات معارف غیر اسلام پاسخ می دهند ، بایستی یکی از ادیان مورد نظر را انتخاب نمایند.
ردیف ۲۶ : هر یک از داوطلبان لازم است با مشخص نمودن یکی از موارد این بند ، سهمیه خود را مشخص نمایند.
ردیف ۲۷ : چنانچه ارگان تاییدکننده سهمیه شما ستاد مشترک سپاه پاسداران و یا ستاد کل نیروهای مسلح است ، می بایست برای دریافت کد پیگیری به نواحی محل اعزام خود مراجعه نموده و پس از دریافت کد پیگیری ۱۲ رقمی ، آن را در این بند درج نمایید و چنانچه ارگان تائیدکننده سهمیه شما ، وزارت جهاد کشاورزی است کد پیگیری ۱۲ رقمی ایثارگران عبارتِ است از : کد ملی خود رزمنده+۵۵
ردیف ۲۸ : داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان لازم است مدت حضور فرد رزمنده در جبهه را به “ماه” در این بند تکمیل نمایند.
ردیف ۲۹ : آن دسته از داوطلبانی که نابینا یا کم بینا ، ناشنوا یا کم شنوا و یا معلول جسمی حرکتی می باشند ، باید با علامت گذاری در دایره های این ردیف وضعیت خود را مشخص نمایند.
ردیف ۳۰ : داوطلبان اتباع خارجی که بر اساس توضیحات ارائه شده که مجاز به ثبت نام کنکور سراسری می باشند برحسب ملیت خود یکی از گزینه ها را علامت گذاری نموده و کد پیگیری ۱۳ رقمی خود را در محل مخصوص درج نمایند.
ردیف ۳۱ : داوطلبانی که متقاضی استفاده از صندلی مخصوص داوطلبان چپ دست در جلسه آزمون می باشند ، لازم است وضعیت خود را باعلامت گذاری در محل مربوطه مشخص نمایند.
ردیف ۳۲ : داوطلبان با وضعیت تحصیلی: دانشجویان انصرافی ، دانشجویان دوره روزانه ، دانشجویان دوره غیر روزانه و دانشجویان اخراجی دانشگاه ها لازم است با علامت گذاری در محل مربوطه وضعیت تحصیلی خود را مشخص نمایند.
ردیف ۳۳ : داوطلبان با وضعیت فارغ التحصیلی در مقاطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد و بالاتر دانشگاه ها لازم است با علامت گذاری در محل مربوط وضعیت فارغ التحصیلی خود را در هریک از مقاطع مربوطه مشخص نمایند.
ردیف ۳۴ : داوطلبانی که در دوره کاردانی فارغ التحصیل شده اند، لازم است معدل کل فارغ التحصیلی مقطع کاردانی خود را در این محل درج نمایند.
ردیف ۳۵ : داوطلب شاغل باید کد محل اشتغال به کار خود را از جدول شماره ۹ استخراج و در محل مربوطه درج نماید.
ردیف ۳۶ : داوطلبان بهیار شاغل باید کد استان محل خدمت خود را از جدول شماره ۷ استخراج و در این محل درج نماید.
ردیف ۳۷ : داوطلب باید منحصرا یکی از گروه های آزمایشی را انتخاب نماید.
ردیف ۳۸ : داوطلب باید با انتخاب منحصراً یک مورد، زبان امتحانی خود را انتخاب نماید.
ردیف ۳۹ : داوطلبان علاقه مند به شرکت در گروه آزمایشی هنر لازم است نسبت به خرید سریال اعتباری اقدام نموده و این بند را در تقاضانامه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ علامت گذاری نمایند.
ردیف ۴۰ : داوطلبان علاقه مند به شرکت در گروه آزمایشی زبان های خارجی لازم است نسبت به خرید سریال اعتباری اقدام نموده و این بند را در تقاضانامه ثبت نام علامت گذاری نمایند
ردیف ۴۱ : داوطلبان متقاضی در گزینش رشته های دانشگاه پیام نور و  غیرانتفاعی لازم است نسبت به خرید سریال اعتباری اقدام نموده  و سپس این بندرا علامت گذاری نمایند.
ردیف ۴۲ : داوطلبان علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی “دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی” این بند را علامت گذاری نمایند.
ردیف ۴۳ : داوطلبان علاقمند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی “دانشگاه امام صادق (ع) این بند را علامت گذاری نمایند.

