خانه / وزارت بهداشت / نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹
نحوه-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-99

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹

نحوه-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-99

به دلیل جایگاه و منزلت اجتماعی رشته های گروه پزشکی، هر ساله تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت افزایش می یابد. از این رو داوطلبان بسیاری طی تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الومشاوره پیگیر زمان و نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹ هستند. جهت پاسخگویی به سوالات متداول داوطلبان قصد داریم در این مطلب به طور اختصاصی به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹ بپردازیم. بنابراین چنانچه شما نیز داوطلب شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹ هستید، مطالعه این مطلب به شما توصیه می گردد.

[point1 title= “ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به صورت اینترنتی و از طریق مرکز سنجش و پذیرش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می گیرد.”]

چگونگی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹

  1. مراجعه به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹ به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir
  2. دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹ و بررسی دقیق آن جهت اطلاع ازشرایط ثبت نام ارشد علوم پزشکی ۹۹
  3. تهیه کردن مدارک ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۹ با توجه به توضیحات دفترچه
  4. پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت (چنانچه متقاضی ثبت نام و شرکت در دو رشته امتحانی می باشید ، می بایست هزینه مجزا برای ثبت نام هر دو رشته پرداخت کنید)
  5. تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی با اطلاعات خواسته شده (اطلاعات لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت در ادامه مطلب ذکر شده است)
  6. دریافت کد رهگیری ۱۶ رقمی ثبت نام و تایید نهایی

نمونه فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹

فرم ثبت نام کنکور ارشد علوم پزشکی که در انتهای دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد وزارت بهداشت قرار داده شده است ، به داوطلب کمک می کند تا از اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نام اطلاع یاید این فرم از چند بخش تشکیل شده است که به صورت زیر می باشد :


در انتهای ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۹ و تایید نهایی شماره پیگیری ۱۶ رقمی توسط سامانه به شما ارائه می شود که به منزله موفقت آمیز بودن ثبت نام شما می باشد.

اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹

  • اسکن یک قطعه عکس ۴ * ۳
  • اسکن اصل شناسنامه
  • اسکن کارت ملی
  • مشخصات شناسنامه ای شامل نام ، ن
  • ولد ، آدرس محل سکونت ، کدپستی ۱۰ رقمی ، شماره تلفن همراه ، تلفن ثابت ، پست الکترونیک ، وضعیت نظام وظیفه و نوع معلولیت
  • مشخصات تماس شامل آدرس پستی ، تلفن ثابت ، تلفن همراه و پست الکترونیکی
  • مدرک تحصیلی شامل مقطع تحصیلی ، رشته تحصیلی دوره کارشناسی ، تاریخ شروع به تحصیل دوره کارشناسی ، تاریخ فراعت از تحصیل  ، معدل مقطع دوره کارشناسی ، دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی ، شهر محل امتحان ، نام رشته امتحانی اول ، نام رشته امتحانی دوم (در صورت شرکت در دو مجموعه امتحانی) و ..
  • مشخصات سهمیه ای شامل نوع سهمیه ، نوع سازمان ، کد ایثارگری ۱۲ رقمی ، کد ملی فرد رزمنده ، مدت حضور در جبهه رزمنده و …

نکات مهم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹

  • داوطلب می تواند با توجه به مدرک کارشناسی خود در دو رشته یا مجموعه امتحانی از ۲ گروه متفاوت شرکت نماید. در دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های امتحانی در قالب چهار گروه مشخص شده است.
  • هر داوطلب می تواند حداقل یک رشته یا مجموعه از هر یک از چهار گروه و حداکثر دو رشته یا دو مجموعه و یا یک مجموعه و یک رشته از دو گروه متفاوت را ثبت نام نموده و در آزمون شرکت نماید. بعبارتی مجاز به انتخاب دو رشته یا مجموعه از یک گروه نمیباشد
  • مسئولیت هر گونه اشتباه در تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک اشتباه به عهده داوطلب می باشد.
  • داوطلبی که متقاضی شرکت در دو گروه امتحانی می باشد ،  میبایست دو بار هزینه ثبت نام  را تحت عناوین پرداخت هزینه رشته اول از یک گروه و پرداخت هزینه رشته دوم از یک گروه دیگر پرداخت نماید.
  • طی دوره های گذشته بسیار مشاهده شده که داوطلب هنگام انتخاب رشته یا مجموعه امتحانی دقت نکرده و رشته دیگری را انتخاب نموده و یا ۲ رشته مجموعه امتحانی از یک گروه انتخاب کرده که بههنگام دریافت کارت ورود به جلسه ، متوجه انتخاب اشتباه خود شده است. با توجه به اینکه اجازه تغییر رشته امتحانی به داوطلب داده نشده ، لذا فرصت شرکت در جلسه آزمون را علی رغم آمادگی از دست داده است.
  • با توجه به اعمال معدل در نمره تراز نهایی لازم  است داوطلب در وارد نمودن معدل صحیح خود در فرم ثبت نام دقت کافی را داشته باشد.
  • وارد نمودن معدل دوره کاردانی برای دانش آموختگان کارشناسی ناپیوسته ، دوره کارشناسی ناپیوسته و معدل دوره کارشناسی پیوسته الزامی می باشد.
  • برای رشته هایی که مدرک تحصیلی مورد پذیرش جهت تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ، کارشناسی ارشد و بالاتر قید شده ، می بایست معدل مقاطع مذکور نیز درج شود.
  • لازم است دانشجوی سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ و یا ۹۹/۱۱/۳۰ فارغ التحصیل می شود ، میانگین نمرات واحدهای گذرانده شده خود را در قسمت معدل وارد کند و در زمان ویرایش ، تغییر نهایی معدل را ثبت نماید.
    پس از اتمام مرحله ثبت نام و ویرایش، به هیچ عنوان محل حوزه امتحانی تغییر نخواهد کرد.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

لیست رشته های مجاز شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 
اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 
زمان تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

[arshad]

[contact_info title= ” نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹ “]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

منابع-کنکور-کارشناسی-ارشد-پدافند-غیرعامل-در-نظام-سلامت-1400

منابع کنکور کارشناسی ارشد پدافند غیرعامل در نظام سلامت ۱۴۰۰

[contact_info title= “منابع کنکور کارشناسی ارشد پدافند غیرعامل در نظام سلامت ۱۴۰۰”] کنکور کارشناسی ارشد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.