خانه / کنکور سراسری / زمان برگزاری کنکور سراسری هنر ۹۹
زمان برگزاری کنکور سراسری هنر 99
زمان برگزاری کنکور سراسری هنر 99

زمان برگزاری کنکور سراسری هنر ۹۹

زمان برگزاری کنکور سراسری هنر 99

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور سراسری هنر”]

گروه آزمایشی هنر جزء گروه هایی است که داوطلبان همه گروه های آزمایشی علوم ریاضی ، علوم انسانی و علوم تجربی می توانند در کنکور آن به عنوان رشته امتحانی شناور شرکت کنند از رشته های پرمتقاضی این گروه آزمایشی می توان به سینما ، عکاسی ، چاپ ، صنایع دستی و مرمت و احیاء بناهای تاریخی اشاره کرد که بیشتر داوطلبان با هدف تحصیل در این رشته ها در این گروه آزمایشی شرکت می کنند. زمان برگزاری کنکور سراسری هنر همانند سایر گروه های آزمایشی در تیرماه می باشد که در ادامه مطلب به جزئیات بیشتری در این خصوص پرداخته ایم.

زمان برگزاری کنکور سراسری هنر ۹۹

کنکور سراسری هنر همانند سایر گروه های آزمایشی توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود و پیش بینی می شود همانند سال های گذشته که آزمون رشته های شناور در نوبت عضر برگزار می شود ، کنکور سراسری هنر ۹۹ در نوبت عضر روز پنج شنبه به تاریخ ۱۲ تیرماه ۹۹ برگزار شود.

برگزاری کنکور ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، کنکور سراسری ۹۹ روزهای پنجشنبه مورخ ۳۰ مرداد و جمعه ۳۱ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری هنر ۹۹

کارت های شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ گروه های آزمایشی علوم‌ ریاضی و فنی ، علوم‌ تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبان های خارجی چند روز قبل از برگزاری آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ متقاضیان شرکت‌ در آزمون‌ ، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت مذکور مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام‌خانوادگی ، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از کارت ورود به جلسه خود تهیه نمایند. بدیهی است داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی ثبت نام کنکور ۹۹ را انجام داده اند ، باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی ،  برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه های آزمایشی دوم و سوم خود اقدام نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه کنکور  و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس ­دار و ارائه آن نیز الزامی است.

ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور هنر ۹۹

  • داوطلبانی که نسبت به مندرجات کارت ورود به جلسه کنکور ۹۹ در بندهای نام خانوادگی و نام ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، سال اخذ و نوع دیپلم ، شماره ملی ، کد دانش آموزی و منطقه اخذ دیپلم ، سال و بخش محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی ، عنوان مدرک پیش‌دانشگاهی ، منطقه یا ناحیه اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی ، کد دانش آموزی مقطع پیش‌دانشگاهی مغایرتی مشاهده نمودند لازم است برای پیگیری موارد مذکور به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.
  • داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی نمی باشند چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای  نام خانوادگی و نام ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، سال اخذ و نوع دیپلم ، شماره ملی ، سری و سریال شناسنامه محل تولد ، سهمیه ، معدل کتبی نهایی دیپلم ، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم ، محل اخذ مدرک دیپلم ، عنوان مدرک پیش دانشگاهی ، منطقه یا ناحیه اخذ پیش‌دانشگاهی و وضعیت تحصیلی و اشتغال مغایرتی مشاهده نمودند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور به سایت سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.
  • داوطلبان درصورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای جنس ، دین ، زبان خارجی امتحانی ، معلولیت ، بهیار و نظام آموزشی کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند ضروری است با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی و یا شناسنامه عکس ­دار) شخصا به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص مراجعه و کارت خود را اصلاح نمایند.
  • چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب دارای اشکالاتی از جمله ؛ فاقد مهر عکس ، واضح نبودن عکس ، درج عکسی به جزء عکس داوطلب و …می ­باشد لازم است داوطلب با همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴×۳ ، کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به باجه رفع نقص‌ مراجعه و مشکل خود را حل نمایند.
  • داوطلبانی که در مرحله اول ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده‌اند ولی سهمیه آنان به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تایید قرار نگرفته است برای اطمینان بیشتر و بررسی وضعیت عدم تایید سهمیه خود (بعد از ویرایش) به ارگان های ذیربط نیز مراجعه نمایند. در غیر اینصورت با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل قبول نمیباشد.
  • چنانچه شماره داوطلب مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا میباشد لازم است داوطلب شخصاَ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه نمایند و موضوع را دنبال نموده تا مشکل برطرف گردد.

نحوه برگزاری کنکور سراسری هنر ۹۹

دفترچه آزمون اختصاصی گروه آزمایشی هنر برای تمامی داوطلبان این گروه آزمایشی شامل یک دفترچه به نام دفترچه شماره دو است که در این دفترچه در مجموع ۱۶۰ سوال اختصاصی شامل ۳۰ سوال درک عمومی هنر ، ۳۰ سوال درک عمومی ریاضی فیزیک ، ۲۰ سوال ترسیم فنی ، ۲۰ سوال خلاقیت تصویری تجسمی ، ۲۰ سوال خلاقیت نمایش ی، ۲۰ سوال خلاقیت موسیقی و ۲۰ سوال خواص مواد درج شده است که داوطلبان باید در مدت ۱۶۵ دقیقه به سوالات پاسخ دهند. هم چنین دفترچه سوالات عمومی که برای تمام گروه های آزمایشی مشترک است شامل ۱۰۰ سوال از دروس زبان و ادبیات فارسی ، زبان عربی ، زبان انگلیسی و فرهنگ و معارف اسلامی هر کدام به تعداد ۲۵ سوال می باشد.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

بازار کار بهترین رشته های هنر
وضعیت بازار کار رشته عکاسی
معرفی رشته مهندسی معماری
جمع بندی کنکور سراسری رشته هنر
آزمون عملی کنکور هنر
زمان ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر 
اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر
زیر گروه های رشته هنر 
راهنمای انتخاب رشته کنکور هنر
انتخاب رشته کنکور سراسری هنر
دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر

[konkor]

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور سراسری هنر”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.