خانه / کنکور سراسری / زمان برگزاری کنکور سراسری تجربی ۹۹

زمان برگزاری کنکور سراسری تجربی ۹۹

زمان برگزاری کنکور سراسری تجربی

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور سراسری تجربی”]

در سال جاری نیز ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد مشترک و همزمان انجام گرفت  و یک آزمون جامع و هماهنگ برای هر دو دانشگاه برگزار می شود و بر این اساس پذیرش دانشجو در تمامی دانشگاه های دولتی و دانشگاه آزاد از طریق برگزاری آزمون یکپارچه توسط سازمان سنجش خواهد بود. سازمان سنجش آموزش کشو در جدول زمان بندی ، تاریخ برگزاری کنکور سراسری ۹۹ را مشخص می کند و از طریق سایت رسمی خود به نشانی sanjesh.org در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

در مطالب قبلی زمان برگزاری کنکور ریاضی ۹۹ و زمان برگزاری کنکور انسانی ۹۹ شرح دادیم در شما در ادامه این مطلب می توانید از زمان برگزاری کنکور تجربی و جزئیات مربوط به آن از قبیل دریافت زمان کارت ورود به جلسه مطلع شوید.

زمان برگزاری کنکور سراسری تجربی ۹۹

کنکور سراسری تجربی ۹۹ برای داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم برگزار خواهد شد و برای داوطلبان دو دسته سوال نظام قدیم و نظام جدید طراحی خواهد شد. بنا بر اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۹ برای هر ۵ گروه آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان در روز های پنج شنبه و جمعه به تاریخ ۱۲ و ۱۳ تیر ماه در دو نوبت صبح و عصر می باشد و بر اساس سال های گذشته پیش بینی می شود کنکور تجربی در نوبت صبح روز جمعه ۱۳ تیرماه برگزار شود.

شما داوطلبان می توانید با عضویت در کانال تلگرام کنکور الومشاوره و پیگیری اخبار مربوطه ، از زمان و روز برگزاری کنکور سراسری تجربی ۹۹ مطلع شوید.

برگزاری کنکور ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، کنکور سراسری ۹۹ روزهای پنجشنبه مورخ ۳۰ مرداد و جمعه ۳۱ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری تجربی ۹۹

داوطلبان بایستی پیش از حضور در آزمون از کارت ورود به جلسه کنکور خود پرینت تهیه نمایند و آن را در روز برگزاری آزمون همراه خود داشته باشند. داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ را انجام داده اند ، می بایست  علاوه بر پرینت کارت ورود به جلسه گروه آزمایشی اصلی ، کارت گروه آزمایشی دوم یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم را نیز تهیه نمایند.

لازم به ذکر است که آن دسته از داوطلبانی که به دلیل عدم دسترسی به شماره داوطلبی ، شماره پرونده یا کد پیگیری نمی توانند پرینت کارت خود را تهیه نمایند ، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده ، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت­ نام اقدام کنند و پس از بازیابی اطلاعات می توانند کارت خود را دریافت نمایند.

رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری تجربی ۹۹

  • با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات نام ­خانوادگی و نام ، سال تولد ، شماره شناسنامه‌ ، سال اخذ و نوع دیپلم ، شماره ملی ، سری و سریال شناسنامه ، محل تولد ، شماره دانش آموزی ، منطقه اخذ دیپلم ، سهمیه ، معدل کتبی نهایی دیپلم ، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم ، محل اخذ مدرک دیپلم ، سال و محل اخذ مدرک دوره پیش دانشگاهی و …کارت ورود به جلسه خود مشاهده کردند ، لازم است برای اصلاح موارد مذکور در سایت سازمان و در قسمت ویرایش اطلاعات حداکثر تا روز برگزاری آزمون اقدام کنند.
  • داوطلبان درصورتی که مغایرتی در اطلاعات جنس ، دین ، زبان خارجی امتحانی ، معلولیت و  سهمیه بهیار کارت ورود به جلسه خود مشاهده کردند لازم است چند روز قبل از برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ با به همراه داشتن کارت ملی و یا شناسنامه عکس ­دار به باجه های رفع نقص مراجعه و کارت خود را اصلاح نمایند.
  • چنانچه کارت ورود به جلسه داوطلب دارای اشکالاتی از جمله ؛ فاقد مهر بودن عکس ، واضح نبودن عکس ، عکس به جزء عکس داوطلب (اشتباه عکس) است لازم است چند روز قبل از برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ با به همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴×۳ ، کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به باجه های رفع نقص مراجعه و کارت خود را اصلاح نمایند.

نحوه برگزاری کنکور سراسری تجربی ۹۹

کنکور تجربی در سال ۹۹ برای دو دسته از داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید برگزار خواهد شد دفترچه آزمون تخصصی گروه آزمایشی علوم تجربی برای تمام داوطلبان شامل یک دفترچه به نام دفترچه شماره دو است. دفترچه شماره دو حاوی ۱۷۰ سوال اختصاصی بوده که داوطلبان باید به ۱۷۰ سوال شامل ۲۵ سوال زمین‌شناسی ، ۳۰ سوال ریاضی ، ۵۰ سوال زیست‌ شناسی ، ۳۰ سوال فیزیک و ۳۵ سوال شیمی در مدت ۱۷۵ دقیقه پاسخ دهند. دفترچه شماره ۱ نیز شامل ۱۰۰ سوال عمومی از دروس زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی ، زبان عربی و فرهنگ و معارف اسلامی هر کدام به تعداد ۲۵ سوال است.

دفترچه شماره سه این گروه شامل تعداد ۵۰ سوال دروس تخصصی بهیاری است که داوطلبان دارای مدرک دیپلم بهیاری و بهیاران شاغل باید علاوه بر پاسخگویی به سوالات دفترچه شماره یک (دفترچه آزمون عمومی) و دفترچه شماره دو (دفترچه آزمون اختصاصی) به ۵۰ سوال دروس تخصصی بهیاری مندرج در دفترچه شماره سه نیز در مدت ۳۰ دقیقه پاسخ دهند.

مطالب پینشهادی برای مطالعه

کلید سوالات تجربی
جمع بندی کنکور سراسری تجربی
انتخاب رشته کنکور تجربی 
دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی
 آخرین رتبه قبولی پرستاری دانشگاه سراسری
آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی دانشگاه سراسری
آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی دانشگاه سراسری
آخرین رتبه قبولی رشته دندان پزشکی دانشگاه سراسری
 آخرین رتبه قبولی شنوایی سنجی دانشگاه سراسری
آخرین رتبه قبولی مامایی دانشگاه سراسری

[konkor]

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور سراسری تجربی”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.