ردیف ۴۴ : داوطلب باید کد استان و کد بخش محل اقامت خود را برای تعیین حوزه در محل مربوطه درج نماید.
ردیف ۴۵ : :داوطلبان آقا باید وضعیت نظام وظیفه خود را با توجه به مقررات وظیفه عمومی ، مشخص نمایند.
ردیف ۴۶ : داوطلب باید کد پستی دقیق خود را که یک عدد ده رقمی است ، در محل مربوط یادداشت نماید.
ردیف ۴۷ : داوطلب باید منطقه شهرداری محل سکونت خود را که از ۱ تا ۲۲ است در محل یادداشت نماید. این بند برای در نظر گرفتن نزدیک ترین حوزه امتحانی به محل سکونت داوطلب در شهرهای بزرگ ، پیش بینی شده است.
ردیف ۴۸ : داوطلب باید شماره تلفن ثابت با کد شهر خود را در محل مربوط درج نماید.
ردیف ۴۹ : برای استفاده از خدمات پیام کوتاه ، شماره تلفن همراه خود را در این بند درج نمایید.
ردیف ۵۰ : داوطلب باید آدرس دقیق پستی خود را مطابق موارد درخواست شده در این ردیف درج نماید
ردیف ۵۱ : آن دسته از داوطلبانی که دارای ایمیل می باشند ، آدرس الکترونیکی خود را در این بند درج نمایند.
ردیف۵۲ : آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۸ ثبت نام نموده اند ، این بند را علامت گذاری نمایند.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 
ثبت نام کنکور سراسری
ویرایش ثبت نام کنکور سراسری
شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰
مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ 
سایت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰

[konkor]

[contact_info title= “نحوه ثبت نام کنکور سراسری”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

۴۲ نظر

  1. سلام خدمتتون من قصد دارم در کنکور ۹۹ نظام قدیم علوم انسانی شرکت کنم در این رابطه چند تا سوال ازتون داشتم ممنون میشم جواب بدین:

    ۱-من دانشجوی کارشناسی پیام نور هستم ، تو بند ۳۳ وضیعیت اشتغال به تحصیل در آموزش عالی رو باید *دانشجوی غیر روزانه* بزنم؟

    ۲-با توجه به توضیحات سوال ۱ من هنوز فارغ التحصیل نشدم تو رشته ی که دارم تحصیل میکنم پس باید بند ۳۴ ( وضعیت فارغ التحصیلی در آموزش عالی) را جواب ندهم؟

    ۳-کد وضعیت نظام وظیفه من ۱۲ هستش یا ۵ یا ۶؟

    ۴-من علاوه بر کنکور انسانی میخوام تو کنکور زبان هم شرکت کنم ، اگه نوع سوالات کنکور انسانی رو نظام قدیم انتخاب کنم ، سوالات کنکور زبان هم اتوماتیک نظام قدیم میشن؟

    ممنون میشم جواب سوالایی که خدمتتون عرض کردم به تفکیک شماره بدین که قاطی نشن ببخشید از اینکه سوالا زیاد شد.
    باتشکر

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بله ، دانشجوی غیره روزانه را انتخاب نمایید.۲. داوطلبان با وضعیت فارغ التحصیلی در مقاطع: کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و بالاتردانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، الزم است با علامت گذاری در محل مربوط وضعیت فارغ التحصیلی خود را در هریک از مقاطع مزبور مشخص نمایند۳.اگر قبل از ثبت نام انصراف دهید می بایست کد ۱۲ را انتخاب نمایید؛اما اگر پس از پذیرش انصراف دهید می بایست کد ۳ نظام وظیفه انتخاب گردد.۴.به هنگام ثبت نام کنکور سراسری و انتخاب رشته انسانی در صورت انتخاب نوع آزمون نظام آموزشی قدیم رشته شناور شما (زبان انگلیسی) هم در گروه آموزشی نظام قدیم ثبت خواهد شد.

