خانه / کارشناسی ارشد / مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99
مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99
مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

[contact_info title= ” مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ “]

طبق روال سال های قبل، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود و کلیه علاقمندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته ، در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون ارشد ۹۹ ، می توانند در زمان تعیین شده توسط سازمان سنجش ، ثبت نام خود را انجام دهند. متقاضیان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ ، قبل از اقدام به ثبت نام باید از مدارک لازم جهت ثبت نام اطلاع یایند به همین دلیل تصمیم گرفتیم با ارائه این مطلب ، اطلاعات لازم در خصوص مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  را در اختیارتان قرار دهیم تا با آگاهی از آن ها، ثبت نام خود را به درستی انجام دهید.

داوطلبان آقا باید کد نظام وظیفه خود را در فرم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد درج نمایند.

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

اطلاعاتی که در فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ درج می شوند باید کاملا درست و مطابق با اطلاعات شما باشد ، بنابراین داوطلبان هنگام ثبت اطلاعات باید دقت کافی را به عمل آورند. اگر داوطلبی اطلاعات اشتباه در فرم ثبت نام کارشناسی ارشد درج کرده باشد ، باید منتظر اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد باشد تا برای اصلاح فرم ثبت نام خود اقدام نماید. مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد عبارتند از:

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی کنکور ارشد

یک قطعه عکس

(مربوط به سال جاری داوطلب ، ۴×۳ یا ۴×۶ ،فرمت  jpg ، حداکثر حجم ۷۰ کیلو بایت، حداکثر اندازه ۴۰۰×۳۰۰ و حداقل اندازه ۳۰۰×۲۰۰ ، بدون حاشیه ، تاخوردگی ، اثر مهر و منگنه، اسکن عکس از روی شناسنامه و کارت ملی قابل قبول نمی باشد)

سریال ثبت نام

(داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ارشد ، باید هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد با خرید کارت اعتباری در سایت سنجش واریز کنند و پس از پرداخت از شماره سریال پرداختی ۱۲ رقمی پرینت تهیه نمایند)

سریال علاقمندی به دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی

علاقمندان به انتخاب رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی ، باید با واریز هزینه مجزا در سایت سنجش برای انتخاب رشته در این دو دانشگاه کارت اعتباری خریداری نمایند.

کد پیگیری اتباع غیر ایرانی

داوطلبان غیر ایرانی که متقاضی شرکت و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  هستند ، بایستی کد ۱۳ رقمی مربوط به اتباع غیر ایرانی را در فرم ثبت نام درج کنند.

کد پیگیری مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگری

داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگری برای اعمال سهمیه خود در ثبت نام آزمون ارشد ، باید در زمان تکمیل فرم ثبت نام کد ۱۲ رقمی مربوط به سهمیه خود را در بند مربوط به فرم ثبت نام درج نمایند.

فرم معدل

دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۹۹ مدرک فارغ التحصیلی خود را دریافت می کنند ، می بایست فرم مربوط به معدل را در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد تکمیل نمایند و آن را به مهر و تائید دانشگاه محل فارغ التحصیلی خود برسانند.

کد نظام وظیفه

داوطلبان آقا به تناسب وضعیت نظام وظیفه خود ، باید کد نظام وظیفه مربوط به خود از  دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد استخراج و در فرم ثبت نام درج نمایند.

نکاتی در خصوص سهمیه رزمندگان و ایثارگری

  • رزمندگانی که از تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال ۵۹ تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال ۶۷ به مدت شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه داشته اند ، بایستی با مراجعه به واحد مقاومت بسیج یا وزارت جهاد کشاورزی ، نسبت به تکمیل فرم مخصوص استفاده از سهمیه اقدام نمایند.
  • کد پیگیری ۱۲ رقمی سازمان بسیج مستضعفین یا نیروهای مسلح برای هر آزمون در هر سال متفاوت است.
  • آن دسته از پرسنل کادر ثابت ، پیمانی و وظیفه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه از تـاریخ ۱۳۵۹/۰۶/۳۱ تـا ۱۳۶۷/۰۶/۳۱ حداقل ۶ ماه پیوسته و یا ۹ ماه ناپیوسته به صورت داوطلبانه در خطوط مقدم حضور داشته اند ، با تایید بـالاترین مقـام هریـک از نیروهـای مسلح می توانند به سازمان هـای تابعـه مراجعه و فرم مخصوص استفاده از سهمیه رزمندگان در آزمون مربوط را تکمیل و کد پیگیری ۱۲ رقمی را دریافت نمایند.
  • داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان آجـا لازم است برای دریافت کد پیگیری ۱۲ رقمی بـه نشـانی اینترنتـی aja.ir مراجعه نمایند.

کد نظام وظیفه داوطلبان آقا

  • کد ۱ : دارا بودن کارت پایان خدمت هوشمند.
  • کد ۲ : دارا بودن کارت معافیت دایم هوشمند (کفالت ، پزشکی ، ایثارگران و موارد خاص)
  • کد ۳ : مشمولان فارغ التحصیل کارشناسی (در سنوات مجاز تحصیلی) ، دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت ، که زمان پذیرش و ثبت نام آنان در دانشگاه قبـل از تاریخ اعزام به خدمت (مندرج در برگ اعزام) باشد.

تبصره : افرادی که تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی یا پذیرش در دانشگاه می باشد ، در صورت عدم تمدید موعد اعـزام ، لازم اسـت در تـاریخ مقرر (مندرج در برگ اعزام) به خدمت اعزام شوند. این افراد در صورت قبولی در دانشگاه و دارا بودن سایر شرایط و ضوابط، جهت ادامه تحصیل از خدمت ترخیص خواهند شد. در غیر اینصورت غایب محسوب شده و مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

  • کد ۴ : دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی که تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۹۹ در سنوات مجاز تحصیلی  فارغ التحصیل می شوند.
  • کد ۵ : فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی که در سقف مجاز سنوات تحصیلی فارغ التحصیل شده و از تاریخ فراغت از تحصیل آنهـا تـا زمـان پـذیرش در مقطـع کارشناسی ارشد ، بیش از یک سال سپری نشده و وارد غیبت نشده باشند.
  • کد ۶ : کارکنان متعهد خدمت در سازمان ها و یا وزارتخانه ها با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت بالاترین مقام اجرایی سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.
  • کد ۷ : کارکنان پایور شاغل در نیروهای مسلح با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.
  • کد ۸ : طلاب علوم دینی دارنده مدرک کارشناسی و دارای معافیت تحصیلی حوزه.
  • کد ۹ : مشمولان دارای برگه معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی ، کفالت و یا …) در مدت اعتبار آن.
  • کد ۱۰ : کارکنان وظیفه (سربازان حین خدمت) فارغ التحصیل مقطع کارشناسی بدون غیبت اولیه و به شرط داشتن سایر شرایط استفاده از معافیت تحصیلی.
  • کد ۱۱ : دانشجویان انصرافی دانشگاه ها در صورتی که در سقف مجاز سنوات تحصیلی اولیه  انصـراف از تحصـیل داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید ، بیش از یک سـال سـپری نشـده باشـد.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹
نحوه دریافت شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
زمان تمدید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 
منابع کنکور کارشناسی ارشد
میزان تاثیر معدل در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹
تاثیر سهمیه ۵ درصدی در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 
زمان برگزاری آزمون عملی کنکور کارشناسی ارشد
کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۹۹

[arshad]

[contact_info title= ” مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ “]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.