خانه / کنکور سراسری / فهرست حذفیات منابع نظام قدیم کنکور سراسری ۹۸

فهرست حذفیات منابع نظام قدیم کنکور سراسری ۹۸

فهرست حذفیات منابع نظام قدیم کنکور سراسری ۹۸

متقاضیانی که دارای مدرک دیپلم ۴ ساله نظام قدیم ، دیپلم و پیش دانشگاهی هستند متقاضی نظام قدیم محسوب می شوند . متقاضیانی  که قصد شرکت در کنکور ۹۸ را دارند پیش از اقدام به برنامه ریزی کنکور ۹۸ می بایست نسبت به تهیه منابع مطمئن اقدام نمایند .

گروه ما در این مقاله  به منظور آمادگی بیشتر و بهتر متقاضیان نظام قدیم که سهم قابل توجهی از شرکت کنندگان کنکور ۹۸ را تشکیل می دهند ، بهترین منابع کنکور سراسری ۹۸ را معرفی خواهیم کرد.

همچنین متقاضیان با شناخت و تهیه این منابع ، می توانند برای برنامه ریزی کنکور سراسری ۹۸ اقدام کنند .  برای اطلاع از منابع کنکور متقاضیان نظام قدیم میتوانند با گروه مشاوره تحصلیلی تلفنی الو مشاوره تماس بگیرند

لذا سازمان سنجش هر ساله در اطلاعیه ای با انتشار فهرست حذفیات کنکور سراسری اعلام می کند که از کدام بخش از کتاب سوالی طراحی نمی شود و کدام بخش بیشترین سوالات را در امتحانات داراست بنابراین متقاضیان با اطلاع از حذفیات بخش های هر یک از کتاب درسی خود می توانند با برنامه ریزی دقیق خود را برای شرکت در کنکور ۹۸ آماده نمایند.

برای اطلاع متقاضیان نظام قدیم ثبت نام کنکور ۹۸ در ادامه لیست حذفیات کنکور سراسری ۹۸ را ارائه داده ایم .

سازمان سنجش در روز شنبه مورخ ۲۷ بهمن ۹۷ اصلاحیه ی فهرست حذفیات منابع کنکور سراسری ۹۸ برای متقاضیان نظام قدیم را منتشر کرده است .

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.