  2. سلام من پایه یازدهم و نمیدونم چجوری باید ثبت نام کنم واسه کنکور به صورت آزمایشی لطفا راهنمایی کامل کنید

  3. سلام من کارشناسی ارشد رو یه ترم دانشگاه آزاد مهندسی صنایع خوندم بعدش ادامه ندادم و انصراف هم ندادم دو ساله.الان میتونم کنکور کارشناسی رشته تجربی واسه پزشکی روزانه سراسری کنکور بدم؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما می توانید در آزمون سراسری ثبت نام کنید اما حتما پیگیر مسله انصراف خود باشید تا پس از قبولی مشکلی رخ ندهد

  4. سلام. من دانشجوی انصرافی پرستاری هستم و ورودی ۹۴ بودم میتونم در کنکور ۹۸ روزانه شرکت کنم؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بله شما مجاز به شرکت مجدد در کنکور تجربی و دوره های روزانه خواهید بود.

  5. سلام و عرض ادب. من دانشجوی دوره شبانه هستم و میخوام از دانشگاه انصراف بدم و برای کنکور ثبت نام کنم . میخواستم بدونم که فرم شماره ۲ انصراف برای منم لازمه که تکمیل کنم یا فقط مربوط به دانشجویان روزانه میشد ؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما برای شرکت در کنکور سراسری نیازی به انصراف نبوده و می توانید بعد از قبولی در رشته مد نظر از دانشگاه خود انصراف دهید.

  6. سلام خسته نباشید. عذر میخام من دانشجو پیام نورهستم برای کدنظام وظیفه باید کد عدد چندرو بزنم ؟ ممنون

  7. سلام . من پایه یازدهمم میتونم به صورت آزمایشی در کنکور شرکت کنم؟؟ اگه میشه چجوری این کارو کنم

  8. هنگامه اشرفی

    سلام. حداکثر سن برای دانشگاه فرهنگیان ۲۲ساله و عوض نمیشه برای کنکور ۹۹؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      در حال حاضر دفترچه ثبت نام کنکور سال ۹۹ منتشر نشده است ولیکن احتمال اینکه امسال نیز شرط سنی تا ۲۲ سال باشد بسیار است.

  9. س.من فارغ التحصیل هستم دیوان عدالت اداری شرط معدل تربیت معلم برداشت پس چرا در دفترچه ذکر نشده بود

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      در حال حاضر از ضوابط و شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان اطلاعیه ای اعلام نشده است اما اطلاعات لازم برای پذیرش تا مرداد ماه اعلام خواهد شد.

  10. سلام من مدرک کاردانی مبانی هنرهای تجسمی رو دارم میتونم برای کنکور تجربی شرکت کنم؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما میتوانید بدون هیچ محدودیتی در گروه آزمایشی خود ثبت نام نمایید.

  11. سلام من متولد ۲۰/۰۶/۱۳۷۶هستم واحد شرایط دانشگاه فرهنگیان هستم یا نه؟؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      در کنکور سراسری سال ۹۹ هیچ شرایطی برای پذیرش دز دانشگاه فرهنگیان منتشر نشده است (برای اطلاع از شرایط در کانال های مرکز الو مشاوره عضو شوید در صورت اطلاع رسانی خبر مربوطه خبررسانی خواهد شد.

  12. سلام من چطوری میتونم در کنکور زبان شرکت کنم?

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما می توانید از طریق ثبت نام اینترنتی در گروه زبان و یا همزمان در یکی از رشته های اصلی نیز ثبت نام نمایید.

  13. سلام من ترم ۶ رشته تغذیه دانشگاه دولتی هستم. سال دیگه تابستون فارغ التحصیل میشم. امکانش هست کنکور ۹۹ رو شرکت کنم یا باید برج ۱۲ انصراف بزنم؟

  14. ایران پژوه

    سلام روزتون بخیر من یه مدرک کاردانى در رشته طراحى دوخت از دانشکده فنى حرفه اى دارم همچنین مدرک کارشناسى ادبیات دانشگاه پیام نور خواستم بدونم براى ثبت نام در کنکور سراسرى باید حتما مدرک دیپلم رو ارائه بدم یا کاردانى وکارشناسى ؟درضمن من متولد۵۵هستم خواستم بدونم شرکت در کارشناسى طراحى ودوخت محدودیت سنى داره یانه؟ ممنون

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      برای شرکت در آزمون هنر می بایست مدرک دیپلم و کاردانی خود را ارائه دهید.برای ثبت نام هیچ محدودیتی وجود ندارد.

