خانه / فراگیر پیام نور / مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹
مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹

مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

[contact_info title= “مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹”]

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور هر ساله در بهمن ماه برگزار می شود و یکی از شیوه های دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد است. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در اواخر مهر ماه انجام می گیرد و علاقه مندان به شرکت در این آزون می توانند از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org برای ثبت نام خود اقدام نمایند. پس از اتمام مهلت ثبت نام ، برخی از داوطلبان به دلیل عدم اطلاع از زمان ثبت نام یا موارد دیگر مانند ناقص بودن اطلاعات و مدارکشان ، موفق به انجام ثبت نام خود نمی شوند به همین دلیل سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به تمدید مهلت ثبت نام می نماید تا همه ی داوطلبان بتوانند ثبت نام خود را انجام دهند.

در ادامه مطلب حزئیات بیشتری از مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ را ارائه داده ایم و می توانید طبق راهنمای ذکر شده در مطلب ، ثبت نام خود را انجام دهید.

[point1 title= “در مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، داوطلبان می توانند برای ویرایش اطلاعات خود نیز اقدام کنند.”]

مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ از تاریخ ۵ آذر لغایت ۱۲ آذر ماه سال ۹۹ می باشد که داوطلبان می تواننند با مراجعه به سامانه سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام و انتخاب رشته خود را نیز انجام دهند. با این وجود مشاهده می شود برخی از داوطلبان از ثبت نام جا ماندند به همین دلیل سازمان سنجش زمان ثبت نام تمدید می کند که فعلا اطلاعیه ای در خصوص تمدید زمان ثبت نام آزمون فراگیر پیام نور ۹۹ منتشر نشده است .

در حال حاضر برای سال جاری اطلاعیه ای مبنی بر مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ۹۹ از سوی سازمان سنجش منتشر نشده است و به محض انتشار در کانال تلگرام کارشناسی ارشد الومشاوره ، اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد.

راهنمای ثبت نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹

چنانچه در زمان ثبت نام اولیه ، کارت اعتباری ثبت نام را تهیه نموده اید نیازی به واریز مجدد هزینه و خرید کارت اعتباری نمی باشد و می توانید با همان اطلاعات پرداخت ثبت نام خود را انجام دهید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹

 آن دسته از داوطلبانی که در فرم ثبت نام اطلاعات اشتباه وارد کرده اند می توانند در مهلت مجددی که توسط سازمان سنجش در نظر گرفته می شود به سایت sanjesh.org مراجعه و فرم ثبت نام خود را ویرایش نمایند. برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، نیازی به خرید کارت اعتباری نمی باشد و با در دسترس داشتن شماره پرونده و کدرهگیری می توانید فرم ثبت نام را دریافت کنید.

در صورتی که موفق به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، نشدید با مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره  تماس بگیرید و مشکلات خود را با مشاوران ما مطرح نمائید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
 کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 
لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
زمان برگزاری کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 
شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
توضیحات کارنامه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور – جزئیات پذیرش

[arshad]

[contact_info title= “مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

منابع-آزمون-کارشناسی-ارشد-فراگیر-پیام-نور-مدیریت-منابع-انسانی

منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت منابع انسانی

[contact_info title= “منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت منابع انسانی”] بسیاری از داوطلبان …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.