خانه / کاردانی به کارشناسی / زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹
زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99

[contact_info title= “زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹”]

کنکور کاردانی به کارشناسی هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای پذیرش دانشجو در تعدادی از رشته های این مقطع تحصیلی برگزار می شود. اکثر رشته های کاردانی به کارشناسی به صورت بدون کنکور ارائه می شود و فقط پذیرش در تعداد محدودی از رشته ها از طریق برگزاری آزمون می باشد. داوطلبان با ثبت نام در کنکور کارشناسی ناپیوسته می توانند برای انتخاب رشته در دانشگاه های روزانه و غیر روزانه از جمله پیام نور ، غیرانتفاعی و … اقدام نمایند.

در ادامه مطلب زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی را ذکر کرده ایم و می توانید پس از مطالعه برای دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید.

[point1 title= “ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی به صورت همزمان و در اریبهشت ماه انجام می گیرد”]

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ ، از روز ۱۴ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۰ اردیبهشت ماه نیز ادامه خواهد داشت البته ییش بینی می شود همانند سال های گذشته این بازه زمانی تمدید شود. ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود. چنانچه قصد ثبت نام در این دوره را دارید ، می توانید به ترتیب مراحل زیر برای ثبت نام خود اقدام کنید.

داوطلبان باید دز زمان تکمیل فرم ثبت نام انتخاب رشته خود را نیز انجام دهند و برای انتخاب رشته نیز مجاز می باشند ، که حداکثر ۵۰ کدرشته محل را از دانشگاه های روزانه و غیرروزانه انتخاب کنند.

  • در پایان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ، از شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام ارائه شده ، پرینت تهیه نمایید تا در زمان اعلام نتایج با استفاده از آن ها از رشته قبولی خود مطلع شوید.

توجه : پذیرش دانشجو در کلیه رشته های تحصیلی غیرپزشکی دانشگاه آزاد و رشته های تحصیلی مهندسی بهداشت محیط دانشگاه مذکور ، صرفا براساس سوابق تحصیلی و معدل کل دوره کاردانی انجام می گیرد  و در سایر رشته های گروه پزشکی این دانشگاه (تکنولوژی اتاق عمل ، بهداشت عمومی ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی و هوشبری) براساس آزمون صورت می گیرد. تاریخ ، نحوه انتخاب رشته و همچنین کدرشته محل های دانشگاه آزاد ،  از طریق پایگاه اینترنتی سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور به اطلاع داوطلبان علاقه مند خواهد رسید.

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ ، شامل اطلاعاتی مانند زمان و نحوه ، شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام ، شرایط تعیین وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان آقا ، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اینترنتی و حضوری ، اطلاعات کامل در خصوص رشته ها ، رشته های بدون کنکور و با کنکور ، ظرفیت رشته محل ها و … می باشد و همانطور که مشاهده می کنید اطلاع از همه ی موارد فوق برای انجام موفقیت آمیز ثبت نام ضروری است. همچنین تکمیل فرم پیش نویس ثبت نام که در انتهای دفترچه قرار داده شده است ، سبب می شود که در هنگام وارد کردن اطلاعات در فرم اصلی ثبت نام  ، اشتباه کم تری داشته باشید.

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ۹۸

(برای دانلود دفترچه ، بر روی لینک کلیک کنید)

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ۹۹

(همزمان با انتشار دفترچه لینک فوق فعال می شود)

مطالب پینشهادی برای مطالعه

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی
نحوه برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی
نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 
زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی
زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی
زمان ویرایش ثبت نام کاردانی به کارشناسی
کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی
اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی
اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 

[entekhab]

[contact_info title= “زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

لیست رشته های کاردانی به کارشناسی

لیست رشته های کاردانی به کارشناسی

[contact_info title= “لیست رشته های کاردانی به کارشناسی ۹۹”] فارغ التحصیلان دوره کاردانی از دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.