خانه / منابع کنکور سراسری / منابع کنکور تجربی ۹۸
منابع کنکور تجربی 98 الو مشاوره

منابع کنکور تجربی ۹۸

مشاوره منابع کنکور تجربی ۹۸

با توجه به اینکه در سال های اخیر تعداد متقاضیان گروه آزمایشی علوم تجربی نسبت به سایر گروه های آزمایشی بیشتر بوده است . که داوطلبان برای پذیرش در رشته های پرطرفدار این گروه آزمایشی بایستی با نفرات بیشتری به رقابت بپردازند و این ، قبولی در گروه آزمایشی تجربی را سخت می کند،

منابع کنکور ۹۸ گروه تجربی شامل دروس تخصصی و دروس عمومی است .  یکی از تغییرات کنکور سراسری ۹۸ این است که برای داوطلبین نظام قدیم و نظام جدید کنکور جداگانه برگزار می شود ، بر این اساس دانستن کتاب های مربوط به هر نظام برای برنامه ریزی کنکور ۹۸ اهمیت دارد . به همین خاطر تصمیم گرفتیم با نگارش این مطلب به معرفی بهترین منابع کنکور تجربی بپردازیم چرا که اطلاع از منابع کنکور تجربی ۹۸ برای برنامه ریزی کنکور و موفقیت در آن بسیار مهم و ضروری می باشد، بنابراین توصیه می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

تنها مطالعه کتاب های کمک آموزشی برای قبولی در کنکور کارساز نخواهد بود، بلکه می بایست استفاده از کتاب های کمک آموزشی را به عنوان مکملی در کنار کتاب های درسی قرار دهید.

بهترین منابع دروس عمومی کنکور تجربی ۹۸

در این بخش به معرفی بهترین منابع دروس عمومی کنکور تجربی ۹۸ خواهیم پرداخت. برای هر درس چند منبع را معرفی خواهیم کرد و در کنار هر یک به ذکر ویژگی آن ها خواهیم پرداخت.

بهترین منابع دروس زبان و ادبیات فارسی کنکور ۹۸

کتاب جامع خیلی سبز : کتاب خیلی سبز یکی از کتاب های خوب موجود در بازار است که بیش از ۴ هزار تست ادبیات دارد. این کتاب تست لغات ، املا ، زبان فارسی ، قرابت معنایی ، تاریخ ادبیات و .. را در برمی گیرد.

کتاب نشر الگو : یکی از بهترین منابع زبان و ادبیات فارسی برای کنکور ۹۸ سری کتاب های نشر الگوست. تست های این کتاب به صورت درس به درس است و تست های زیادی دارد به طوری که با تهیه این کتاب دیگر نیازی به کتاب مکمل دیگری نخواهید داشت.

بهترین منابع دروس زبان انگلیسی کنکور ۹۸

کتاب لغات گاج ( word focus ) : به جرات می توان گفت این کتاب برای مطالعه و یادگیری لغات زبان انگلیسی کنکور بهترین کتاب موجود در بازار است و ما برای یادگیری لغات زبان انگلیسی این کتاب را به شما پیشنهاد می کنیم.

کتاب درک متن انگلیسی به زبان ساده مبتکران : اگر ریدینگ شما در حد متوسط یا ضعیف است مطالعه تهیه این کتاب را به شما پیشنهاد می دهیم. این کتاب مخصوص ریدینگ و کلوز تالیف شده است. ضمنا برای یادگیری گرامر نیز کتاب جامع زبان انگلیسی مبتکران یکی از بهترین منابع کنکور می باشد.

بهترین منابع دروس دین و زندگی کنکور ۹۸

کتاب آبی قلم چی : کتاب آبی دین و زندگی قلم چی شامل درسنامه و تست است که ما برای تمرین تست و آشنایی با تست های تالیفی و تست های کنکور سال های گذشته درس دین و زندگی تهیه این کتاب را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.