  15. سلام،من سال۸۹،۹۰پیش دانشگاهیم تموم شده و کنکور دادم میخوام بدونم باید نظام جدید شرکت کنم یا قدیم و ایا این موضوع..در فرم ثبت نام هست؟من میخوام کنکور شرکت کنم وبیشتر از ۵۰۰هزار کتاب نظام جدید خریدم ممنون میشم راهنماییم کنید

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      برای انتخاب نظام آموزشی هیچ محدودیتی وجود ندارد در صورت تمایل می توانید نظام جدید ثبت نام نمایید.

  16. سلام لطفا راهنمایی کنید من سال ۹۳ کنکور دادم مهندسی عمران روزانه خوندم ترم ۶ انصراف دادم امسال کنکور ۹۸ دادم میخوام بازم کنکور۹۹ بدم خدمت سربازی رو چیکار کنم میتونم دانشگاه ازاد ثبت نام کنم معافیت تحصیلی بگیرم یا نه؟!

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      چنانچه یکبار انصرف داده باشید مجاز به انصراف مجدد نیستید و معافیت تحصیلی به شما تعلق نمی گیرد.

  17. من هنرستانی بودم و مقاطع کاردانی و کارشناسی و ارشد هنر در دوره روزانه گذروندم ، میخوام بدونم من میتونم برای کارشناسی در رشته تجربی دوره روزانه شرکت کنم؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بله ، طبق آیین نامه تحصیل در دوره های روزانه شما می توانید مجدد در دوره های روزانه در مقطع کارشناسی تحصیل نمایید.

  18. سلام من دیپلم تجربی دارم نظام جدید ومیخواستم کنکورریاضی شرکت کنم بایدشهریوردروس ریاضی روامتحان بدم؟؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما با ارائه مدرک دیپلم تجربی هم میتوانید در آزمون سراسری گروه ازمایشی ریاضی شرکت نمایید.

  19. سلام و خسته باشید سوالی داشتم از خدمتتون ممنون میشم جواب بدید♡اگر در زمان ثبت نام کنکور سراسری برای رشته هایی نظیر رشته های دانشگاه امنیت و … که باید از طریق سایت سازمان اعلام علاقه مندی کرد اعلام علاقه مندی کنیم آیا میتوانیم در زمان انتخاب رشته از انتخاب آن رشته ها صرف نظر کنیم یا در صورت اعلام علاقه مندی حتما باید انتخاب رشته در دانشگاه اعلام علاقه مندی شده صورت گیرد؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      خیر درصوری که مایل نیستید می توانید در فرم انتخاب رسشته خود وارد نکیند.

  20. سلام اگر دانش اموز نظام جدید باشیم ایا با وجود داشتن تجدیدی میتونیم کنکور ثبت نام کنیم؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بله میتوانید ثبت نام کنید ، اما باید دروس تجدید شده را تا شهریور جبران کرده و تا اخر شهریور مدرک فارغ التحصیل را دریافت کنید تا امکان ثبت نام در دانشگاه برای شما فراهم گردد.

  21. سلام دانشجو دوره روزانه هستم و میخوام برای کنکور انصراف بدم طبق قانون گفته شده اگه دانشگاه روزانه دوباره قبول شم نیاز به پرداخت هزینه انصراف از اموزش رایگان رو ندارم ولی تو فرم شماره دو ثبت نام کنکور که دانشجو های انصرافی حتما باید پر کنن و به دانشگاه بدن یه بخش هست که نوشته شماره فیش هزینه شهریه آموزش رایگان رو بنویسید میخواستم بدونم این چیه و باید واقعا هزینه پرداخت کنیم.

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      اگر در دوره محرومیت از کنکور سراسری نباشید و در دوره های روزانه پذیرفته باشید هم نیاز به پرداخت هزینه انصراف و هم نیاز به پرداخت شهریه نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.