خانه / کارشناسی ارشد / زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد
زمان-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-سراسری-و-آزاد

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد

زمان-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-سراسری-و-آزاد

[contact_info title= “زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد”]

طی سال های اخیر، تعداد داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام و شرکت می کنند، افزایش یافته است. از این رو هر ساله به تعداد افرادی که طی تماس با مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره، پیگیر زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد، نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و … هستند نیز افزوده می شود. به همین دلیل بر آن شدیم تا در این مطلب جهت راهنمایی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ پاسخگوی پرتکرارترین مطالب داوطلبان آزمون کارشناشی ارشد ۹۹ باشیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم ابتدا این مطلب را با دقت مطالعه فرمایید و در پایان چنانچه باز هم سوال یا ابهامی باقی ماند، با مرکز الومشاوره تماس بگیرید تا مشاوران مرکز، راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۹

از آن جا که طی سال های اخیر دیگر کنکور جداگانه ای برای داوطلبان دانشگاه آزاد برگزار نمی شود، بنابراین ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد نیز با یکدیگر ادغام گردیده است. زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ از روز شنبه مورخ ۱۶ آذر ۹۸ تا روز دوشنبه مورخ ۲۵ آذر ۹۸ خواهد بود. بنابراین تمامی داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد در بازه زمانی مذکور می بایست اقدام به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری ۹۹ نمایند. در صورت تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ اطلاع رسانی های لازم را از طریق همین مطلب و همچنین کانال تلگرام کارشناسی ارشد مرکز الومشاوره انجام خواهیم داد. بنابراین پیشنهاد می شود با پیگیری مطالب سایت الومشاوره و یا عضویت در کانال تلگرامی مرکز که لینک آن در انتهای همین مطلب قرار داده شده است، پیگیر آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ باشید.

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد

جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد می بایست به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. سپس با کلیک بر روی گزینه کارشناسی ارشد موجود در منوی سمت راست، به بخش کارشناسی ارشد سایت سنجش مراجعه نمایید.

پس از ورود به بخش کارشناسی ارشد سایت، بر روی لینک سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ کلیک کنید. در مرحله سوم بایستی اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نمایید. وارد کردن سریال کارت ثبت نام در فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد الزامی است. (توجه داشته باشید که چنانچه علاقمند به شرکت در رشته های شناور و یا علاقمند به تحصیل در دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور هستید، باید گزینه علاقمندی به آن ها را فعال نمایید که می بایست برای هر یک کارت اعتباری جداگانه خریداری کنید). در مرحله چهارم، مجددا به صفحه نخست سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و از منوی کارشناسی ارشد، گزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ را انتخاب کنید. در فرم ثبت نام، مشخصات فردی و اطلاعات مربوط به مقاطع تحصیلی گذشته را به ثبت برسانید و گزینه “تایید نهایی” را انتخاب کنید.

مهم : هر داوطلب می تواند با توجه به علاقه خود در آزمون یک رشته اصلی و یک رشته شناور شرکت نماید. باید توجه داشته باشید که برای هر گروه از رشته ها بایستی یک کارت اعتباری جداگانه تهیه کنید.

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹

قبل از آغاز زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سازمان سنجش اقدام به انتشار دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می نماید و در آن به تفضیل به توضیح مواردی همچون تاریخ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، میزان تاثیر معدل در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹، مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و … می پردازد. به همین دلیل در این بخش لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ را قرار داده ایم.

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

شرایط عمومی

  1. اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  2. عدم احراز ملتزم نبودن نسبت به احکام عملی اسلام
  3. عدم احراز عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران
  4. عدم اشتهار به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال
  5. نداشتن سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آنها
  6. عدم احراز فساد اخلاقی

شرایط اختصاصی

  1. جهت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد دارا بودن حداقل معدل فارع التحصیلی ۱۲ الزامی است و داوطلبی که معدل کمتری دارد، مجاز به ثبت نام نمی باشد.
  2. داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد و یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی.
  3. پذیرفته شدگان نهایی دوره هـای روزانـه در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸  حتی در صورت عدم ثبت نام و یا انصراف قطعی از رشته قبولی مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ نخواهند بود.
  4. دانشجویان در حال تحصیل در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد ناپیوسته (به استثنای پذیرفته شدگان دوره های روزانه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ که حق شـرکت در آزمـون سـال ۹۹ را ندارند) ، در صورت تمایل به ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ میبایست تا پایان مهلت مقرر ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ ، از تحصیل انصراف قطعی حاصل نمایند.
  5. اگر دانشجویان شاغل به تحصیل (ورودی های سال ۹۷ و قبل از آن) بدون انصراف از تحصیل در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ شرکت نمـوده و جزء پذیرفته شدگان نهایی قرار گیرند، قبولی آنها باطل شده و هیچ اقدام دیگری میسر نخواهد بود. لازم به توضیح است مهلت انصراف برای دانشـجویان شـاغل بـه تحصیل ، تا پایان تاریخ ثبت نام می باشد
  6. هر داوطلب بر اساس علاقه مندی خود به رشته یا رشته های تحصیلی  میتواند حداکثر در دو رشته امتحانی (اصلی و شناور) ثبت نام و در آزمون آنها شرکت نماید.
  7. داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند ، لازم است علاوه بر درج معدل دوره کارشناسی در فرم ثبت نام، معدل دوره کاردانی خود را درج نمایند.
  8. داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ ۹۸/۱۱/۳۰ و یا ۹۹/۰۶/۳۱ در دوره کارشناسـی فـارغ التحصـیل مـی شـوند، دانشجوی سال آخر محسوب شده و در هنگام ثبت نام می بایست میانگین نمرات واحـدهای گذرانـده شـده خـود را در فرم ثبت نام وارد نمایند.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ :

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
شرایط ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد ۹۹
هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
نحوه دریافت شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
زمان برگزاری آزمون عملی کنکور کارشناسی ارشد
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد
کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۹۹
تاثیر سهمیه ۵ درصدی در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
میزان تاثیر معدل در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹
اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد
اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری ۹۹
دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد
سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
انتخاب رشته مجازی کنکور کارشناسی ارشد
ویرایبش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد
سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری

[arshad]

[contact_info title= “زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد “]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.