خانه / کارشناسی ارشد / زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

کنکور کارشناسی ارشد طبق روال سازمان سنجش، در دهه اول اردیبهشت ماه برگزار می شود. اما در سال ۹۸ این زمان به تعویق افتاد. با توجه به اینکه به زمان برگزاری کنکور سراسری کارشناسی ارشد نزدیک هستیم ، لازم دانستیم که به زمان دقیق برگزاری کنکور سراسری اشاره کنیم. پس تا آخر مطالب، این پست را دنبال کنید.

تاریخ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به چه دلیل به تعویق افتاد؟

باتوجه به تاریخ مندرج شده در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری کارشناسی ارشد، کنکور این مقطع تحصیلی بایستی در تاریخ ۵و ۶ اردیبهشت ماه برگزار می گردید اما با توجه به حوادث سیل اخیر در اکثر نقاط ایران، تصمیم گرفته شد که برای برقراری شرایط عادلانه برای تمامی داوطلبان ، این آزمون به تعویق بیافتد. طبق اطلاعیه جدید منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه خواهد بود. داوطلبان در زمان معین شده باید به حوزه امتحانی مراجعه کنند.

نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد کنکور سراسری ۹۸

قبل از ورود به جلسه آزمون ، داوطلب باید کارت ورود به جلسه را دریافت کند. کارت ورود به جلسه در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد. داوطلب برای دریافت کارت باید به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و یک نسخه از کارت ورود به جلسه را نزد خود نگهداری کند. بر روی کارت ورود به جلسه تاریخ برگزاری آزمون ، ساعت آزمون و محل حوزه امتحانی ذکر می شود. داوطلب می بایست نیم ساعت قبل از زمان مقرر شده در حوزه امتحانی حضور داشته باشد. از مهم ترین نکاتی که در کارت ورود به جلسه ذکر شده است به همراه داشتن کارت شناسایی یا شناسنامه به همراه مجوز امتحانی می باشد. در صورت به همراه نداشتن هر یک از موارد یاد شده ، از حضور داوطلب به جلسه آزمون جلوگیری می شود.

داوطلبان در صورت بروز ایرادات در کارت و مشاوره در خصوص آزمون کارشناسی ارشد می توانند با مشاوران الو مشاوره در ارتباط باشند.

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.