خانه / وزارت بهداشت / نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت
نحوه-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت

نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

نحوه-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت

[contact_info title= “نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت”]

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹  به صورت اینترنتی و از طریق سامانه مرکز سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می گیرد. داوطلبانی که تمایل به شرکت در این آزمون دارند باید در زمان اعلام شده از سوی وزارت بهداشت با مراجعه به سایت مذکور، دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت را دانلود و مطالعه نمایند و چناجه واجد شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۹باشند، می توانند مطابق راهنمای ذکر شده در ادامه مطلب نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. پس از مطالعه مطلب زیر در صورت داشتن هر گونه مشکل در فرایند ثبت نام خود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

[point1 title= ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت از طریق سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می گیرد.”]

اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۹

برای اطلاع از مدارک ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹، باید دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت از سایت sanjeshp.ir دانلود و بررسی نمایید.

عکس ۴*۳ داوطلب
اسکن صفحه اول شناسنامه
اسکن صفحه آخر شناسنامه در صورت داشتن توضیحات
اسکن کارت ملی
اسکن مدرک تحصیلی
مشخصات فردی  شامل نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، شماره شناسنامه ، محل صدور ، جنس ، تاهل ، تابعیت ، دین ، داوطلب چپ دست ، کد ملی ، تاریخ تولد ، استان محل تولد ، شهر/شهرستان محل تولد ، آدرس محل سکونت ، کدپستی ۱۰ رقمی ، شماره تلفن همراه ، تلفن ثابت ، پست الکترونیک ، وضعیت نظام وظیفه و نوع معلولیت
مشخصات تحصیلی شامل مقطع تحصیلی ، رشته تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای ، رشته تحصیلی کارشناسی ، تاریخ شروع به تحصیل کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای ، تاریخ فراعت از تحصیل کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای ، معدل مقطع دوره کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای ، دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای ، شهر محل امتحان ، نوع دوره (( دکتری تخصصی یا دکتری پژوهشی )) ، نام رشته امتحانی اول ، نام رشته امتحانی دوم (در صورت شرکت در دو مجموعه امتحانی) ، نوع مدرک زبان ، نمره زبان ، تاریخ آزمون زبان
مشخصات سهمیه ای شامل نوع سهمیه ، نوع سازمان ، کد ایثارگری ۱۲ رقمی ، کد ملی فرد رزمنده ، مدت حضور در جبهه رزمنده و …

 

نوع و کد سهمیه

سازمانپیش کدمثال
ستاد کل نیروهای مسلح۱۱۴۲۵۲۵۲۵۲۵۲۵
ارتش۳۳۲۰۰۳۶۵۷۳۱۵۹
سپاه پاسداران۴۴۲۰۵۱۲۰۰۲۱۸۳
نیروی مقاومت بسیج۵۵۰۴۱۲۲۰۰۳۸۸۳
وزارت دفاع۶۶۱۹۹۵۴۶۳۸۵۹۱
ناجا۷۷۸۲۱۴۰۰۱۰۶۶۱
وزارت جهاد کشاورزی۵۵۵۵۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰
۱۰ رقم انتهایی کد وزارت جهاد کشاورزی ، کد ملی فرد رزمنده می باشد.

مراحل ثبت نام آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی ۹۹

  • وارد شدن به سامانه اینترنتی مرکز سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir
  • انتخاب “دکتری تخصصی” از منوی تعبیه شده در سمت راست سامانه

مرحله اول ثبت نام

  • کلیک بر روی لینک  “ارسال مدارک – ثبت نام جدید”

مرحله دوم ثبت نام

  • در صفحه جدید مجددا بر روی عبارت “ارسال مدارک – ثبت نام جدید” کلیک و آن را فعال کنید.

