خانه / دکتری / زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری
زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

[contact_info title= “زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری”]

داوطلبانی که در آذر ماه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ را انجام داده اند بایستی در زمان مقرر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای حضور در آزمون همراه با کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. علاوه بر کارت ورود به جلسه همراه داشتن سایر مدارک شناسایی معتبر مانند کارت ملی و شناسنامه عکس دار نیز الزامی است. در این مطلب بر آن شدیم تا مواردی مانند نحوه دریافت، رفع نقص و ویرایش اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه را به صورت کامل شرح دهیم از این رو توصیه می شود آن را با دقت مطالعه نمایید.

[point1 title= “کارت ورود به جلسه آزمون دکتری از طریق سایت sanjesh.org منتشر خواهد شد.”]

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۰

داوطلبانی که نسبت به ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ اقدام نموده اند، بایستی در زمان حضور در جلسه آزمون مدارکی را به همراه داشته باشند که یکی از آن ها کارت ورود به جلسه آزمون می باشد که توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. در کارت ورود به جلسه اطلاعات مهمی مانند نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، شماره پرونده، شماره داوطلبی، سهمیه ثبت نامی، گروه آزمایشی، کد رشته امتحانی و نام رشته امتحانی درح شده است. پیش بینی می شود که امکان دریافت کارت ورود به جلسه ۳ الی ۵ روز قبل از برگزاری آزمون دکتری توسط سازمان سنجش برای داوطلبان فراهم شود. در حال حاضر زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۰ مشخص نشده و به محض اعلام زمان دقیق در کانال تلگرام دکتری اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۰

با توجه به برگزاری مشترک و هماهنگ آزمون دکتری سراسری و آزمون دکتری دانشگاه آزاد، داوطلبان با دریافت یک کارت ورود به جلسه، می توانند در کنکور دکتری سراسری  و دانشگاه آزاد شرکت نمایند. نحوه دریافت کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازامان سنجش آموزش کشور می باشد بدین صورت که پس از وارد شدن به سامانه sanjesh.org مطابق شکل زیر بر روی لینک “کارت شرکت در آزمون ورودی دکتری PH.D (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۰”  کلیک کنید.

حال برای دریافت کارت ورود به جلسه ۴ روش پیش روی شما قرار می گیرد :

روش اول : شماره پرونده + شماره سریال ثبت نام

روش دوم : شماره پرونده + کدپیگیری ثبت نام

روش سوم : شماره پرونده + کدملی

روس چهارم : شماره پرونده + شماره داوطلبی

فراموشی اطلاعات در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۰

چنانچه اطلاعات خود را نظیر شماره پرونده ، شماره داوطلبی ، شماره پیگیری و شماره سریال ثبت نام را فراموش کرده اید نمی توانید کارت ورود به جلسه را دریافت کنید اما روشی وجود دارد که می توانید اطلاعات خود را بازیابی کنید. داوطلبانی که به دلیل نداشتن اطلاعات موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نمی شوند ، می توانند با ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آموزش کشور آن ها را بازیابی کنند.

بدین منظور پس از وارد شدن به سامانه sanjesh.org از منوی سمت چپ سایت بر روی گزینه ورود به سیستم پاسخگویی کلیک کنید و پس از آن با عضویت در سایت ، می توانید درخواستی مبنی بر دریافت شماره پرونده و یا سایر اطلاعات را در سامانه ارسال کنید معمولا چند دقیقه پس از ارسال درخواست اطلاعات به شما ارائه می شود اما حداکثر زمان پاسخگویی سامانه در ۷۲ ساعت است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و راهنمایی تصویری نحوه ثبت و ارسال درخواست در سازمان سنجش بر روی لینک کلیک کنید.

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۰

ممکن است داوطلبی پس از دریافت کارت ورود به جلسه مشاهده کند برخی از اطلاعات درج شده بر روی آن اشتباه هستند و در این صورت باید تا قبل از روز برگزاری آزمون نسبت به رفع و اصلاح این اطلاعات اشتباه اقدام نمایند. برای رفع نقص و ویراش اطلاعات کارت ورود به جلسه دو روش وجود دارد :

ویرایش اطلاعات از طریق سایت سازمان سنجش

همزمان با فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه در سایت سنجش ، امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبان فراهم می شود و داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در هر یک از موارد زیر می توانند با وارد شدن به سامانه سنجش و کلیک بر روی لینک “ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری” اطلاعات خود را تصحیح نمایند.

  • نام و نام خانوداگی
  • سال تولد
  • شماره شناسنامه
  • کدملی
  • معدل مقطع کارشناسی ، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی
  • معدل مقطع کارشناسی ارشد ، تاریخ فارغ‌ التحصیلی کارشناسی‌ ارشد ، موسسه فارغ‌ التحصیلی کارشناسی‌ ارشد
  • هیات علمی ( مربی ، آموزشی ، رسمی ) و دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی

ویرایش اطلاعات از طریق مراجعه به باجه های رفع نقص

برخی از اشتباهات موجود در کارت ورود به جلسه از طریق سایت سازمان سنجش قابل اصلاح نمی باشد و باید با مراجعه به باجه های رفع نقص سازمان سنجش مستقر در مراکز استان ها نسبت به اصلاح آن ها اقدام نمود.

  • عدم وجود عکس یا مغایرت آن با عکس داوطلب یا فاقد مهر بودن عکس
  •  عدم مغایرت سهمیه داوطلبان
  • جنسیت
  • نوع معلولیت
  • زبان خارجی

توجه داشته باشید که چنانچه کارت ورود به جلسه شما دارای اطلاعات اشتباه باشد، اجازه حضور در آزمون به شما داده نخواهد شد بنابراین تا قبل از روز برگزاری آزمون با مراجعه به باجه های رفع نقص و یا سایت سازمان سنجش آن ها را اصلاح نمایید.

مطالب مفید پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۰ :

تغییرات آزمون دکتری
زمان اعلام نتایج آزمون دکتری
انتخاب رشته دکتری
تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری
سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
– زمان انتخاب رشته دکتری
مصاحبه دکتری
کارنامه نهایی دکتری سراسری

[phdtel]

[contact_info title= “زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

دفترچه-انتخاب-رشته-دکتری-1400

دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰

[contact_info title= “دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰”] پس از برگزاری آزمون دکتری ، داوطلبان در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.