خانه / کاردانی به کارشناسی / زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۸
انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی الو مشاوره

زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۸

زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۸

آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۸ هر ساله به منظور ورود علاقه مندان به مقطع کارشناسی ناپیوسته برگزار می شود . فارغ التحصیلان دوره های کاردانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور ، در صورت تمایل به ادامه تحصیل می توانند در آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۸ و در یکی از گروه های فنی مهندسی ، علوم پزشکی ، علوم پایه ، کشاورزی ، منابع طبیعی و هنر شرکت کنند. پذیرش در رشته های این مقطع به دو صورت با کنکور و بدون کنکور ارائه می شود و داوطلبانی که تمایلی به شرکت در کنکور ندارند ، می توانند همزمان با ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ، برای نام نویسی در رشته های بدون آزمون اقدام کنند.

زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۸

شروع ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸ از ۱۰ اردیبهشت لغایت تا ۱۶ اردیبهشت ماه می باشد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org ، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی را دانلود کرده و از تمامی شرایط مربوط به آزمون اطلاع یابند. کلیه داوطلبان اعم از متقاضیان رشته محل های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد می بایست  در این مرحله به سایت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مراجعه کرده و فرم ثبت نام و انتخاب رشته را تکمیل نمایند

لازم به ذکر است داوطلبانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۸ ثبت نام می کنند می توانند علاوه بر انتخاب رشته های با آزمون ، رشته های بدون آزمون را نیز انتخاب کنند ولی داوطلبانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام نکنند ، فقط مجاز به انتخاب رشته های بدون آزمون خواهند بود که برای این کار بایستی کارت اعتباری دانشگاه مورد نظر را خریداری نمایند و در انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی موسسه های غیرانتفاعی شرکت کنند.

 

همچنین ببینید

زمان-برگزاری-کنکور-کاردانی-به-کارشناسی-99

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹”] هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.