خانه / کارشناسی ارشد / مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

مهلت-مجدد-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت

[contact_info title= “مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت”]

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ طبق روال سالیان گذشته از طریق سایت مرکز سنجش علوم پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام  می گیرد و داوطلبان واجد شرایط ثبت نام دکتری پزشکی می بایست در بازه زمانی اعلام شده به سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ مراجعه کرده و با تکمیل فرم مربوطه علاقه مندی خود را برای شرکت در آزمون مذکور اعلام نمایند . داوطلبانی که در زمان ثبت نام یا تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ موفق به درج اطلاعات خود در سایت سنجش پزشکی نشده اند ، می توانند در مهلت مجددی توسط وزارت بهداشت در نظر گرفته می شود به سایت مذکور مراجعه کرده و پس از مطالعه دفترچه ثبت نام دکتری علوم پزشکی ۹۹ فرم مربوطه ثبت نام را تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب به مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ خواهیم پرداخت.

[point1 title= “در مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی برای تمام داوطلبان نیز وجود دارد.”]

مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ در بازه زمانی ۹۸/۱۱/۱۶ لغایت ۹۸/۱۱/۲۶ انجام شد. به دلیل جا ماندن داوطلبان از ثبت نام در بازه زمانی مقرر، مرکز سنجش آموزش پزشکی با درخواست مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت موافقت کرد. طبق اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، داوطلبان می توانند در بازه زمانی ۹۸/۱۲/۱۱ لغایت ۹۸/۱۲/۱۳ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت اقدام نمایند. ضمنا داوطلبان می توانند در صورت نیاز در بازه زمانی فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزرات بهداشت نیز اقدام نمایند. برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به آزمون دکتری وزارت بهداشت می توانید عضو کانال تلگرام دکتری شوید و آگاهی های لازم را کسب نمایید.

ویرایش اطلاعات در زمان مهلت مجدد ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۹

با توجه به این که در زمانی که براای مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در نظر گرفته می شود، اطلاعات تمامی داوطلبان بر روی سایت مرکز سنجش علوم پزشکی قرار می گیرد ، متقاضیان می توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند. به کلیه داوطلبانی که ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را اتجام داده اند توصیه می شود با مراجعه به سایت sanjeshp.ir فرم ثبت نام خود را دریافت و تمام اطلاعات آن را با دقت کنترل کنند.

لازم به ذکر است که برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت نیازی به واریز هزینه نمی باشد و با استفاده از کدملی و شماره تلفن همراه می توان وارد سامانه ویرایش اطلاعات شد.

سوالات متدوال داوطلبان

  • آیا داوطلبان جامانده از ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ فرصت دوباره ای برای ثبت نام خواهند داشت ؟

مرکز سنجش پزشکی معمولا مهلت مجددی برای ثبت نام این آزمون در نظر می گیرد که به محض اعلام این زمان مقاله بروزرسانی خواهد شد .

  • داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ چند روز فرصت خواهند داشت تا برای ثبت نام اقدام کنند ؟

معمولا مهلت مجددی که برای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در نظر گرفته می شود حدود دو الی سه روز می باشد.

  • آیا همزمان با مهلت مجدد ثبت نام دکتری علوم پزشکی امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی وجود دارد ؟

همان طور که در متن مقاله اشاره شده ، اطلاعات ثبت نامی کلیه داوطلبان در این بازه زمانی بر روی سایت sanjeshp.ir قرار گرفته و متقاضیان می توانند نسبت به اصلاح و ویرایش آن اقدام نمایند.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹
دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت
مدارک ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹
زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹
نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹

[phdtel]

[contact_info title= “مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.