خانه / وزارت بهداشت / مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹

مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹

مهلت-مجدد-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-99

[contact_info title= “مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹”]

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ توسط سازمان سنجش پزشکی کشور انجام می شود و این سازمان هر ساله زمان مشخصی را برای ثبت نام داوطلبان در نظر می گیرد و علاقمندان به شرکت در این آزمون ، می توانند در زمان تعیین شده از طریق سایت sanjeshp.ir ثبت نام خود را انجام دهند. با وجود اینکه حدود ده روز به داوطلبان فرصت ثبت نام داده می شود ، اما پس از اتمام مهلت ثبت نام بعضی از داوطلبان به دلیل بی اطلاعی از زمان ثبت نام یا فراهم نبودن مدارک مورد نیاز ، موفق به ثبت نام نمی شوند و به همین دلیل سازمان سنجش پزشکی برای داوطلبان جامانده زمان ثبت نام را تمدید یا مهلت مجددی را در نظر می گیرد.

مرکز سنجش پزشکی با فراهم کردن مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ، فرصت مجددی در اختیار داوطلبان جامانده از ثبت نام این آزمون قرار می دهد و لینک ثبت نام در این بازه زمانی مجددا فعال شده و امکان تکمیل فرم ثبت نام برای متقاضیان فراهم می شود.

همزمان با مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت به داوطلبان امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیز داده می شود.

مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹

بر اساس اطلاعیه ای که توسط مرکز سنجش پزشکی منتشر می شود کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون دکتری بهداشت ۹۹ در نیمه دوم بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت به نشانی sanjeshp.ir و دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی موفق به نام نویسی نشده اند در فرصت دیگری که تحت عنوان مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در اختیار آن ها قرار می گیرد ، می توانند به سایت سنجش پزشکی مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را طی کنند.

در سال گذشته در تاریخ های زیر مهلت مجددی برای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در نظر گرفته شد :

  • از روز ۱۲ اسفند ماه تا روز ۱۴ اسفند ماه
  • روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه
  • روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه

پس از پایان زمان ثبت نام معمولا بنا به درخواست داوطلبان مهلت ثبت نام تمدید می شود که معمولا حدود دو الی سه روز می باشد و در سال گذشته در فرودین ماه نیز شاهد مهلت مجدد ثبت نام بوده ایم و داوطلبان به مدت ۲۴ ساعت در روز ۲۰ فروردین ماه فرصت ثبت نام داشته اند.

نکته مهمی که قابل ذکر است این است در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت امکان ویرایش اطلاعات و یا ثبت نام جدید وجود ندارد بنابراین سازمان سنجش پزشکی معمولا در اواخر اردیبهشت ماه آخرین فرصت را برای داوطبان جامانده از ثبت نام در نظر می گیرد که در سال گذشته در روز های ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه بوده است.

“مهلت مجدد در نظر گرفته شده جهت ثبت نام داوطلبان جا مانده از ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ بازه زمانی ۹۸/۱۲/۱۱ لغایت ۹۸/۱۲/۱۳ می باشد.”

نحوه ثبت نام در مهلت مجدد آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹

نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در مهلت مجدد در سایت سنجش پزشکی انجام می گیرد و داوطلبان پس از مراجعه به سایت sanjeshp.ir بایستی ترتیب مراحل زیر را طی نمایند :

  1. دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹
  2. مطالعه دفترچه و اطلاع از شرایط ثبت نام دکتری علوم پزشکی
  3. تهیه مدارک ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت طبق توضیحات دفترچه
  4. واریز هزینه ثبت نام دکتری علوم پزشکی در سامانه و خرید سریال اعتباری ثبت نام (داوطلبان برای شرکت در آزمون رشته دوم باید هزینه ثبت نام را جداگانه پرداخت نمایند)
  5. دریافت فرم ثبت نام و تکمیل آن با اطلاعات خواسته شده

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹

در فرصت هایی که برای ثبت نام داوطلبان جامانده از ثبت نام در نظر گرفته می شود ، فرم ثبت نامی تمام داوطلبانی که در گذشته ثبت نام خود را انجام داده اند بر روی سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir قرار می گیرد و به همه داوطلبان توضیه می شود به مراجعه به سایت مذکور فرم ثبت نام خود را دریافت و آن را با دقت کنترل کنند تا اگر اطلاعات به اشتباه درج شده بود نسبت به رفع و اصلاح آن اقدام نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند که ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت بدون واریز هزینه ثبت نام می باشد و داوطلبان با استفاده از کد ملی و شماره تلفن همراه خود می توانند فرم ثبت نام خود را دریافت و آن را ویرایش نمایند.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹
سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت
مدارک ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹
زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹
نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹
مدارک مصاحبه دکتری وزارت بهداشت
شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹
مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹

[phdtel]

[contact_info title= “مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

منابع-کنکور-کارشناسی-ارشد-پدافند-غیرعامل-در-نظام-سلامت-1400

منابع کنکور کارشناسی ارشد پدافند غیرعامل در نظام سلامت ۱۴۰۰

[contact_info title= “منابع کنکور کارشناسی ارشد پدافند غیرعامل در نظام سلامت ۱۴۰۰”] کنکور کارشناسی ارشد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.