مرحله سوم ثبت نام

پرداخت هزینه

  • با کلیک بر روی گزینه “پرداخت” و وارد کردن اطلاعات خواسته شده و انتخاب گزینه “ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار” وارد صفحه ای پرداخت مانند تصویر زیر خواهید شد :

مرحله دوم پرداخت هزینه

  • در صفحه ایجاد شده باید اطلاعات کارت بانکی خود را (شماره کارت ، رمز اینترنتی دوم ، کد CVV2  ، تاریخ انقضای کارت ) وارد کرده و در نهایت دکمه “پرداخت” را انتخاب کنید.

درگاه پرداخت الکترونیکی

  • با پرداخت هزینه ، مجددا وارد سامانه مذکور شوید و با درج نمودن کد ملی خود ، وارد صفحه ثبت نام خواهید شد که می توانید با دریافت فرم اینترنتی ثبت نام آن را با اطلاعات خواسته شده تکمیل نمایید.

مرحله پنجم ثبت نام

  • پس از پرداخت هزینه ثبت نام مجددا باید بر روی لینک “ارسال مدارک – ثبت نام جدید” کلیک کنید و کد ملی خود را درج نمایید تا به صفحه زیر هدایت شوید. در این صفحه می بایست از قسمت “نوع سند ارسالی” مشخص کنید که قصد وارد کردن اسکن مربوط به چه فایلی را دارید.

  • در مرحله بعد داوطلب باید مشخصات فردی خود را تعیین و درج نماید.

  • پس از وارد کردن مشخصات فردی ، وارد صفحه مشخصات تحصیلی خواهید شد که باید آن ها با دقت را درج نمایید.

  • مرحله بعد تکمیل مشخصات سهمیه ای می باشد که در این قسمت متقاضیان استفاده از سهمیه ایثارگران ، رزمندگان و مربیان می بایست ضمن تعیین نوع سهمیه خود ، کد ایثارگری ۱۲ رقمی مربوط به سهمیه خود ا درج نمایند.

پس از تکمیل فرم ثبت نام و تایید نهایی شماره پیگیری ثبت نام به شما ارائه داده خواهد شد که باید از آن پرینت تهیه نموده و تا زمان اعلام نتایج و پذیرش در دانشگاه نزد خود نگه دارید.

نمونه فرم ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹

در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ ، فرم پیش نویس ثبت نام قرار داده شده است که داوطلب باید پیش از اقدام به ثبت نام ابتدا این فرم را تکمیل نماید. فرم ثبت نام از چند بخش تشکیل شده است که در تصاویر زیر آن ها را مشاهده می کنید :

پس از بررسی فرم و اطلاع از چگونگی انجام ثبت نام می توانید نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایید در این خصوص لازم است چند نکته زیر را نیز در نظر داشته باشید :

  • هر داوطلب مجاز به انتخاب دو رشته یا دو مجموعه امتحانی از دو گروه متفاوت می باشد به عبارت دیگر داوطلب مجاز نیست که از یک گروه دو رشته یا دو مجموعه را انتخاب کند و باید گروه ها جداگانه باشد.
  • در درج اطلاعات درست و دقیق توجه کافی را داشته باشید زیرا در صورت ارسال اطلاعات اشتباه ، ممکن است ثبت نام و پذیرش شما لغو شود.
  • دانشجویان سال یا ترم آخر که حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ و یا ۹۹/۱۱/۳۰ فارغ التحصیل خواهند شد ، لازم است میانگین نمرات واحدهای گذرانده خود را در قسمت معدل وارد نمایند و در زمانی که توسط مرکز سنجش پزشکی برای ویرایش اطلاعات در نظر گرفته می شود ، تغییر نهایی معدل را ثبت کنند.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت
سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت
مدارک مصاحبه دکتری وزارت بهداشت
مصاحبه دکتری وزارت بهداشت
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت
زمان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری وزارت بهداشت

[phdtel]

[contact_info title= “نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

منابع-کنکور-کارشناسی-ارشد-پدافند-غیرعامل-در-نظام-سلامت-1400

منابع کنکور کارشناسی ارشد پدافند غیرعامل در نظام سلامت ۱۴۰۰

[contact_info title= “منابع کنکور کارشناسی ارشد پدافند غیرعامل در نظام سلامت ۱۴۰۰”] کنکور کارشناسی ارشد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.