خانه / کاردانی به کارشناسی / زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹
زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 99

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 99[contact_info title= “زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹”]

هر ساله رشته های مختلف مقطع کاردانی به کارشناسی در گروه های آموزشی پزشکی ، فنی و مهندسی ، کشاورزی و منابع طبیعی ، علوم پایه ، علوم انسانی ، هنر و دامپزشکی ارائه می شوند که متقاضیان تحصیل در رشته های گروه پزشکی و برخی دیگر از رشته ها که در دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ذکر شده است ، باید در کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹  شرکت نمایند و  معیار پذیرش دانشجو ، نمره آزمون داوطلبان ات . اما رشته های سایر گروه ها بدون کنکور می باشد و ملاک سنجش و پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی آن ها می باشد و متقاضیان این رشته ها باید در زمان در نظر گرفته شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور به مراجعه به سایت sanjesh.org ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند. لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام در سایت سازمان سنجش به آدرس. در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی منتشر می شود که هر داوطلب می بایست بر اساس رشته فارغ التحصیلی خود در زمان ثبت نام که در ادامه مطلب ذکر می شود ، نسبت به نام نویسی خود اقدام نماید.

[point1 title= “داوطلبان در زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ، می بایست انتخاب رشته خود را نیز انجام دهند”]

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی در سال ۹۹ از تاریخ ۱۷ الی ۲۷ اردیبهشت ماه می باشد و داوطلبان حدود یک هفته فرضت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

البته ممکن است پس از پایان مهلت ثبت نام بنا به درخواست داوطلبان ، زمان ثبت نام تمدید شود ، زیرا در سال گذشته مهلت مجددی برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات در نظر گرفته شد و برای سال جاری  شما داوطلبان می توانید با عضویت در کانال تلگرام الومشاوره ، از آخرین اخبار مرتبط مطلع شوید.

“داوطلبان جا مانده از ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ می توانند در بازه زمانی ۹۹/۶/۱۰ الی ۹۹/۶/۱۴ به سایت سنجش مراجعه کرده و اقدام به انتخاب رشته و ثبت نام نمایند.”

راهنمای ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد و هر داوطلب باید پس از ورود به سامانه مذکور ، با واریز هزینه ثبت نام و خرید سریال اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام نماید.

داوطلبان بایستی جهت اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی و هم چنین لیست رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ارائه شده و ظرفیت پذیرش در هر یک از رشته ها ، دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی از سایت سنجش دانلود و مطالعه نمایند.

نکات مهم

  • ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی برای دانشگاه های های سراسری اعم از دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، پیام نور و پردیس خودگردان انجام می گیرد.
  • ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد به صورت جداگانه و در سایت azmoon.orrg انجام می گیرد و زمان ثبت نام نیز برای دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه می باشد.
  • داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی می بایست در زمان ثبت نام ، انتخاب رشته خود را نیز انجام دهند که هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر ۵۰ کد رشته محل می باشد.
  • پذیرش در تمام رشته های گروه علوم پزشکی مقطع کارشناسی ناپیوسته ، فقط از طریق شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی می باشد.

رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

ممکن است بسیاری از داوطلبان ندانند که رشته مور نظر آن ها به صورت بدون کنکور ارائه شده است و نیازی به شرکت در آزمون ندارند. به همین دلیل در ادامه مطلب لیست رشته های بدون کنکور این مقطع را ذکر کرده ایم :

مهندسی بهداشت حرفه ایساخت پروتز های دندانیصنایع شیمیایینقشه برداری
مدارک پزشکیایمنی صنعتی و محیط کارموادصنایع نساجی
ساخت و تولیدساخت و تولیدمعدنمهندسی آبیاری
صنایع چوب و کاغذ – سازه های چوبیمهندسی بهداشت محیطشهرسازیمهندسی منابع طبیعی – محیط زیست
تولیدات دامیتولیدات گیاهیعلوم و صنایع غذاییشیلات
ماشین های کشاورزیچوب شناسی و صنایع چوبجنگلداریپرورش گاو و گاو میش
مرتع و آبخیزداریآموزش راهنمایی و مشاورهآموزش حرفه و فنآموزش ریاضی
زبان انگلیسیبازیافتآموزش دینی و عربیآمار
زبان و ادبیات فارسیآموزش علوم تجربیروانشناسی و آموزش کودکان استثناییمطالعات اجتماعی
باستان شناسیعلوم انتظامیمدیریتطراحی پوشاک
تربیت معلم قران کریمآموزش و پرورش ابتداییعلم اطلاعات و دانش شناسیبهداشت مواد غذایی با منشاء دامی
حقوق قضایی – علوم ثبتیمرمت و احیای بناهای تاریخیموسیقی (نوازندگی ساز ایرانی)علوم آزمایشگاهی دامپزشکی _ بهداشت مواد غذایی

[entekhab]

[contact_info title= “زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

لیست رشته های کاردانی به کارشناسی

لیست رشته های کاردانی به کارشناسی

[contact_info title= “لیست رشته های کاردانی به کارشناسی ۹۹”] فارغ التحصیلان دوره کاردانی از دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.