خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰
زمان-اعلام-نتایج-آزمون-تیزهوشان-ششم-به-هفتم-99---1400

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰

زمان-اعلام-نتایج-آزمون-تیزهوشان-ششم-به-هفتم-99---1400

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰”]

پس از برگزاری آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ داوطلبان شرکت کننده در آزمون بی صبرانه و با استرس فراوان منتظر اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هستند. به همین دلیل طی تماس های مکرر با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره، پیگیر تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان هستند. به همین دلیل قصد داریم جهت رفع نگرانی داوطلبان، در این مطلب به “زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰” و نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم این مطلب را با دقت و تا انتها مطالعه کنید.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم روز پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۹۹ برگزار خواهد شد. به احتمال زیاد نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ همچون روال سال های گذشته ۴ الی ۶ هفته پس از برگزاری آزمون منتشر خواهد شد. البته فعلا تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ به طور دقیق مشخثص نشده است. به محض مشخص شدن اطلاع رسانی های لازم از طریق همین مطلب و همچنین کانال تلگرام الومشاوره انجام خواهد شد. در ادامه این مطلب نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان را توضیح داده ایم. در صورت تمایل ادامه این مطلب را مطالعه و یا جهت اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس حاصل نمایید تا کارشناسان مرکز نتایج را به اطلاعتان برسانند.

“نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ اعلام شد.”

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰

برای اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشادن ششم به هفتم باید در زمان مقرر به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه نمایید. سپس طبق تصویر زیر، کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز را وارد و بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

سپس در مرحله بعد، نقش (نام و نام خانودگی) و عنوان سازمانی (نام مدرسه) دانش آموز را وارد و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

پس از انجام مراحل فوق، وارد صفحه شخصی دانش آموز خواهید شد که کارنامه وی قابل مشاهده خواهد شد. همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، اگر در هر یک از مراحل مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰ با مشکلی مواجه شده و یا به هر دلیلی به اینترنت دسترسی ندارید، از طریق تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره، می توانید ازنتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ مطلع شوید.

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در قالب یک کارنامه در اختیار داوطلبان قرار داده خواهد شد. در این کارنامه علاوه بر نمره داوطلب، کف نمره قبولی مدارس انتخابی مورد نظر و … به تعداد پاسخ های صحیح، غلط و نزده داوطلب نیز اشاره می شود. چنانچه پس از مشاهده نتایج نسبت به نتیجه اعلام شده اعتراض دارید، مثلا اگر به تعداد پاسخ های صحیح، غلط و نزده مندرج در کارنامه معترض هستید، لازم است به اطلاع برسانیم که امکان ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان فراهم می باشد. برای ثبت اعتراض می بایست در زمان مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد، به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نمایید و پس از وارد کردن کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

سپس نقش (نام و نام خانودگی) و عنوان سازمانی (نام مدرسه) دانش آموز را وارد و بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید.

پس از طی مراحل مذکور،با تصویری همجون تصویر زیر مواجه خواهید شد که باید بر روی آیکون نشان داده شده در تصویر زیر کلیک و گزینه “ثبت درخواست تجدید نظر” را انتخاب کنید.

سپس تیک علت اعتراض خود را فعال و در چند جمله دلیل اعتراض خود را شرح دهید و در نهایت بر روی گزینه “ذخیره” کلیک کنید. یک الی دو هفته پس از ثبت اعتراض نیز معمولا نتایج تجدید نظر خواهی از طریق سایت مذکور منتشر خواهد شد. داوطلبان معترض می توانند در صورت تمایل با مرکز الومشاوره تماس بگیرند تا کارشناسان مرکز، درخواست تجدیدنظر خواهی آن ها را در سایت hoosh.medu.ir ثبت نمایند.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون تیزهوشان :

جزئیات پذیرش مدارس تیزهوشان
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
سایت اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان

[madrese]

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.